Ga naar inhoud

Forummer gespot?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

was of is idd van zijn vader samen met een andere vennoot. hij heeft nog broers, dus zal het wel delen zijn zeker?

Geplaatst:

De A7 van @@Naish aan de lichten vd Kortemarkstraat in Torhout.

Duurde net iets te lang voor ik de link had gelegd, dus net te laat om hand op te steken.

Ik was die snotaap met die beige tjoekenbenz die afdraaide van de ring en naar binnen keek. ;)

Geplaatst:

@@Beau met z'n CAZ nummerplaat en 2 vrouwmensen op z'n achterbank aan den avondmarkt in Gent.

Geplaatst:

De A7 van @@Naish aan de lichten vd Kortemarkstraat in Torhout.

Duurde net iets te lang voor ik de link had gelegd, dus net te laat om hand op te steken.

Ik was die snotaap met die beige tjoekenbenz die afdraaide van de ring en naar binnen keek. ;)

Kan goed zijn!

Maar ik herken je ook nog niet met je bompa kar hoor... Rij eens met die opvallende groene A6, dan moet ik alleen huidskleur bestuurder controleren...

Hoewel haarkleur in je merc ook een referentie kan zijn...

Geplaatst:

Ha, da was vanochtend. Schijtweer. Dat was ik inderdaad. Moest in Berlaar nog naar het Kruidvat en wilde langs Van Hool nog eens snel de BRT-buskes zien.

Geplaatst:

Ja ik heb geen moeite gedaan om te zwaaien en pharen enzo, want je zou me toch niet herkennen met Z-platen waarschijnlijk.

Geplaatst:

Ja ik heb geen moeite gedaan om te zwaaien en pharen enzo, want je zou me toch niet herkennen met Z-platen waarschijnlijk.

Waarschijnlijk was mijne euro dan toch niet gevallen en had ik wel terug gezwaaid met een vinger ofzo :ninja:

Geplaatst:

@@Jupke z'n 5008 in Vosselaar paar minuten geleden.

Staat vuil he. :D

Geplaatst:

@@zwoemba deze morgen iets na 10u in Deinze? Plaat 1-AF enz denk ik.

klopt :)

Geplaatst:

@@ICM zopas (met vlotte rijstijl :D ) op de E17, ik reed in die MINI Paceman van Monserez die vast zat achter die linksklevende Golf op het einde van de werken ;) Ik heb nog geprobeerd de achtervolging in te zetten, maar mijn SPORT diesel was niet opgewassen tegen de jouwe :(

Geplaatst:

@@ICM zopas (met vlotte rijstijl :D ) op de E17, ik reed in die MINI Paceman van Monserez die vast zat achter die linksklevende Golf op het einde van de werken ;) Ik heb nog geprobeerd de achtervolging in te zetten, maar mijn SPORT diesel was niet opgewassen tegen de jouwe :(

Wit met rood. Gezien ja. :D

Jij bent even daarvoor ook nog dat madamke rechts voorbij gegaan hé?

Geplaatst:

Wit met rood. Gezien ja. :D

Jij bent even daarvoor ook nog dat madamke rechts voorbij gegaan hé?

Ik zag je naderen en maakte wat plaats om 'die met zijn Cayenne' dan maar rechts voorbij te laten, toen ik de nummerplaat zag ben ik je dan maar langs rechts gevolgd :D

Ik heb nog een foto genomen op het moment dat je die witte (Hyundai?) SUV voorbij ging, maar toen kon ik al niet meer volgen :D

Geplaatst:

Ik zag je naderen en maakte wat plaats om 'die met zijn Cayenne' dan maar rechts voorbij te laten, toen ik de nummerplaat zag ben ik je dan maar langs rechts gevolgd :D

Ik heb nog een foto genomen op het moment dat je die witte (Hyundai?) SUV voorbij ging, maar toen kon ik al niet meer volgen :D

Dat linksplakken is nog erger in die werkzone. Ik blijf daar niet achter hangen zulle.

Posten die foto! :D

Geplaatst:

Dat linksplakken is nog erger in die werkzone. Ik blijf daar niet achter hangen zulle.

Posten die foto! :D

Superkwaliteit! Als je goed kijkt zijn er auto's op de foto te zien! :D

35mjyvc.jpg

Wordt daar nooit geflitst eigenlijk (in die werkzone)?

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik wist niet dat ICM een witte Cayenne had....

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Superkwaliteit! Als je goed kijkt zijn er auto's op de foto te zien! :D

35mjyvc.jpg

Wordt daar nooit geflitst eigenlijk (in die werkzone)?

Geen overtreding op die foto!

Ja, regelmatig. In de eerste fase van de werken stond er een mobiele aan het begin. Nu staan ze vaak achter de pijlers van een brug.

• Vind ik leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in