Ga naar inhoud

Forummer gespot?


B3noît

Aanbevolen berichten

  • 3 weken later...

Je zal het wellicht niet herinneren, maar heb toch even binnen gekeken om te zien wie met zoiets rond reed, achteraf viel mijnen euro door de 1-BMW plaat. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uren geleden, vince522 zei:

Je zal het wellicht niet herinneren, maar heb toch even binnen gekeken om te zien wie met zoiets rond reed, achteraf viel mijnen euro door de 1-BMW plaat. 

1-BMW is @Mayonaise met zijn 325i, @PJH reed met de 320i met kerstattributen (ik zat naast Mayo). :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

@TomT

deze voormiddag rond 10u20 reed een donkere Audi van MIG Motors (niet gezien welke vestiging) me vlot voorbij op de trajectcontrole in Gentbrugge :lol:

Zal wel een papierke ontvangen. Maar hij moet het maar weten, was aan 't bellen met zijn telefoon in zijn handen :D

Nummerplaat 1-NPT-169 denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, gl3nn zei:

@tato Reed net in eigen dorp voor me met de Clio RS. Blijft een dikke kist :inlove: 

Ik heb inderdaad een hoge Koreaan met Z-platen gezien. :) Ik moest direct aan jou denken maar het was te donker om te zien of jij het was. Bijgevolg geen teken gedaan. :( 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Koekelare. Ik zag een fietser in outfit in m'n spiegels naderen, oppassen ... maar ineens ... naast me keken we beide naar mekaar, ik had het al een beetje in de mot: @Naish, steeds respect voor uw sportieve woon-werk-ritten!

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
1 uur geleden, Speedhunter zei:

Lang geleden dat ik nog een forummer gespot heb. Zou graag iemand nog eens zien

We zullen een aflossingsschema opstellen voor de ploegendienst.

 

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag tot drie maal toe naar[mention=129]Walter[/mention] geknikt in het containerpark. Maar net als die keer op de snelweg werd ik compleet genegeerd.
A godmiljaar, u zien knikken. Maar ik liep te slaapwandelen door mijn verkoudheid.
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid