Ga naar inhoud

ALPINA Lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Kar heeft ergens tussen - effe schatten - 2006 en 2010 erg lang 2e hands te koop gestaan. Makkelijk 1 jaar, ik dacht zelfs langer. Twee van die foto's zijn trouwens van de toenmalige annonce. Heb er toen een thread over gevonden op een Duits forum (geen idee meer welk) waar enkele mensen die 'm gaan bekijken hadden, hun bevindingen hadden gepost en 't was niet mals.

Geplaatst:

Alpina dikheid :inlove:

Wat een uitstraling hebben die dingen toch!!

10986136_1619396548283502_261973845_n.jp

Geplaatst:

IMG_7369_zpsrzeezktr.jpg

Sorry voor het foto gebombardeer maar ben nu recent wel een aantal Alpina's tegengekomen. Ook in Zaventem nog een heerlijke D5 Biturbo Touring :inlove: Vette dingen man, echt ware.

Geplaatst:

Welke reeks had die 4 cilinder in het vooronder liggen?

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Alpina dikheid :inlove:

Wat een uitstraling hebben die dingen toch!!

10986136_1619396548283502_261973845_n.jp

Jammer dat dat een 4-cilinder is. :cry:
Geplaatst:

Jammer dat dat een 4-cilinder is. :cry:

Echt hè! Wist dat niet tot @@Polygoon het even liet vallen. Hoe hard moet die kist een zes-in-lijn hebben?! Vind dat dat een opmerkelijke move van Alpina moet geweest zijn indertijd.

Geplaatst:

Beauty lies in the eyes of the beholder.

;)

En d'er zijn mensen die dit maken, dus zullen ze er ook van houden...

Geplaatst:

True story!

Maar mijn ding is het niet, zo tief und breit...

Geplaatst:

Voor mij is dit meer een auto om naar te kijken dan om mee te rijden.

Ik heb liever auto's om mee te rijden.

Geplaatst:

Dit weekend op baan met een nieuwe D3 Touring allrad. Wat blijft dat toch een beest van een auto!! 

Een betere daily bestaat er volgens mij echt gewoonweg niet... 

Ook schitterende config: saphir schwarz icm Volleder Merino Criollo braun. 

Echt magnifique! :-o

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:

@@Maxime S ge weet het, als ge ooit een B3 of B4 in de buurt hebt, ik wil dat komen proeven (motor & bak) hé!

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Der neue BMW ALPINA B5 Bi-Turbo EDITION 50
csm_BMW_ALPINA_B5_BT_EDT50_Lim02_9960b7f 

csm_BMW_ALPINA_B5_BT_EDT50_Tour02_7e6c0c

Der neue B5 Bi-Turbo EDITION 50 wird von dem für seine exzellente Laufruhe, hohes Drehmoment und souveräne Leistungsentfaltung bekannten 4,4 Liter V8 Bi-Turbo angetrieben. Dieser stellt im Sondermodell 441 kW (600 PS) bei 6000/min und ein maximales Drehmoment von 800 Nm zur Verfügung und gilt somit als leistungsstärkster Antrieb der Firmengeschichte! Der B5 Bi-Turbo EDITION 50 absolviert die Beschleunigung von 0 – 100 km/h in nur 4,2 Sekunden und erreicht eine Höchstgeschwindigkeit von 328 km/h (Touring: 323 km/h). Der Gesamtverbrauch nach ECE Norm bleibt mit 9,5 l/100 km und 221 g/km CO2 (Touring: 9,6 l/100 km und 224 g/km CO2) unverändert. Ähnlich dem legendären B7S Turbo von 1981 gehört der B5 Bi-Turbo EDITION 50 zu den schnellsten Limousinen der Welt!

http://www.alpina-automobiles.com/de/alpina-modelle/b5-edition50/highlights/

PS

Drehmoment

:inlove:

En nog 'n hoopje gTa-Spritz-Sprache:

EDITION 50

1965 gründete unser Vater Burkard Bovensiepen ALPINA. Ein Unternehmen, das sich voller Leidenschaft der Entwicklung und Produktion von außergewöhnlichen Automobilen verschrieben hat. Automobile für Genießer. Mit komfortbetontem Interieur, überdurchschnittlichen Fahrleistungen und dezent-sportlichem Exterieur. Elegantes Understatement charakterisiert die Produkte von ALPINA. Bis heute hat sich an dieser Philosophie nichts geändert.

außergewöhnlichen

komfortbetontem

überdurchschnittlichen

dezent-sportlichem

:inlove:

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Fokking hell, zo'n groene met groene deco-set en dat interieur! Yum!

Jammer dat er nog geen echte foto's zijn; de impressie doet uitschijnen alsof de velgen een soort van concave "Classics" zijn met velgbed = überyum!

Geplaatst:

Velgen deden me wat aan de B3 GT3 denken.

Interieur is een cool initiatief, maar ik wil er eerst toch eens een foto-niet-tekening van zien alvorens ik m'n mening durf te geven :-D

Alleszins zonder twijfel mighty fine specs, 800nm Drehmoment en zo :lolz:

Geplaatst:

Zo droog :lolz:

Höchstgeschwindigkeit von 328 km/h (Touring: 323 km/h).

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

328km/h, probeer dan maar eens geen overtreding te begaan in België :fp::D

Geplaatst:

Fantastisch, toch? 323 km/u met mijn break :inlove:

Geplaatst:

Dit weekend op baan met een nieuwe D3 Touring allrad. Wat blijft dat toch een beest van een auto!! 

Een betere daily bestaat er volgens mij echt gewoonweg niet... 

Ook schitterende config: saphir schwarz icm Volleder Merino Criollo braun. 

Echt magnifique! :-o

q08zVag.jpg

:thumbsup:

• Vind ik leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid