Ga naar inhoud

Forummer gespot?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Punt 1: uw mention werkt niet.

Punt 2: Perfect weer om open te rijden!

@@Jochen, je stelt met teleur. :(:D

Punt 1: blame tapatalk!

Punt 2: Fukkingkoudsmorgensman!

Geplaatst:

Stralende zon zojuist, op 't werk vertrokken met open dakje en zonnebrilleke :supercool:

Onderweg moeten stoppen wegens 'bui'. :huh:

#zomerisvoorbij

Geplaatst:

Stralende zon zojuist, op 't werk vertrokken met open dakje en zonnebrilleke :supercool:

Onderweg moeten stoppen wegens 'bui'. :huh:

#zomerisvoorbij

Stoppen? vanaf 80 km/u voel je toch niets meer? File rijden is wel kak natuurlijk  :lol:

Geplaatst:

Stoppen? vanaf 80 km/u voel je toch niets meer? File rijden is wel kak natuurlijk  :lol:

Nee, geen file. Verkeer aan 40-50km/h en strontregen = dakje dicht bij mijn hoor. Ik ben @@gl3nn niet!

Geplaatst:

Nee, geen file. Verkeer aan 40-50km/h en strontregen = dakje dicht bij mijn hoor. Ik ben @@gl3nn niet!

Ik ben vereerd. Maar wut? :D Ik kan me zo niks meer herinneren. 

Geplaatst:

@@toere deze avond toen hij in Gullegem de R8 opreed, waarschijnlijk nog eventjes in de file gestaan? :P

Geplaatst:

@@toere deze avond toen hij in Gullegem de R8 opreed, waarschijnlijk nog eventjes in de file gestaan? :P

Toch niet lang hoor, daarvoor is er een pechstrook he :P

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik ben vereerd. Maar wut? :D Ik kan me zo niks meer herinneren. 

Ik zal dan iemand anders voorhebben

Op de terugweg in de striemende regen gereden met dakje open. Mensen die u raar aankijken terwijl gij aan het verkeerslicht achter de voorruit probeert te kruipen om zo weinig mogelijk nat te worden. :inlove: Foto's:

null_zpsa381e3c8.jpg

:ninja:

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

@@Maverick gisterenavond in zijn winkel. Sorry dat 'k niks gezegd heb, maar moest nog naar een presentatie.  :ninja:

Geplaatst:

Ik denk @@ICM

Afrit Deinze richting Gent op de E17 om 9u58. Cayenne die vlot af kwam en richtingaanwijzers gebruikte. Plus kerel zijn haar lag goed.

Geplaatst:

Ik denk @@ICM

Afrit Deinze richting Gent op de E17 om 9u58. Cayenne die vlot af kwam en richtingaanwijzers gebruikte. Plus kerel zijn haar lag goed.

Locatie en uur kan, maar de afrit zelf heb ik niet genomen.

Geplaatst:

Hmm, ofwel mij van afrit gemist. Ik wou na 3de maar zat A7 naast mij en daarachter Cayenne die iets sneller dan 120 deed. Dacht om die dan maar eerst te laten passeren maar stak richtingaanwijzer op voor afrit en nam die. Kerel had precies witte bril op.

Geplaatst:

Hmm, ofwel mij van afrit gemist. Ik wou na 3de maar zat A7 naast mij en daarachter Cayenne die iets sneller dan 120 deed. Dacht om die dan maar eerst te laten passeren maar stak richtingaanwijzer op voor afrit en nam die. Kerel had precies witte bril op.

Witte bril? No way.

Ik rij altijd af in De Pinte.

Geplaatst:

Had je uw afrit genomen van het derde naar afrit omdat er vrachtwagens reden en je die niet meer over kon gaan? Morgen eens zien welke afrit het juist was. Had het opgeschreven voor moest ik het vergeten. Gelijk de echte.

Geplaatst:

Zal iemand anders geweest zijn dan. Ook 4uitlaten op de uwe?

Ja

Geplaatst:

Had je uw afrit genomen van het derde naar afrit omdat er vrachtwagens reden en je die niet meer over kon gaan? Morgen eens zien welke afrit het juist was. Had het opgeschreven voor moest ik het vergeten. Gelijk de echte.

Ja, inderdaad achter die camions gegooid.

Geplaatst:

Ga jij dAn wel geweest zijn. Heb u maar van op het derde even gezien. Bij deze bedankt om uw pinkers te gebruiken. Kon ik direct opschuiven.

Geplaatst:

Ik ben zeer consequent in pinkergebruik. ;-)

Geplaatst:

Die A7 was ik niet :D

Anders ging die cayenne nog sneller gereden hebben :ninja:

Zin in een AM-ritje richting sint-niklaas :D

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Die A7 was ik niet :D

Anders ging die cayenne nog sneller gereden hebben :ninja:

Zin in een AM-ritje richting sint-niklaas :D

Om dan weer geklopt te worden door een brakke V50 met 108pk. :fp:

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

:lolz:

Niet iedereen kent zijn baan in margiland :D

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in