gTa 28.076 Geplaatst: 17 september 2013 Geplaatst: 17 september 2013 Dat is 'm. Man man man Was niet zinnens om op de stand te gaan, er is veel te zien daar en als je te lang slentert op 'n stand, moet je doorgaans andere dingen missen. Maar toen zag ik die kar staan en kon ik niet anders dan dat live te gaan zien. 'k Moet wel zeggen: 10.000 euro voor een lederen interieur op een '3 ... 'k zou toch vet hard twijfelen, zulle. Quote
Vicious 3.886 Geplaatst: 18 september 2013 Geplaatst: 18 september 2013 Idem. Op een '7 en een '6 is dat 'gerechtvaardigd', op een '5 misschien ook nog net, maar een '3? Twijf0l! Als je dat ding voor eeuwig bijhoudt zou ik nog durven, als het is om hem na 5 jaar weer te verkopen geeft dat weinig tot geen meerwaarde. Quote
gTa 28.076 Geplaatst: 18 september 2013 Geplaatst: 18 september 2013 Bohjah... tot je 't ziet. Ge smelt metéén. Voor mij was 't feit dat 't een '3 was (lelijk interieur vind ik persoonlijk) metéén vergeven. En de opleg naar een B5 (die meteen een V8 is en 1/3e ton méér kost) is wel héél hevig. Maar toch, gisteren eens geconfigureerd en op z'n TCT's komt dat ding boven de 100.000 EUR uit (in Duitsland). Shit. Voor een '3. Toch wel gekjes. In dubio! Quote
Vicious 3.886 Geplaatst: 18 september 2013 Geplaatst: 18 september 2013 Ik weet 't, ik heb enkele keren de kans gehad Lavalina te voelen en zien, dat ziet er per-fect uit. En hoe dat aanvoelt, zo soepel en natuurlijk, zacht³. Bijna zoals een jong grietje haar billekes Dus: enorme fan van Lavalina! Brombeer is trouwens ook een heel knappe kleur, 'k heb dat gezien in een B7 biturbo en dat zag er mighty fine uit. Ik vind 't interieur van de Dreier ook niet mooi, dat van de vijf daarentegen vind ik fantastisch, maar het exterieur van de B3 komt wel een pak beter uit (behalve dan de uitlaten). In en rond München vorige maand nog enkele hoop D5's/B5's gezien, en mijn vriendin spreekt er toch van dat de volgende auto direct iets ruimer moet zijn dan de huidige (A4 Avant), dus een Fünfer lijkt logisch. Maar mijn goesting zegt B3! Quote
Vicious 3.886 Geplaatst: 20 september 2013 Geplaatst: 20 september 2013 Wat een g-e-s-c-h-i-f-t lekker ding En die details Groen voor mij, d'office! 3 Quote
Simoni 6.184 Geplaatst: 20 september 2013 Geplaatst: 20 september 2013 Eentje voor @@PJH : zotte fotografie Quote
gTa 28.076 Geplaatst: 20 september 2013 Geplaatst: 20 september 2013 Toch supervette foto? Wat is er daar verkeerd aan? Quote
Vicious 3.886 Geplaatst: 20 september 2013 Geplaatst: 20 september 2013 ik zie het ook niet /alpinakritiekblindmodus Quote
Vicious 3.886 Geplaatst: 20 september 2013 Geplaatst: 20 september 2013 Am 12. September war der Chef auch selbst da... Quote
fiddy 782 Geplaatst: 21 september 2013 Geplaatst: 21 september 2013 Toch supervette foto? Wat is er daar verkeerd aan? zo'n foto is in principe technisch onmogelijk: lange sluitertijd gezien de beweging, wel scherp op de auto dus fotoapparaat 'volgt' de auto aan dezelfde snelheid (foto rig of genomen uit een andere auto).... maar de 2 auto's rijden in tegenovergestelde richting. Eén van de 2 moet heel bewogen zijn, tenzij er eentje achteruit rijdt. Photoshop, dus. edit: en aan de touring te zien, en vooral het wegdek achter de touring, lagen z'n photoshopskills nog niet eens zo heel hoog. Quote
fiddy 782 Geplaatst: 21 september 2013 Geplaatst: 21 september 2013 Maar WAT een vette auto. Ik ben volledig mee met Vicious, B3 touring voor over een aantal jaar = droomkar Quote
gTa 28.076 Geplaatst: 21 september 2013 Geplaatst: 21 september 2013 zo'n foto is in principe technisch onmogelijk: lange sluitertijd gezien de beweging, wel scherp op de auto dus fotoapparaat 'volgt' de auto aan dezelfde snelheid (foto rig of genomen uit een andere auto).... maar de 2 auto's rijden in tegenovergestelde richting. Eén van de 2 moet heel bewogen zijn, tenzij er eentje achteruit rijdt. Photoshop, dus. edit: en aan de touring te zien, en vooral het wegdek achter de touring, lagen z'n photoshopskills nog niet eens zo heel hoog. Ja, dat zie ik ook allemaal wel, maar niettemin: 't is toch een vette foto? Een foto bewerken mag toch? Geen enkele foto in de media is nog onbewerkt, denk ik zo. Oké dat er mogelijks sloppy werd gefotoshopt, daar heb ik niet naar gezocht. Maar daar val ik niet over. Ik vind zoiets een pak minder erg dan b.v. die overdreven HDR-gekte. Quote
Simoni 6.184 Geplaatst: 25 september 2013 Geplaatst: 25 september 2013 Iemand die weet waar je Alpina Logo's kan kopen? Dus ter vervanging van de bestaande BMW cirkelkes. @@Vicious Quote
Simoni 6.184 Geplaatst: 25 september 2013 Geplaatst: 25 september 2013 zo'n foto is in principe technisch onmogelijk: lange sluitertijd gezien de beweging, wel scherp op de auto dus fotoapparaat 'volgt' de auto aan dezelfde snelheid (foto rig of genomen uit een andere auto).... maar de 2 auto's rijden in tegenovergestelde richting. Eén van de 2 moet heel bewogen zijn, tenzij er eentje achteruit rijdt. Photoshop, dus. edit: en aan de touring te zien, en vooral het wegdek achter de touring, lagen z'n photoshopskills nog niet eens zo heel hoog. En die blur rond de blauwe is duidelijk een verkeerde selectie en verkeerde blur in Photoshop. Quote
Vicious 3.886 Geplaatst: 25 september 2013 Geplaatst: 25 september 2013 Iemand die weet waar je Alpina Logo's kan kopen? Dus ter vervanging van de bestaande BMW cirkelkes. @@Vicious Op ebay zou je dat gemakkelijk moeten kunnen vinden... Zoeken met term 'roundels' kan helpen. Quote
Vicious 3.886 Geplaatst: 5 oktober 2013 Geplaatst: 5 oktober 2013 http://www.autogespot.nl/alpina-b7-biturbo/2013/10/04#img1 Durver! 1 Quote
Vicious 3.886 Geplaatst: 5 oktober 2013 Geplaatst: 5 oktober 2013 De verhuis naar de nieuwe thuishaven van Rainer Witt z'n collectie is begonnen: https://fotos.gmx.net/ui/external/WDypsmziRIS5l_I7mNrU8g28701 Ik heb een vermoeden dat 'ie eerst de iconen heeft overgebracht en op een rijtje zet: - B10 Biturbo - B8 Coupé - B12 5,7 - B8 Touring - B6 3,5 S Quote
Daann 4.438 Geplaatst: 5 oktober 2013 Geplaatst: 5 oktober 2013 Pff, zo'n B8 blijft toch echt belachelijk vet! Quote
gTa 28.076 Geplaatst: 5 oktober 2013 Geplaatst: 5 oktober 2013 Iemand die weet waar je Alpina Logo's kan kopen? Dus ter vervanging van de bestaande BMW cirkelkes. @@Vicious Je beseft toch wel dat Alpina nooit de BMW-logo's op de buitenzijde (motorkap, kofferdeksel) vervangt door eigen roundels? De meest opvallende vervanging op dat vlak is die van 't stuur. Quote
tato 1.911 Geplaatst: 7 oktober 2013 Geplaatst: 7 oktober 2013 Je beseft toch wel dat Alpina nooit de BMW-logo's op de buitenzijde (motorkap, kofferdeksel) vervangt door eigen roundels? De meest opvallende vervanging op dat vlak is die van 't stuur. Tegenwoordig niet meer, maar vroeger was dat wel het geval. Nieuwe policy van BMW wat betreft het gebruik van hun logo's op hun producten. Quote
Vicious 3.886 Geplaatst: 7 oktober 2013 Geplaatst: 7 oktober 2013 http://suchen.mobile.de/auto-inserat/alpina-b8-individual-michelfeld/185207238.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=18&scopeId=C&sortOption.sortBy=creationTime&sortOption.sortOrder=DESCENDING&makeModelVariant1.makeId=1100&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&negativeFeatures=EXPORT @@Jerain 1 Quote
gTa 28.076 Geplaatst: 7 oktober 2013 Geplaatst: 7 oktober 2013 Tegenwoordig niet meer, maar vroeger was dat wel het geval. Nieuwe policy van BMW wat betreft het gebruik van hun logo's op hun producten. Wat bedoel je met vroeger? Ik heb het nooit geweten - en ik ga terug tot ergens mid 90's. Quote
Vicious 3.886 Geplaatst: 7 oktober 2013 Geplaatst: 7 oktober 2013 Bij mijn weten altijd zo geweest, heeft sowieso ook te maken met het feit dat ze begonnen zijn als tuner en dus altijd werkten op basis van een BMW met daar hun eigen onderdelen op. Dat is het logisch dat je geen eigen logo gaat aanbrengen ipv. het oorspronkelijke. Nu werken ze als constructeur (sedert 1983) waardoor je dat normaliter wel zou kunnen moest je het willen, maar ze werken ook grotendeels (of helemaal?) onder de vleugels van het BMW-concern, dus zij beslissen wat er gebeurt. En zij beslisten: geen roundels met Alpina-logo. Kortom: het heeft -bij mijn weten- nooit gemogen, en het mag nog steeds niet. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.