Ga naar inhoud

Forummer gespot?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

@@toere daarnet gespot, aan tiger de brugsebaan aant oversteken ! 

Geplaatst:

@@toere daarnet gespot, aan tiger de brugsebaan aant oversteken ! 

Op weg naar de Colruyt dus ...aan niemand zeggen he  :D

Geplaatst:

Superkwaliteit! Als je goed kijkt zijn er auto's op de foto te zien! :D

35mjyvc.jpg

Wordt daar nooit geflitst eigenlijk (in die werkzone)?

Maakten de flikken ook maar dergelijke foto's...

Geplaatst:

Maakten de flikken ook maar dergelijke foto's...

Nokia C3-00 at your service!

Geplaatst:

Sjoerie daarnet aan de Colruyt.

sorry dat mijn frank wat laat viel was er met mijn gedachten niet bij en we hebben elkaar al even niet meer gezien ook niet he.

toen ik je in die zijstraat zag kwam je me bekend voor maar het was pas op de parking dat het me echt daagde. :oops:

Geplaatst:

@william blake gisterennamiddag afslaand richting Sint-Denijslaan, net onder de brug door? Ofwel was het een identieke versie van de Z. Vlot gevolgd door een knappe A6 allroad trouwens.

Geplaatst:

@@BlackFox  Daarstraks u gespot op de rijksweg tussen Maasmechelen en Lanaken. Op een bepaald moment reed ik achter u, maar je keek niet in je achteruitkijkspiegel. Aan het eerstvolgende ronde punt draaide je af, waar wij rechtdoor reden. Er zat iemand naast je, maar ik heb niet gezien wie het was.

Geplaatst:

Richting Maasmechelen of Lanaken?

Richting Maasmechelen reden er wel flikken achter me, toen ben ik ergens afgeslaan :D

Richting Lanaken herinnering ik me wel een 5 serie achter me denk ik, thv Shoko?

Geplaatst:

Ook @DDé gespot.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

@@Matthi zijne maat met B7 RS4 avant met Milltek lijn in Gent aan Vooruit terras. Eerst gehoord en dan gezien, wtf zieke sound  :o

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Richting Maasmechelen of Lanaken?

Richting Maasmechelen reden er wel flikken achter me, toen ben ik ergens afgeslaan :D

Richting Lanaken herinnering ik me wel een 5 serie achter me denk ik, thv Shoko?

Richting Lanaken. Ik zag u eerst aan de laatste rode lichten alvorens onder de brug van de snelweg door te rijden. Er reden toen nog een paar auto's tussen ons. Effe laten hing ik dan vlak achter je, maar aan dat ronde punt draaide je precies terug richting Maasmechelen. 

Geplaatst:

Klopt, was een ritje gaan doen met een vriend van me, nieuwe basskist in de koffer :D

Wou die rotonde al driftend nemen om te zien of alles goed bleef vast zitten, maar er vloog een Peugeot voor me in :(

Net voor de rotonde reed jij dan inderdaad achter me, maar had niet door dat jij het was :D Vreemd genoeg legde ik wel de link met iRicky :lol:

Geplaatst:

Een witte 1 reeks met zwarte striping, 1-FHD-.

Iemand van hier?

Geplaatst:

Geen overtreding op die foto!

Ja, regelmatig. In de eerste fase van de werken stond er een mobiele aan het begin. Nu staan ze vaak achter de pijlers van een brug.

Ja idd, en dan met zo'n groene zuil camouflage erover... Heb er es in de file gestaan en er werden in één minuut tijd zeker 20 wagens geflitst... Zal goed verdient hebben die dag...

Geplaatst:

@@Ceke gisteren in de Colruyt, ik heb het altijd al gedacht dat het zo'n leep ventje is die zijn boodschappen daar doet. Jammer dat ik zijn gezicht niet meer heb gezien toen hij aan de kassa kwam met de 48 blikken gepelde tomaten die ik stiekem in zijn kar heb gelegd.

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:

Vanaf nu zijn we nergens meer veilig... 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in