Ga naar inhoud

ALPINA Lovers

Aanbevolen berichten

• 3 weken later...
Geplaatst:

True. Wat een ding. :inlove;

Maar ... hoe lekker ik dit ook vind ... in dat segment kan ik helaas niet om de RS6 heen. Die z'n looks, miljaar zeg. Buitenkant, dan. Binnenkant van de Alpina is (zeker met Lavalina) duidelijk de edeler/knappere, maar dat exterieur van de RS6 ... dat is gewoon hét finale argument.  :blink:   :inlove:

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Helaas zie je ze zelden zonder die opzichtige details (quattro in de grille en zo).

Geplaatst:

I would. Zie de 600pk-poll. Liever een gewone RS6 in stock trim en klassieke combo, dan een RS6 Performance. :oops:

Geplaatst:

Gisteren in de file richting Sportpaleis voor het concert van Madonna 2 Alpina's gezien, een F31 D3 en een F30 B3. Zalige machines!

Geplaatst:

Wat een heerlijk interieur! :inlove:

Geplaatst:

Veel beter en mooier kan het niet meer worden! Supermachien!

Geplaatst:

Da's het interieur dat Porky/Lefter hun D3 ook had moeten hebben. Inclusief lederen tableau en deuren. :inlove:

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Zalige kar.

Criollobraun interieur denk ik?

Of misschien toch Amaro, ik twijfel.

Geplaatst:

@@Salokin zijn kist?

Nope, nog steeds aan het wachten, ik vrees stilaan binnenkort nog eens naar de Alpen te moeten met de M3.
Geplaatst:

Da's het interieur dat Porky/Lefter hun D3 ook had moeten hebben. Inclusief lederen tableau en deuren. :inlove:

Die van ons heeft ook deuren hé B)

En ik ben BMWMB niet, dit ding moet vooral rijden. 70K en counting.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Doet geen afbreuk aan 't rijden, imo. :-D  Maar smaak is persoonlijk. En jullie zwart met beige piping is ook knap (had niet gedacht dat ik 't zo mooi zou vinden).

Geplaatst:

Die van ons heeft ook deuren hé B)

En ik ben BMWMB niet, dit ding moet vooral rijden. 70K en counting.

Al stilaan een nieuwe besteld zodat die geleverd kan worden tegen dat deze het begeeft?

Geplaatst:

Doet geen afbreuk aan 't rijden, imo. :-D  Maar smaak is persoonlijk. En jullie zwart met beige piping is ook knap (had niet gedacht dat ik 't zo mooi zou vinden).

Denk dat het vooral financiële redenen had. Was zo al duur genoeg.

Vind het ook zonde om zoveel voor een interieur uit te geven dat constant ontzettend smerig is. Denk dat hij 50kg zwaarder is dan normaal, gewoon door al het afval en rommel dat er in ligt.

Al stilaan een nieuwe besteld zodat die geleverd kan worden tegen dat deze het begeeft?

Dit is inderdaad wel een duurtest die kan tellen. Denk dat die turbo's dik 50% van de kilometers aan de maximale druk zitten.

We'll see...voor mij mag het alleszins weer een maatje groter de volgende keer.

Geplaatst:

Denk dat het vooral financiële redenen had. Was zo al duur genoeg.

Vind het ook zonde om zoveel voor een interieur uit te geven dat constant ontzettend smerig is. Denk dat hij 50kg zwaarder is dan normaal, gewoon door al het afval en rommel dat er in ligt.

Ik herinner me plots een foto van het interieur van een Brusselse MINI GP.

Zet een regel in je car policy dat partners van vennoten niet met de Alpony mogen rijden? :D

Geplaatst:

Ik vrees dat ik die vuile pluim op mijn hoed moet steken.

In een daily gebruik ik "rechtsvoor" altijd als vuilnisbak, maar in scherpe rechtse bochten schuift die ophoping dan ook wel eens naar links, waardoor ik weer denk dat het rechts nog niet zo vuil is, which makes it worse etc. Ik neem ook glazen mee in de auto voor koffie, er ligt overal pmd, modder van de mountainbike etc.

Maar zoals gezegd, het moet voornamelijk rijden. Eens om de zoveel tijd geraakt ie wel waar schoon binnenin als er klanten mee moeten rijden. Verder maakt me dat weinig uit.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Does not compute met het two-bucket-detail-maniac beeld van op m'n oprit, enkele maanden geleden. :lolz:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid