Ga naar inhoud

Forummer gespot?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Veel niet maar wel een paar ja.

Geplaatst:

ging em videospellekes kopen?

:lolz: Gij kent hem precies beter dan ekkik.

Al een beke beter, pippo?

Tiensesteenweg, nog niet gespot, zijn er veel uit vl brabant hier?

Ik zit hier gemiddeld één week op twee. Af en toe ook het weekend als we de volgende week maar enkele dagen in BE moeten werken.

Geplaatst:

Ik woon niet veel verder dan waar die foto getrokken is ;)

Geplaatst:

Anders binnenkort eens een pintje drinken in Leuven hee?

Geplaatst:

Wannes spot ik af en toe (nu al wel ff geleden)

Geplaatst:

Anders binnenkort eens een pintje drinken in Leuven hee?

Met een negen jarige? :D

Geplaatst:

Met een negen jarige? :D

Ik rij al met de auto ook!

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

[emoji38]z: Gij kent hem precies beter dan ekkik.

Al een beke beter, pippo?

Ik zit hier gemiddeld één week op twee. Af en toe ook het weekend als we de volgende week maar enkele dagen in BE moeten werken.

Ik ken em... maar ni goed. Ik weet alleen dat waar hij stopt de game mania is... Zal gaan zien zijn of forza 6 al uit is... [emoji469]

Ben inderdaad al wat beter. Heb ervoor gezorgd dat ik ok ben tegen het weekend.

Geplaatst:

Pint met Duvel, Thunder, Ceke en Porker morgenavond?

Of stukske biljaaren? :D

Geplaatst:

Megadik plan. Maar ik zit aan de zee morgenavond. :(

Maar balleke stoten met stokken van een ander is lang geleden!

Geplaatst:

Ik ken em... maar ni goed. Ik weet alleen dat waar hij stopt de game mania is... Zal gaan zien zijn of forza 6 al uit is... [emoji469]

Haha nee, ik moest naar een bbq in de buurt.

Geplaatst:

't Was precies geen deftig eten dan want ge waart rap naar Antwerpen.

Geplaatst:

't Was precies geen deftig eten dan want ge waart rap naar Antwerpen.

Tiens? Ik ben daar tot 5u geweest...

Geplaatst:

Op die barbecue? Hoe kan da? Ik ben u om 19u tegengekomen en om 20.30 waart ge al naar Antwerpen aan het bollen.

Geplaatst:

Op die barbecue? Hoe kan da? Ik ben u om 19u tegengekomen en om 20.30 waart ge al naar Antwerpen aan het bollen.

Hu? Uit wat leid je dat af?

Geplaatst:

Simpel, @Porker. Volg bovenstaande dialoog efkes: gij waart niet gaan kijken of Forza 6 uit was toen ge daar parkeerde, ge moest naar ne BBQ in de buurt.

Als hij u daar just na 19.00 parkeert en nadien om 20.30 al naar Antwerpen aan het bollen waart, dan dan zijt ge toch maximaal 1u30 op die bbq geweest? 

Geplaatst:

Simpel, @Porker. Volg bovenstaande dialoog efkes: gij waart niet gaan kijken of Forza 6 uit was toen ge daar parkeerde, ge moest naar ne BBQ in de buurt.

Als hij u daar just na 19.00 parkeert en nadien om 20.30 al naar Antwerpen aan het bollen waart, dan dan zijt ge toch maximaal 1u30 op die bbq geweest?

Maar enfin, ik was helemaal niet naar Antwerpen aan het bollen, ik weet toch wel waar ik geweest ben? [emoji23]
  • Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Maar enfin, ik was helemaal niet naar Antwerpen aan het bollen, ik weet toch wel waar ik geweest ben? [emoji23]

Hoe bezopen was je om 19:30? had je je sleutel in je broekzak? Was er iemand van het gezelschap (positief) jaloers op je wagen?

Geplaatst:

image%2050_zpstt5psesy.jpg

Even vreesde ik dat ik al gespot was.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Second... Ge hebt mij getext dat ge naar Antwerpen aan het bollen waart. Had u gevraagd of ge een pint wou gaan drinken, maar ge waart al weg.

Heb zelf vriendelijk bedankt om naar ginder te komen. Zomaar efkes naar het buitenland bollen op een vrijdagavond... ;)

Geplaatst:

Second... Ge hebt mij getext dat ge naar Antwerpen aan het bollen waart. Had u gevraagd of ge een pint wou gaan drinken, maar ge waart al weg.

Heb zelf vriendelijk bedankt om naar ginder te komen. Zomaar efkes naar het buitenland bollen op een vrijdagavond... ;)

Ik heb u helemaal niet getext, ik heb uw nr niet [emoji23]

Geplaatst:

The plot thickens

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in