Ga naar inhoud

Forummer gespot?


B3noît

Aanbevolen berichten

Naish gisteren aan 't keren met zijn slagschip, in centrum Kortemark city!

Bijna een vermelding op verkeerscentrum.be omwille van de file.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze morgen Morph in volle slalom met de moto op de E40...

Naish gisteren aan 't keren met zijn slagschip, in centrum Kortemark city!

Bijna een vermelding op verkeerscentrum.be omwille van de file.

Keren???

Ik was daar niet aan het keren, maar ik had daar geparkeerd en had echt niet veel plaats :D

File was trouwens door die klote camion daar, stond er de zaterdag ook nog :roll:

Link naar reactie
Delen op andere sites

waarom stond je dan dwars? :D

Maar 't was idd door die kamion. 'k Had ong 10 min om van Torhout naar Kortemark te vlammen, maar door de Nacht van Vl een hele opdracht, dus rallye langs de binnenbaantjes tussen baan Kortemark-Torhout en grote baan Lichtervelde-Diksmuide. Kom ik daar dus exact op tijd toe, staat die camion daar en zo 5 minuten verloren :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze morgen Bompa op de E40...

Ik vermoed dat er een nieuwe nickchange zit aan te komen: Kamikaze of zoiets :D

Wel leuk stukje tussen wisselaar en Aalter waar ik hem kwijt was :ninja:

Om dan van Drongen in file terecht te komen...

waarom stond je dan dwars? :D

Maar 't was idd door die kamion. 'k Had ong 10 min om van Torhout naar Kortemark te vlammen, maar door de Nacht van Vl een hele opdracht, dus rallye langs de binnenbaantjes tussen baan Kortemark-Torhout en grote baan Lichtervelde-Diksmuide. Kom ik daar dus exact op tijd toe, staat die camion daar en zo 5 minuten verloren :(

:D ook miserie gehad met de nacht om mijn plaatselijke getimede runs te doen ;)

Ah ja, maar ik ben pas gekeerd als jij gepasseerd was hééé...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het ook uitgehangen voor m'n medeweggebruikers.

Dringend eens een blanco nummerplaathouder aanschaffen, want nu valt het veel te hard op dat m'n kist uit de Accenture fleet komt. :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze morgen Bompa op de E40...

Ik vermoed dat er een nieuwe nickchange zit aan te komen: Kamikaze of zoiets :D

Wel leuk stukje tussen wisselaar en Aalter waar ik hem kwijt was :ninja:

Om dan van Drongen in file terecht te komen...

'k Was een beetje gehaast :$

Van 6:00 tot 8:00 zat ik in Lichtervelde, om 9:00 moest ik al in Dendermonde zijn. En ik was om 8:20 voor de afrit Torhout. Dus 'k moest wat creatief zijn :D

En ineens zie ik terwijl ik de E403 probeer af te vliegen voor me de oprit van Torhout een bekende A7 opkomen. Een auto of 7 voor mij dus, maar ik was toen al gehinderd door nog niet wakkere trampelaars.

Aan de afrit in Brugge pas achter jou, maar enkele km ervoor zat ik al een 4-tal auto's achter je, te laveren.

En 't was dus geen fun of lol, m'n kamikaze (huh, what's in a name, ik moet vooruit en elk gat dat ze laten benut ik hoor, verdomme zo een bende sufkoppen). Toen je me voorbijvloog (indrukwekkend toch, zo een breed spel dat schijnbaar met zo veel gemak meegaat en dan nog eens aan *** km/u nog vlotjes opacceleert!) kwamen we aan een snelheid die ik te riskant vond om m'n job nog verder te kunnen zetten zonder noemenswaardige onderbreking :D

Weet ik nu ook meteen dat m'n beestje onverstoord als een trein blijft lopen aan *** km/h :) maar toen liet ik je toch wel gaan. En bovendien, jouw top ligt hoger dan de mijne dus volgen had geen zin :D

En dan .... de file in Gent natuurlijk. Weg winst.

Op de E17 dan nog eens een zwarte A7 gekieteld; die was jammer genoeg minder enthousiast.

In 't terugkeren naar Oostende deze middag nog een rode Carrera GT (open!) gezien, zo een zot spel! Niet mooi maar wel zot. En daarachter een jonge gast met een Peugeot die pas échte kamikaze deed om dat spel bij te houden en zijn lief te laten filmen.

En ja, 'k weet het, 't was niet koosjer, 't leek niet altijd even veilig maar

1. je volgde toch maar mooi :D

2. ik had steeds een uitweg

:D ook miserie gehad met de nacht om mijn plaatselijke getimede runs te doen :wink:

Ah ja, maar ik ben pas gekeerd als jij gepasseerd was hééé...

Awel, dat bedoel ik. Op een Volvo staan spiegels, in mijn hoofd zitten ogen, schitterende combinatie om die samen te gebruiken :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

De manier waar jij reed doe ik meestal ook zo... Laveren, maar toch altijd een uitweg houden en niet te hoog risico. Had dus geen probleem om je overal te volgen en voelde me op mijn gemak op die manier...

Toen je niet meer volgde waren het snelheden die ik anders ook zelden doe hoor ;) Meestal blijft het bij een *7* snelheid hangen ;)

In de file toch niet stil gestaan :ninja:... Net aan parking stonden ze stil, dus vlotjes over de parking en dan wat laveren en eraf geweest in Sint-Denijs. Slecht idee want heel gent zat dicht :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb toch efkes op een stukje leeg derde (zeldzaamheid maar toch, in 't begin dat we op de E40 zaten) *2* gehaald :$

't Is goed voor een keer.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb toch efkes op een stukje leeg derde (zeldzaamheid maar toch, in 't begin dat we op de E40 zaten) *2* gehaald :$

't Is goed voor een keer.....

Vervang bij mij 2 door 4 :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

éénmalig! (toch in mijn geval, al is het geen excuus en maakt het dat ik geen commentaar meer moet geven op snelle rijders, maar de aandachtige lezer weet dat ik dat al lang niet meer doe)

Link naar reactie
Delen op andere sites

éénmalig! (toch in mijn geval, al is het geen excuus en maakt het dat ik geen commentaar meer moet geven op snelle rijders, maar de aandachtige lezer weet dat ik dat al lang niet meer doe)

omdat het minder dan eenmalig is dat bompa zich eens laat gaan :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

éénmalig! (toch in mijn geval, al is het geen excuus en maakt het dat ik geen commentaar meer moet geven op snelle rijders, maar de aandachtige lezer weet dat ik dat al lang niet meer doe)

Eigenlijk bedoel je dat Naish altijd onverantwoord rijd en je je deze keer hebt laten meeslepen...

Bij mij is het al sterk verbeterd. Na eens 60 dagen gescoord te hebben was de fun er ook vanaf. Moet wel zeggen, dat het nu ook technisch gezien niet meer mogelijk is. Deze morgen om 3u30/3u45 thuis vertrokken, en dat golfje kan volgens mij zelfs geen onmiddelijke inning met zich meebrengen op de autosnelweg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk bedoel je dat Naish altijd onverantwoord rijd en je je deze keer hebt laten meeslepen...

Bij mij is het al sterk verbeterd. Na eens 60 dagen gescoord te hebben was de fun er ook vanaf. Moet wel zeggen, dat het nu ook technisch gezien niet meer mogelijk is. Deze morgen om 3u30/3u45 thuis vertrokken, en dat golfje kan volgens mij zelfs geen onmiddelijke inning met zich meebrengen op de autosnelweg.

Neen, ik zat gewrongen tussen twee afspraken met een veel te korte verplaatsingstijd. En kwam dan nog eens Naish tegen. Ging wel snel gereden hebben sowieso. Maar misschien niet zo snel. 't Is wel ik die op 't pedaal geduwd heb hoor :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze morgen Morph in volle slalom met de moto op de E40...

We betalen toch wegentaks voor al dat beton? Een beetje links en rechts meepikken lijkt me dan niet meer dan logisch :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

:lol:

tis nog waar ook :o Ging ik dwars?

Nee je ging mooi recht. :lol:

Ik ging net de groeneweg inslaan. Ik reed met een X3 van de vorige generatie maar dat zul je je waarrschijnlijk niet meer herinneren. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
  • 2 weken later...

Na eergisteren Gl3nn gespot te hebben in zijn MX-5, vandaag die andere forummer, Denniske, met zijn MX-5 op de Panhovenstraat in Peer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na eergisteren Gl3nn gespot te hebben in zijn MX-5, vandaag die andere forummer, Denniske, met zijn MX-5 op de Panhovenstraat in Peer.

Klopt! Was op terugweg van de trackday in Zolder. Heb u niet gezien, in wat zat jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid