JanC 7.872 Geplaatst: 23 juli 2024 Geplaatst: 23 juli 2024 Ik weet niet waar ze dat gehaald hebben, want als ik even zoek lijkt dat het 'Gross Vehicle Weight (GVWR)' te zijn. Leeggewicht is 1985 kg volgens diezelfde bron (nog altijd veel, uiteraard). Quote
PJH 21.017 Geplaatst: 23 juli 2024 Geplaatst: 23 juli 2024 13 minuten geleden, JanC zei: Leeggewicht is 1985 kg volgens diezelfde bron (nog altijd veel, uiteraard). Da's meer dan deze 4 samen 6 Quote
ir_fuel 58.276 Geplaatst: 23 juli 2024 Geplaatst: 23 juli 2024 2 minutes ago, PJH said: Weegt even veel als 100 fietsen. Weg met dat obees ding. Koop een fiets. Quote
PJH 21.017 Geplaatst: 23 juli 2024 Geplaatst: 23 juli 2024 Van een fiets zegt niemand dat het een sportieve roadster is natuurlijk. Anyway, check 20.30 Gewicht Quote
Bjorno 2.272 Geplaatst: 23 juli 2024 Geplaatst: 23 juli 2024 Heb ze zien rijden vorig jaar toen ik een dagje in Guanzghou was. Reden er zo 10 achter elkaar. Nu moet ik wel zeggen dat de oude generatie ("de echte") MG's eigenlijk meer naar de nieuwe modellen zijn gegroeid. Want tenslotte komt alles van MG onderdelen van....China....en is het dan meestal ook echt BROL. De meeste groene doosjes waar het merk LUCAS op staat belanden met inhoud veel terug in de vuilbak. Je zou zelfs denken dat ze moeite doen om het zo slecht te maken. Dus nee MG en China...ik heb het er al mee gehad en hoe minder ik er moet zien hoe liever. Quote
Speedhunter 4.881 Geplaatst: 24 juli 2024 Geplaatst: 24 juli 2024 11 uren geleden, Bjorno zei: Dus nee MG en China...ik heb het er al mee gehad en hoe minder ik er moet zien hoe liever. Same here. 1 Quote
knight-rider 105 Geplaatst: 19 april 2025 Geplaatst: 19 april 2025 Gisteren een vrachtwagen vol met allemaal Cyberster's voorbij zien komen. Quote
Salokin 8.961 Geplaatst: 5 december 2025 Geplaatst: 5 december 2025 Blijkbaar rijdt Morph, ooit nog een forumlid, hiermee rond. Onlangs in Brugge gespot, was ook één van de eerste die met een Tesla roadster reed. Quote
Stancke 4.650 Geplaatst: 5 december 2025 Geplaatst: 5 december 2025 7 minuten geleden, Salokin zei: Blijkbaar rijdt Morph, ooit nog een forumlid, hiermee rond. Onlangs in Brugge gespot, was ook één van de eerste die met een Tesla roadster reed. Jep, inderdaad. Al zien rondrijden. Quote
ir_fuel 58.276 Geplaatst: 5 december 2025 Geplaatst: 5 december 2025 Die achterkant is echt "gat"lelijk. Quote
ex-Mooseman 14.565 Geplaatst: 5 december 2025 Geplaatst: 5 december 2025 er klopt toch niks qua verhoudingen aan die auto. En dan schaardeuren. Destijds was er op Discovery of National Geographic een programma waar een Indiër auto's verzaagde en er Frankenstein-creaties van maakte. Doet me daar aan denken. Quote
Naish 9.562 Geplaatst: 5 december 2025 Geplaatst: 5 december 2025 51 minuten geleden, Salokin zei: Blijkbaar rijdt Morph, ooit nog een forumlid, hiermee rond. Onlangs in Brugge gespot, was ook één van de eerste die met een Tesla roadster reed. Zie je wel dat mijn geheugen correct was. Hij was 21/11 op een avond rondrit in Ieper waar wij ook meereden... Zag zijn auto staan op de parking met perso en dacht al dat ik dat herkende, maar ik ken die niet persoonlijk dus geen idee wie het was. Quote
Liquid Li0n 978 Geplaatst: 5 december 2025 Geplaatst: 5 december 2025 (aangepast) 15 minuten geleden, ex-Mooseman zei: er klopt toch niks qua verhoudingen aan die auto. En dan schaardeuren. Destijds was er op Discovery of National Geographic een programma waar een Indiër auto's verzaagde en er Frankenstein-creaties van maakte. Doet me daar aan denken. ah ja idd. ook gezien. Was dat niet Flipping Bangers of zo. Met die vervelende britse kerel die altijd kwaad werd op die Indische garagisten. update: bangla bangers met die Leepu 5 december 2025 aangepast door Liquid Li0n Quote
ex-Mooseman 14.565 Geplaatst: 5 december 2025 Geplaatst: 5 december 2025 Leepu, die was het! Flipping Bangers, daar heb ik soms plaatsvervangende schaamte bij, over hoe ze bepaalde zaken aanpakken (spuitbussen en wrapfolie verbergen er dikwijls veel miserie) Quote
Liquid Li0n 978 Geplaatst: 5 december 2025 Geplaatst: 5 december 2025 Veel van die programma's zijn volgens mij fake. Zoals die Pimp My Ride. Dat heeft Xzibit nadien ook toegegeven. Ik ben eens benieuwd met die huidige programma's die ze nu geven, zoals Fast&Loud van die Kindig Kustoms Het lijkt allemaal zo easy en ze lijken dat ook allemaal in 3 weken ofzo klaar te krijgen door 's nachts door te werken. Geloof er niet veel van. Quote
ex-Mooseman 14.565 Geplaatst: 5 december 2025 Geplaatst: 5 december 2025 Je ziet in de achtergrond vaak de projecten staan die ze in andere uitzendingen dan toelichten. Sommige auto's zijn een jaar of meer mee bezig. 1 Quote
tuscani 11.787 Geplaatst: 5 december 2025 Auteur Geplaatst: 5 december 2025 16 minuten geleden, Liquid Li0n zei: Veel van die programma's zijn volgens mij fake. Zoals die Pimp My Ride. Dat heeft Xzibit nadien ook toegegeven. Ik ben eens benieuwd met die huidige programma's die ze nu geven, zoals Fast&Loud van die Kindig Kustoms Het lijkt allemaal zo easy en ze lijken dat ook allemaal in 3 weken ofzo klaar te krijgen door 's nachts door te werken. Geloof er niet veel van. Kindig, lijkt me toch serieus te zijn. daar spreken ze idd regelmatig over een jaar. Ik zou vooral graag de prijzen eens weten, want denk niet dat daar iets minder dan 100.000€ buiten komt. Quote
Dimitri 732 Geplaatst: 5 december 2025 Geplaatst: 5 december 2025 28 minuten geleden, Liquid Li0n zei: Veel van die programma's zijn volgens mij fake. Zoals die Pimp My Ride. Dat heeft Xzibit nadien ook toegegeven. Ik ben eens benieuwd met die huidige programma's die ze nu geven, zoals Fast&Loud van die Kindig Kustoms Het lijkt allemaal zo easy en ze lijken dat ook allemaal in 3 weken ofzo klaar te krijgen door 's nachts door te werken. Geloof er niet veel van. Daar noem je nu ook wel de programma's op 1 Quote
ir_fuel 58.276 Geplaatst: 5 december 2025 Geplaatst: 5 december 2025 47 minutes ago, ex-Mooseman said: (spuitbussen en wrapfolie verbergen er dikwijls veel miserie) Klinkt als iets voor Verhiest. Quote
Polygoon 15.035 Geplaatst: 5 december 2025 Geplaatst: 5 december 2025 Kwam laatst een tegen op de A12, denk dat dat een van de eerste is die ik in het wild zag. Ik loop er niet zot van maar lijkt me een leuk cheap alternatief op een Z4 maar dan full EV. Quote
Greg 3.576 Geplaatst: 5 december 2025 Geplaatst: 5 december 2025 Kist weegt bijna zoveel als 2 MX-5'jes Quote
tuscani 11.787 Geplaatst: 5 december 2025 Auteur Geplaatst: 5 december 2025 Buiten de achterkant, ( die achterlichten ) is dat toch een knap wagentje. Midlifecrisis model, voor een jong gepensioneerde. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.