DéGioke 2.235 Geplaatst: 6 januari 2016 Geplaatst: 6 januari 2016 Zullen we afspreken dat we alleen van AMG mogen spreken als het een V8 heeft? Quote
Mich 2.891 Geplaatst: 6 januari 2016 Geplaatst: 6 januari 2016 @@Mich was is er nog van je E30 gekomen? Die heb je niet meer? UK.. weet er verder ni veel meer van maar is in goeie handen Quote
Simoni 6.184 Geplaatst: 6 januari 2016 Geplaatst: 6 januari 2016 UK.. weet er verder ni veel meer van maar is in goeie handen Toevallig net vandaag te koop gekomen. Die kerel heeft al aardig wat auto's (gehad)! https://instagram.com/p/BANkM-mm-EY/ 1 Quote
Vicious 3.886 Geplaatst: 6 januari 2016 Geplaatst: 6 januari 2016 Die mens heeft best wat spul (gehad). Quote
3000 1.084 Geplaatst: 7 januari 2016 Geplaatst: 7 januari 2016 Ging het net ook posten! 't is uitverkoop, z'n zwarte F40 mag ook de deur uit Quote
3000 1.084 Geplaatst: 7 januari 2016 Geplaatst: 7 januari 2016 https://instagram.com/p/BANkM-mm-EY/media?size=l Quote
Mich 2.891 Geplaatst: 7 januari 2016 Geplaatst: 7 januari 2016 Die F40 was rood. Is bij Ferrari zelf volledig gerstaureerd en omgelakt naar zwart. Hij had geen bezwaar, want hij had al ne rode F40. Quote
Maxime S 2.859 Geplaatst: 7 januari 2016 Geplaatst: 7 januari 2016 Ik weet niet of ik daar op deze moment nog een plaats aan kan geven, maar toendertijd heb ik daar enorm veel fun van gehad. Ook megabetrouwbaar, ongelofelijk eigenlijk voor toch wel een wagen die met wat onderdelen links en rechts is samengebouwd. Hij gaat me altijd bijblijven... was zo snel!!! Alpina's zijn verschrikkelijk duur geworden. enfin, alles eigenlijk laatste jaren maar Alpina zeker. Indertijd positioneerde een B3 zich qua prijs nog onder de ///M3. Nu niet meer. De Roadster S heb ik quasi nieuw (4000km ex-demo Alpina) gekocht aan nog geen 50k eur. Als je ziet nu moet je 75k eur neertellen voor een B3/B4. Daarvoor heb je ander leuk spul, of het komt toch aardig dichterbij. Daarbovenop het feit dat je 6m moet wachten op een Alpina, de moeilijkheden met de invoerder,...enz. Als Duitser of Zwitser gaat het toch een pak makkelijker denk ik dan. Eventjes op inpikken: welke moeilijkheden zou je kunnen hebben met de invoerder? Ik weet anders een goede dealer... ;-) 6 maanden wachten is afhankelijk van het model. Langs de ene kant begrijp ik je frustratie daaromentrent, langs de andere kant heeft het ook een positieve kant: ALPINA wil zijn productie eigenlijk niet veel meer opdrijven om de exclusiviteit en kwaliteit te kunnen blijven garanderen. En een B4 is quasi altijd goedkoper dan een vergelijkbare M4.... ! 1 Quote
SpeedExceed 262 Geplaatst: 7 januari 2016 Geplaatst: 7 januari 2016 https://instagram.com/p/BANkM-mm-EY/media?size=l Hoe heet zijn instagram account ? Quote
Mich 2.891 Geplaatst: 7 januari 2016 Geplaatst: 7 januari 2016 Eventjes op inpikken: welke moeilijkheden zou je kunnen hebben met de invoerder? Ik weet anders een goede dealer... ;-) 6 maanden wachten is afhankelijk van het model. Langs de ene kant begrijp ik je frustratie daaromentrent, langs de andere kant heeft het ook een positieve kant: ALPINA wil zijn productie eigenlijk niet veel meer opdrijven om de exclusiviteit en kwaliteit te kunnen blijven garanderen. En een B4 is quasi altijd goedkoper dan een vergelijkbare M4.... ! Ok ik baseer me wsschlk teveel op de ervaringen toendertijd en intussen is misschien een en ander veranderd. Mijn keuring alleenstaand geval toen heeft dik 3m geduurd. Op een M3/M4 heb ik al mooie kortingen voorgesteld gekregen. Ik denk ni dat die op een Alpina mogelijk zijn, maar ik kan me vergissen. Quote
breyton 47 Geplaatst: 7 januari 2016 Geplaatst: 7 januari 2016 Hoe heet zijn instagram account ? https://www.instagram.com/andy74b/ Quote
Simoni 6.184 Geplaatst: 7 januari 2016 Geplaatst: 7 januari 2016 Een poging gedaan om 't (interieur) kleur wat beter op foto vast te leggen, maar 't blijft moeilijk! Nu in combinatie met Tanzanite Blauw... merci Maxime! Grotere foto's op Flickr: https://www.flickr.com/photos/wax-it/albums/72157663284747235 5 Quote
Vicious 3.886 Geplaatst: 7 januari 2016 Geplaatst: 7 januari 2016 Veel - véél mooier dan Alpinablau! Quote
tuscani 11.816 Geplaatst: 7 januari 2016 Geplaatst: 7 januari 2016 Heel mooi, maar wel spijtig dat er geen (hoe noemt die optie) zwart blinkende ruitstijlen opzitten. nu vallen die allemaal zo op. komt daar door de matgrijze omranding? want die past heel mooi bij de matte dakrailing, maar dan zouden de raamstijlen zelf nog blinkend mogen geweest zijn. (indien mogelijk) 1 Quote
Baiden 522 Geplaatst: 7 januari 2016 Geplaatst: 7 januari 2016 Heel mooi, maar wel spijtig dat er geen (hoe noemt die optie) zwart blinkende ruitstijlen opzitten. nu vallen die allemaal zo op. komt daar door de matgrijze omranding? want die past heel mooi bij de matte dakrailing, maar dan zouden de raamstijlen zelf nog blinkend mogen geweest zijn. (indien mogelijk) Hoogglans zwarte raamomlijsting? Edit: al zal @@gTa daar ongetwijfeld een prachtig klinkende Duitse term op kunnen kleven. Quote
tuscani 11.816 Geplaatst: 7 januari 2016 Geplaatst: 7 januari 2016 Idd, maar dan zal waarschijnlijk de grijze boord weg zijn. Wat wel mooi past met dat blauw Quote
TCT 6.313 Geplaatst: 7 januari 2016 Geplaatst: 7 januari 2016 Zwarte hoogglans zou enorm vloeken met de velge, dakrails en nieren. Is mooi hoe die is... Quote
tuscani 11.816 Geplaatst: 7 januari 2016 Geplaatst: 7 januari 2016 Daarmee dat ik ook schrijf dat die raamomlijsting mooi meegaat met de dakrailing ;-) Maar enkel spijtig dat de andere spijlen niet in zwart hoogglans zijn. Dan kreeg je één vlak, met een grijze kader. Bij mijn Audi bv is dat met het chroompack. Quote
Mich 2.891 Geplaatst: 7 januari 2016 Geplaatst: 7 januari 2016 Zwarte hoogglans zou enorm vloeken met de velge, dakrails en nieren. Is mooi hoe die is... kan ik enkel maar beamen... deze is echt mooi zo. Ik hou ook enorm van chrome met zilverkleurige wielen. Al diene zwarte zever al la Shadowline of Nachtpakket is zeker niet aan mij besteed. Quote
Jokke_vlo 16.953 Geplaatst: 8 januari 2016 Geplaatst: 8 januari 2016 Prachtige kleur, heb de auto ook irl kunnen bekijken. Bert is gek van het interieur, ik vind het echt niet mooi. Kleur interieur matcht ook niet imo. Quote
tuscani 11.816 Geplaatst: 8 januari 2016 Geplaatst: 8 januari 2016 Zwarte hoogglans zou enorm vloeken met de velge, dakrails en nieren. Is mooi hoe die is... kan ik enkel maar beamen... deze is echt mooi zo. Ik hou ook enorm van chrome met zilverkleurige wielen. Al diene zwarte zever al la Shadowline of Nachtpakket is zeker niet aan mij besteed. foto's zeggen meer dan woorden ( nu ben ik correct @@Alexanderr ) dit bedoel ik. het chroom rond het grote raamoppervlak past mooi met de dakrailing en de wielen. maar de raamstijlen zelf zijn in hoogglans zodat dat 1 vlak vormt. maar het is muggenziften natuurlijk 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.