Ga naar inhoud

ALPINA Lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik schakel eigenlijk meestal aan de pook, ook in mijn eigen auto met paddles... 

Geplaatst:

Met de nakende levering, nou ja, van de D3 in het vooruitzicht blijft er een ding waaraan ik me tijdens mijn testrit aan ergerde. Neen, niet het dieselgekletter noch het feit dat het een automaat is maar dat je die laatste enkel met knoppen kunt bedienen en niet met paddels, kan je dit aftermarket laten aanpassen?

Op het 50 years event van afgelopen maand, meende iemand me te vertellen toch met ene gereden te hebben die wel degelijk kleppen aan het stuur heeft.

Of het was zoon Monserez zelf die het me eens zei dat het mogelijk was.

Het zou dus in principe zeker mogelijk moeten zijn, alleen omtrent het hoe heb ik geen idee helaas...

Wat betreft veel gebruiken; ik schakel met m'n vaders D5 altijd met de paddles en soms met de pook. Maar zo veel rijd ik er ook niet mee dus...

Geplaatst:

Met de nakende levering, nou ja, van de D3 in het vooruitzicht blijft er een ding waaraan ik me tijdens mijn testrit aan ergerde. Neen, niet het dieselgekletter noch het feit dat het een automaat is maar dat je die laatste enkel met knoppen kunt bedienen en niet met paddels, kan je dit aftermarket laten aanpassen?

Viel me ook tegen in die B4, flippers zijn veel leuker :D

Geplaatst:

Vandaag zo een Alpina X3 zien rondrijden. Blijft toch een vreemd zicht

Geplaatst:

Schijnt wel een waanzinnig ding te zijn, met die zescilinder in

• 4 weken later...
Geplaatst:

dacht eerst dat het rare velgen waren, maar toen bleek het gewoon beschermingsmateriaal.

Nog nooit gezien.

front_2_logo_3.jpg?itok=5eey8LUK

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ideaal voor als de vrouw ermee rijdt. (misschien interessant voor @@BWS)

En 't ziet er nog cool uit ook. :ninja:

• Vind ik leuk 1
  • 1 maand later...
Geplaatst:

Ik heb dit ALPINA boek te koop:

OAL-BB50-The-Alpina-Book.jpg

uitgebracht ter ere van hun 50e verjaardag. Echt een prachtig boek!!

Mag weg voor 65 EUR. 

Iemand interesse?

@Vicious: overhandigd gekregen van dhr. Bovensiepen himself! Leent zich perfect tot hoofdkussen! :-D

• 3 weken later...
Geplaatst:

Niks voor mij, wel heel knap :)

Geplaatst:

Ik dacht dat je 't wel zou smaken, als e30-liefhebber.

En 't is benzine, manueel en atmosferisch!

Geplaatst:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid