Ga naar inhoud

ALPINA Lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

"Rijgedrag op niks trekken" zegt-ie. :lol:

Als ge daar foute verwachtingen van hebt en denkt dat dat een sportauto pur sang is, dan ligt de fout bij jou en niet bij die auto.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

"Rijgedrag op niks trekken" zegt-ie. :lol:

Als ge daar foute verwachtingen van hebt en denkt dat dat een sportauto pur sang is, dan ligt de fout bij jou en niet bij die auto.

Nee helemaal niet, ik bedoel gewoon dat ie gemaakt is voor boulevards af te rijden en te cruisen op mooie weggetjes, met het kapje open, genietend van het mooie interieur en de roffel van de v8. Maar niet om trackdays mee te gaan doen etc ;)

Vrienden van ons vonden dit ook de ideale weekend kar voor hun noden (was wel niet de Alpina versie), maar zeiden dat je er niet te veel van moet verwachten op circuit. (ze wisten dit op voorhand al, maar daar was hij dus niet voor gekocht)

Geplaatst:

Je legt exact uit hetgeen het doel van de auto is.

Geplaatst:

Cabrio op circuit lijkt mij sowieso onnozel :P Al mag mijn MX-5 zeker een Ringdoop krijgen :D

Geplaatst:

Cabrio op circuit lijkt mij sowieso onnozel :P Al mag mijn MX-5 zeker een Ringdoop krijgen :D

3175862_3_551b_fernando-alonso-pendant-l

1/3

Geplaatst:

En nog 'n hoopje gTa-Spritz-Sprache:

außergewöhnlichen

komfortbetontem

überdurchschnittlichen

dezent-sportlichem

:inlove:

Altijd leuk om dat eens te laten voorlezen door Google Translate :)
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Gaat hier in België van kwaad naar erger, de website is offline

The account which is hosting this domain has been temporarily disabled.
If you are the owner of this account, please check your e-mail and contact support or your sales representative.

http://www.bmwalpina.be/

Geplaatst:

Alpina-B5-Edition-50-Sitzprobe-Genf-2015

BMW-Alpina-B5-Edition-50-Autosalon-Genf-

BMW-Alpina-B5-Edition-50-Interieur-Autos

BMW-Alpina-B5-Edition-50-Interieur-Autos

Dat interieur is simpelweg BONKERS :inlove:

• Vind ik leuk 5
Geplaatst:

Mooiere beeldjes:

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Jammer van die uitlaatsleeves in het carbon, zie liever de gewone.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

:o Machtig!

Geplaatst:

Als ik ooit zoeentje te pakken krijg in Alpinagrün, Vorzug Touring, ik doe 'm nooit meer weg.

Geplaatst:

Oh hell, zelfs als bovenstaande voor m'n neus staat en ik de duiten heb, ik zou 'm nog nemen!

Geplaatst:

Doe mij zo eentje in Touring. :inlove:

Second that!

Geplaatst:

Doe mij zo eentje in Touring. :inlove:

:o 

Heerlijk dat ze velgen à la BMW styling 32 / Alpina Classic terug monteren. Wel spijtig dat de achterste velgen geen lip hebben zoals de styling 32 breedset van indertijd.

Voor mij graag een Touring met allrad aub.

Geplaatst:

Mijn all time favourite is en blijft een E38 6.0 E-KAT, maar dergelijke Edition 50 Touring komt toch dicht in de buurt...

Geplaatst:

Waw wat een uitstraling :inlove: Alpina, moet dat toch ooit eens gehad hebben :inlove: x10000000

Geplaatst:

Godverdomme :inlove: Dat interieur ziet er fantastisch uit! :inlove: Ook super: dat zeer subtiele (lichtblauwe?) Alpina-dekor. En 't meest van al: eindelijk 'es niét die (voor mij nog altijd) dubieuze (qua looks) velgen, maar iets dat een beetje correct oogt qua formaat. Yum, wat een '5. :inlove: Wat mij betreft het toppunt van de F10 bouwreeks.

Als touring, voor mij. RWD uiteraard. En in 't Alpina-groen.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Jammer dat ze niks uitgevogeld hebben om het actieve display te veralpinariseren en wat zusatzinstrumente erbij te programmeren.

Geplaatst:

Godverdomme :inlove: Dat interieur ziet er fantastisch uit! :inlove: Ook super: dat zeer subtiele (lichtblauwe?) Alpina-dekor. En 't meest van al: eindelijk 'es niét die (voor mij nog altijd) dubieuze (qua looks) velgen, maar iets dat een beetje correct oogt qua formaat. Yum, wat een '5. :inlove: Wat mij betreft het toppunt van de F10 bouwreeks.

Als touring, voor mij. RWD uiteraard. En in 't Alpina-groen.

Verdomme, wij gaan nog vechten!

Dekoset is niet mijn ding, interieur is inderdaad fenomenaal.

Velgen idem, eindelijk ziet de B5 biturbo (die er initieel al echt niet slecht uitzag) er uit zoals hij altijd al had moeten zijn.

Alle exemplaren zouden quasi uitverkocht zijn. Köt!

Al heb ik helemaal geen centen daarvoor!

Geplaatst:

Jammer dat ze niks uitgevogeld hebben om het actieve display te veralpinariseren en wat zusatzinstrumente erbij te programmeren.

/agree

Geplaatst:

Eigenlijk hebt ge gelijk, Ritsuke. Echte, fysische tellernaalden hebben nog altijd iets. Méér dan de digitale nabootsingen, eigenlijk.

Geplaatst:

Ik stel me altijd de vraag hoe die digitale dashboards er binnen een jaar of 4-5 gaan uitzien.

Vind dat wel een coole optie maar als je ziet aan welk tempo de GPS-en qua beeldkwaliteit beter worden, vrees ik dat zo'n digitaal display er snel zeer oud uitziet...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid