Ga naar inhoud

Forummer gespot?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik dacht hetzelfde, in samenspraak met de vorige eigenaar en z'n verzameling sportmateriaal in de koffer lijkt me dat niet geheel onbestaande :D

Geplaatst:

Ik spot nooit niemand, en niemand mij. Ben ik de enige die dagelijks E34 Knokke - Zeebrugge doet?

Geplaatst:

Ik wil gerust eens ergens gaan staan op die weg zodat je eens kan zwaaien?

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Ik spot nooit niemand, en niemand mij. Ben ik de enige die dagelijks E34 Knokke - Zeebrugge doet?

Ik zie regelmatig met m'n bus in Brussel een camion van Coudron, maar telkens is het iemand anders :(

Geplaatst:

Ik zie regelmatig met m'n bus in Brussel een camion van Coudron, maar telkens is het iemand anders :(

Ik zag vandaag verschillende bussen van De Lijn, maar 't zijdetgij nooit !

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Pippo, gij hebt mij toevallig geen verkeerd telefoonnummer doorgegeven als ik u vroeg voor Porker zijn nummer om énen te gaan drinken? :lolz:

If so... @Porker, @Lefty moet u nen dikken diner en een avondje drank en vrouwen want dat is wat ge vrijdag gemist hebt daardoor :P

(Ofte "hoe pak je een Hollander terug?" :D )

Waar heb je het in godsnaam over? :huh:

Geplaatst:

Waar heb je het in godsnaam over? :huh:

:P Wacht :D

Geplaatst:

Zweud ik stel voor dat jij jouw nickname laat veranderen in FlashKip

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

1-KCL-... is dat @@Naish?

Die heeft 1-HZK en zit atm in Spanje, denk ik.

Geplaatst:

Die heeft 1-HZK en zit atm in Spanje, denk ik.

Wie zegt dat ik in B zit? Vorige plaat was wel makkelijker te onthouden.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Ik vond dat vroeger allemaal veel gemakkelijker toen men in België gewoon z'n nummerplaat behield. Wat was er nu verkeerd met dat systeem?

Tegenwoordig, hetzij je met een echt opvallende maroefenbak rondrijdt of een al even maroefen gepersonaliseerde plaat hebt met Ahmed of Tim erop, slaag ik er niet in om AM'ers op de baan eruit te pikken. :mellow:

We moeten hier elk lid es verplichten een sticker op hun achterbumper te plakken :D

Geplaatst:

Ik vond dat vroeger allemaal veel gemakkelijker toen men in België gewoon z'n nummerplaat behield. Wat was er nu verkeerd met dat systeem?

Tegenwoordig, hetzij je met een echt opvallende maroefenbak rondrijdt of een al even maroefen gepersonaliseerde plaat hebt met Ahmed of Tim erop, slaag ik er niet in om AM'ers op de baan eruit te pikken. :mellow:

We moeten hier elk lid es verplichten een sticker op hun achterbumper te plakken :D

Dat kan nog altijd, hoor. Maar enkel wanneer de kar niet van eigenaar verandert.

Geplaatst:

Dat kan nog altijd, hoor. Maar enkel wanneer de kar niet van eigenaar verandert.

Dus als je de auto niet verkoopt... dan mag je de nummerplaat die erop hangt behouden? 

Aan de wiet gezeten, Duvel?

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Vanaf het moment dat je zo'n Europese plaat hebt, mag je die plaat gewoon op u volgende auto's vijzen. Het zijn enkel de oude BE platen die worden vervangen.

Geplaatst:

Dus vanaf nu moogt ge weer uw nummerplaat behouden?

Geplaatst:

Ja, eenmaal ge zo een EU plaat hebt, moogt ge u plaat meenemen naar u volgende auto. Probleem is natuurlijk dat BE vol rijdt met leasewagens en daarvoor geldt dat niet. Nieuwe bedrijfswagen = nieuwe plaat maar dat was vroeger ook al zo.

Geplaatst:

Dus als je de auto niet verkoopt... dan mag je de nummerplaat die erop hangt behouden?

Aan de wiet gezeten, Duvel?

Was het maar waar. :D

Geplaatst:

Komt gij hier es een jointke roken, pippo.

Wie weet hoeveel AM'ers we dan kunnen spotten :D

Geplaatst:

Ik ga hier en nu de eerste Duvel tot mij nemen op het strand.

Jullie ook smakelijk! :D

Geplaatst:

Ik ga hier en nu de eerste Duvel tot mij nemen op het strand.

Jullie ook smakelijk! :D

Doe ik vanaf morgenavond. Nog 24u in dit apenland werken en  :bye:

Geplaatst:

Doe ik vanaf morgenavond. Nog 24u in dit apenland werken en  :bye:

Terug naar een plek waar het tempo wat lager ligt, hier gaat het duidelijk wat te snel voor jou

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik had een sticker op m'n XC60, en er hangt nog altijd eentje op de S60. Maar ahv m'n (discrete) AM-forumsticker heeft er me nog niemand herkend hoor.

• Vind ik leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in