Ga naar inhoud

ALPINA Lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Je bedoelt dat die auto een shuttle-kar is van hotel Fairmont?

Geplaatst:

Alpina will be unveiling the B6 Gran Coupe at the IAA for limited markets, the USA and the UK will not see this vehicle.

:inlove:

Geplaatst:

De nieuwe D3 biturbo wordt ook onthuld op de IAA, en dat gaat misschien nog 'interessanter' worden qua krachtbron dan hetgeen in de B6 GC gaat liggen en eigenlijk al bekend is.

Geplaatst:

krijgt toch gewoon de 350 pk diesel? 

Geplaatst:

Er werd/wordt gesproken dat er een zes cilinder en een vier cilinder zou komen, de eerste zou idd de 350pk zijn.

De laatste berichten gaan vooral over die zes cilinder, maar die vier cilinder zou zeker niet uitgesloten zijn.

Ooit werd gezegd dat dat de 'D3 S biturbo' en de 'D3 biturbo' zouden zijn, maar we zullen zien.

Ik ben benieuwd!

Geplaatst:

alpina-b7-c230719082013172148_3.jpg

Ga je voor aan de kant!

idd van zoiets lelijks verschiet ik zodanig, dat ik direct plaats maak.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Gelukkig is een Mondeo met zwart-rode sjanten een hele moot beter!

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

ik kan wel 6 mondeo's met lelijke velgen in men garage zetten voor de prijs van zo één monster. :D

Geplaatst:

Wat ben je in godsnaam met zes (dezelfde) karren als één andere een pak aangenamer rijdt dan al de andere!

Geplaatst:

het oog wil ook wat. Ze hebben mooie dingen, maar dat geval is nu ook wel een mottig dingske. Nu ziet het eruit alsof mohammed naar zijn neef is geweest om zijn auto te verbeteren.

Geplaatst:

Klopt, mijn goesting is het ook absoluut niet, maar van die serie is het wel een van de 'mooiere'.

Geplaatst:

Wat ben je in godsnaam met zes (dezelfde) karren als één andere een pak aangenamer rijdt dan al de andere!

dat model van de 7 heeft me nooit kunnen bekoren, qua lijn.

dus kan het me niet veel schelen dat het aangenamer bolt. :D

Geplaatst:

De nieuwe alpina b3 bi-turbo zou sneller 0-100 zijn dan de M5? (4,1 voor de rwd en 4.0 voor de x-drive)  :o

Geplaatst:

B6 gezien in Frankfurt ... 'k vind het toch maar een foorkraam.

Maar die B3 in 't groen met lavalina :inlove:

Speciaal gaan vragen of ze 'm open wilden doen om te gaan zien. :inlove:

Geplaatst:

Ik zou zelfs durven zeggen dat de E64lpina nog een pakske minder pats was als deze, maar in bovenstaande kleur valt hij reuze mee vind ik!

De B3/D3 is geschift goed gelukt vind ik, al komen de uitlaten iets te neig onder de bumper uit.

Zo'n spel binnen 3 à 4 jaar, ja bitte! Wel sowieso een Touring en liefst een B3!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid