Ga naar inhoud

ALPINA Lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Kleur is 'n lastige, ja. Lijkt er wel wat op, of goed zelfs, maar op enkele foto's van de auto zie ik er voldoende grijs in om te vermoeden dat 't vermont is. Het groen daarin komt goed door in de zon en daar staat 'ie ook, vandaar m'n gokje. Maar eigenlijk is de kans statistisch groter dat 't Alpinagroen is, denk ik.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik merk dat er in de tweedehandskatern bij Alpina nog weinig F10/F11 zit. Enige kans dat de opvolger er aan zit te komen, eventueel een D5/B5 Biturbo S oid? Of gaat dat pas voor de volgende '5 zijn?

@@Maxime S

@@gTa

Geplaatst:

Heb je linkje nr die 2ehandskatern?

Geplaatst:

Prijzen van PFL zijn gewoon ook immens gezakt...

Bestaan heel veel voorbeelden van ook op mobile.de ;)

Is daar een specifieke reden voor of gewoon wegens FL?

Geplaatst:

Nee, tasman is lichter. En ik denk ook niet dat 't alpinagroen is.

Lijkt me een gewoon klassiek BMW donkergroen te zijn? Wat raar is, is dat 't dan wel een Individual-kleur moet zijn want momenteel zit er toch niks in die aard in 't kleurenpalet?

Geplaatst:

Is daar een specifieke reden voor of gewoon wegens FL?

Die specifieke ketel is een basic D3 met 4-cilinder diesel en quasi geen enkele optie. Als je 't mij vraagt: duffe bak. Dat kan toch niet dat zoiets dik waarde behoudt, denk ik dan?

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik merk dat er in de tweedehandskatern bij Alpina nog weinig F10/F11 zit. Enige kans dat de opvolger er aan zit te komen, eventueel een D5/B5 Biturbo S oid? Of gaat dat pas voor de volgende '5 zijn?

@@Maxime S

@@gTa

Maxime moet dat weten als er al iets geweten is. Geen idee of 'ie dat dan mag zeggen.

Ik las ook al her en der vragen over een B5 S, ja. Of dat er komt: geen idee.

Geplaatst:

Nee, tasman is lichter. En ik denk ook niet dat 't alpinagroen is.

Lijkt me een gewoon klassiek BMW donkergroen te zijn? Wat raar is, is dat 't dan wel een Individual-kleur moet zijn want momenteel zit er toch niks in die aard in 't kleurenpalet?

Lijkt op sommige foto's ook beetje op Highlandgreen. Mijn ouders hebben dat nog gehad op hun X5, maar dat zag er irl wat grijzer-groen uit.

Ik denk dat het gewoon tiefgrün is, wat voor de F11 dan wel via Individual moet gaan. In het begin was er enkel Tasman als enige groene kleur, maar die kleur is er niet zo lang geweest.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Denk ook dat het gewoon donkergroen is, yep.

Geplaatst:

Lijkt inderdaad sterk op tiefgrun, op de e92 zag dat er ook zo donker uit.

Geplaatst:

Ik ging malachit gezegd hebben maar tiefgruen is idd plausibel

Geplaatst:

Malachit is wat lichter van tint en ook warmer.

Geplaatst:

14964935400_9b80193e93_b.jpg

15108168125_b53da4747c_b.jpg

Als ik dergelijke interieurs zie... Niks kan wegsteken dat dit een stijl is van... enkele jaren terug, enkele tientallen jaren terug.

Maar de buitenkant van dergelijke modellen... Da's toch nog steeds jammie ! :inlove:

• 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid