Jump to content

BMW G60/G61 5 Reeks


Phil

Recommended Posts

14 uren geleden, PieterA zei:

Zoiets krijg je inderdaad niet uitgelegd 😵‍💫

 

IMG_2993.png

Echt hé... Hoe kan dat nu dat er geen manier bestaat om dit mooier op te lossen !? 

Loop er echt niet wild van. Vooraan klopt er iets niet, achteraan ook niet; 

 

Link to comment
Share on other sites

Die sensor is standaard? Of een dure optie en zo gemarketeerd dat iedereen het wil wat 'zie je, het zit op m'n auto'?

Link to comment
Share on other sites

Net even gekeken op de configurator, als je goed kijkt zie je bij de basis uitvoering ook al dat naadje

image.png.1304892ad3429bb0dfe5757b46e31604.png

Hoort bij de standaarduitrusting. Dan brengen ze al eens veiligheidshulpmiddelen in standaard uitvoering, en nu is het weer niet goed :D

Rijhulpsystemen

  • Driving Assistant Pack, rijhulpsysteem met radar
  • Parking Assistant Pack incl. Active Park Distance Control en achteruitrijcamera
Link to comment
Share on other sites

Die aparte grille hoort blijkbaar bij het M-pro pack. In dat rood vind ik em anders wel niet lelijk.

Zonder M-pack is het (zo op de render) ook maar een ouwelullenbak. Je kan ook niets meer afzonderlijk aanvinken. Echt à la carte zoals je bij een premium merk verwacht vind ik dat nu ook weer niet.

Link to comment
Share on other sites

De losgekoppelde koplampen van de grill komen beter tot hun recht bij de X modellen. Nieuwe X1, X5.

En dan die buttlift..

Link to comment
Share on other sites

Ik ben nog niet helemaal overtuigd bij het zien van de eerste beelden. Wel goed dat het een evolutie is en geen revolutie.

Snel even geconfigureerd en zit voor de 40 boven de 100 K met een gelijkaardige uitrusting aan die van mijn g31. Auto's zijn duur geworden....

Link to comment
Share on other sites

1 uur geleden, -Fred- zei:

Die aparte grille hoort blijkbaar bij het M-pro pack. In dat rood vind ik em anders wel niet lelijk.

Zonder M-pack is het (zo op de render) ook maar een ouwelullenbak. Je kan ook niets meer afzonderlijk aanvinken. Echt à la carte zoals je bij een premium merk verwacht vind ik dat nu ook weer niet.

Dat komt ook niet meer terug. Kabelboomproblematiek heeft dat enkel maar versneld, maar productietechnisch is dat gewoon veel logischer.

Link to comment
Share on other sites

Net eens geconfigureerd. i5 40e full option zit net onder de 100K. Dat is dus goedkoper dan de 520d xdrive touring...
Ik vind dat eigenlijk meevallen qua prijs.

Link to comment
Share on other sites

1 uur terug, anders zei:

Net eens geconfigureerd. i5 40e full option zit net onder de 100K. Dat is dus goedkoper dan de 520d xdrive touring...
Ik vind dat eigenlijk meevallen qua prijs.

Dan moet jij wel heel gortig gedaan hebben. Ik heb gisteren met veel moeite hem boven de 95k gekregen.

Link to comment
Share on other sites

Zojuist, Rabbit zei:

Dan moet jij wel heel gortig gedaan hebben. Ik heb gisteren met veel moeite hem boven de 95k gekregen.

Ja, ik vermoed dat individual interieur het verschil zal zijn 😛

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Rabbit said:

Een verbetering vind ik het toch niet ze

image.png.9c5dcde3b95cfdbfd0dce614a34cf8f1.png

De G3x LCI is dan ook enorm geslaagd. :inlove:

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, Tommie said:

Dat komt ook niet meer terug. Kabelboomproblematiek heeft dat enkel maar versneld, maar productietechnisch is dat gewoon veel logischer.

Je hebt "goedkoper voor BMW" fout geschreven.

  • Like 1
  • Thanks Friendly 1
  • Funny 1
Link to comment
Share on other sites

Wat bedoel je met kabelboomproblematiek? Uiteindelijk zie ik dat er maar twee uitvoeringen meer bestaan. Of sportief met m pack of klassiek met de basis uitvoering. Wat is er gebeurd met modernline, sportline…

Link to comment
Share on other sites

14 minuten geleden, -Fred- zei:

Wat bedoel je met kabelboomproblematiek? Uiteindelijk zie ik dat er maar twee uitvoeringen meer bestaan. Of sportief met m pack of klassiek met de basis uitvoering. Wat is er gebeurd met modernline, sportline…

Die bestaan al jaren niet meer hoor.

Link to comment
Share on other sites

Kabelboomproblematiek.

’t Concept van de kabelboom ken je he? Wordt dus op maat gemaakt voor elke chassisnummer, want er zijn x aantal mogelijke combinaties. Niet van ‘t schap te halen dus.

Give or take 50% van al die kabelbomen voor de Europese markt werden in Oekraïne gemaakt. Dus vorig jaar gigantische toeleveringsproblemen, wat ons genoopt heeft om de mogelijke optiecombinaties te beperken. En dat is - inderdaad - ook gewoon veel goedkoper/rendabeler. En dat blijft dus zo.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
  • Create New...

Important Information

Terms & Conditions