Ga naar inhoud

Forummer gespot?


B3noît

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

Aan de nummerplaat te zien heb ik PJH zonet een rondpunt scheef zien pakken in Gent. Was net aan mijn ouders aan het uitleggen dat we misschien wel eens een setje driftvelgen driftbanden moesten aanschaffen, waarna mijn moeder vroeg waarvoor dat nodig was. Uw vertoning heeft alvast niet geholpen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan de nummerplaat te zien heb ik PJH zonet een rondpunt scheef zien pakken in Gent. Was net aan mijn ouders aan het uitleggen dat we misschien wel eens een setje driftvelgen driftbanden moesten aanschaffen, waarna mijn moeder vroeg waarvoor dat nodig was. Uw vertoning heeft alvast niet geholpen!

1-DTM? Kan ook Alexis zijn, die rijdt ook met een zilveren 318is met zo'n plaat en is iets plausibeler dan PJH in Gent. (samen aangevraagd)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1-DTM? Kan ook Alexis zijn, die rijdt ook met een zilveren 318is met zo'n plaat en is iets plausibeler dan PJH in Gent. (samen aangevraagd)

Kan zijn, herinner mij dat de letters DTM waren. Van de cijfers heb ik niets gezien, maar als ik een gok moet wagen was het 332.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan zijn, herinner mij dat de letters DTM waren. Van de cijfers heb ik niets gezien, maar als ik een gok moet wagen was het 332.

Da's Alexis, 132. Ik heb 139. Ik was er trouwens ook bij, maar dan met de bora :D

st-anna? dampoort? Ikea? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Da's Alexis, 132. Ik heb 139. Ik was er trouwens ook bij, maar dan met de bora :D

st-anna? dampoort? Ikea? :D

Hij reed wel vlak achter een auto, maar kan me niet meer voor de geest halen of het al dan niet een bora was.

Het was hier:

https://maps.google.be/?ll=51.040176,3.732688&spn=0.000976,0.002411&t=h&z=19&layer=c&cbll=51.040085,3.732379&panoid=OJ_2-cnSid3fq7CRdww-GQ&cbp=12,141.82,,0,5.54

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid