Ga naar inhoud

Forummer gespot?


B3noît

Aanbevolen berichten

[mention=42]toere[/mention] gespot in centrum Izegem daarnet, stonden tegenover elkaar aan de lichten. Knap dat gifgroen! Je kan er alleszinds niet naast kijken [emoji4]



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Groen?

Austin Yellow ja [emoji16]
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, toere zei:

Groen?

Austin Yellow ja emoji16.png

Ben kleurenblind :D (echt waar) Was op stap met onze witte 997 C4 Cab ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden, Fons De Turbospons zei:

Kan kloppen! Niet gezien. Toeteren!

Wou je niet laten schrikken, volgende keer, mss morgenochtend.

Doe elke ochtend RP Passim -> Octa + tussen 7:45 en 8u, dus het zal wel nog eens passen. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk vandaag op de e403 een stuk geslipstreamed te hebben achter@Walter
Niet 100% zeker, gezien het aan de afrit van Lichtervelde wat snel ging... was iets voor 13u.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kans is groot in de regio Brugge... zijn blinkende bol niet gezien?[emoji69]
Ja, maar net toen ik naast hem kwam (hij op afrit, ik op tweede baanvak), blokkeerde een vrachtwagen op het eerste vak het zicht. Heb maar halve seconde gehad om hem te spotten, maar vrij zeker dat hij het was, zeker gezien de nette "ik rij rechts"-houding.
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Tjeu zei:

Ik denk vandaag op de e403 een stuk geslipstreamed te hebben achter@Walter
Niet 100% zeker, gezien het aan de afrit van Lichtervelde wat snel ging... was iets voor 13u.

Dat zal ik geweest zijn, ik was iets na 13u bij een klant in Ardooie. Met wat was jij onderweg, herinner me wel vaag iemand die binnen keek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op ‎27‎/‎05‎/‎2018 om 12:40, CAS zei:

Dat met werk aan is van mij ja. Momenteel niet aan het werk. Beetje mijn kot in orde zetten enzo. Kans is groot dat ik pas in Juli weer begin. 

Passeer je hier tijdens het lopen mss? Heb je al eens gespot aan de Carrefour, maar was toen met de auto van mijn buurman. Al zegt Facebook dat je die ook kent :D

 

wat zoek je van werk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, gewoon ik zei:

wat zoek je van werk?

Wat heb je in de aanbieding? In Augustus ga ik weer beginnen. Indertijd paar keer gevraagd geweest bij transporteur of ik daar niet wou werken en in begin mei deed ik daar in de buurt een werkje en eens langs geweest. Gezien dat ik het bij het vorige wat beu was met die eens gaan praten over wat ik juist wil en of dat ook in zijn denkwijze past. Mag daar dan rijden, eigen vrachtwagen, als ik niet rij dan staat die stil. Om de twee weken dag thuis en geen onregelmatige uren. Krijg zelfs een bedrijfswagen. Mag wel niet kiezen welke, maar ik moet er ook niet voor betalen. Al is dat bij een bedrijfswagen normaal zeker? Ik mag er dus in principe enkel naar huis mee rijden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

geen transportwerk, dus als je in die sector wil blijven heb ik niets.

Je kan wat lassen en ijzerwerk, dus ik heb wel werk genoeg voor je.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Ian zei:

@cas Heb je uw E30('s) eigenlijk nog? :D

Enkel mijn M10 316. Zou die eigenlijk moeten weg doen want staat gewoon stil, al 12 jaar ondertussen denk ik dat ik er niet met gereden heb. Toen de naft prijzen toen duur waren maar nu eigenlijk spot goedkoop lijken. 

5 uren geleden, gewoon ik zei:

 

5 uren geleden, gewoon ik zei:

geen transportwerk, dus als je in die sector wil blijven heb ik niets.

Je kan wat lassen en ijzerwerk,dus ik heb wel werk genoeg voor je.

Ik wil wel eens in het weekend komen zien. Moet wel nog veel oefenen met het lassen. Maar aan schepen werken lijkt mij wel iets boeiend. Als je die de eerste keer te water laat en je ziet allemaal luchtbellen omhoog komen en dat schip alsmaar dieper liggen :inlove:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden, CAS zei:

Enkel mijn M10 316. Zou die eigenlijk moeten weg doen want staat gewoon stil, al 12 jaar ondertussen denk ik dat ik er niet met gereden heb. Toen de naft prijzen toen duur waren maar nu eigenlijk spot goedkoop lijken. 

Ik wil wel eens in het weekend komen zien. Moet wel nog veel oefenen met het lassen. Maar aan schepen werken lijkt mij wel iets boeiend. Als je die de eerste keer te water laat en je ziet allemaal luchtbellen omhoog komen en dat schip alsmaar dieper liggen :inlove:

 

 

Ik lees het al, spelen met een brander is meer je ding

Link naar reactie
Delen op andere sites

Enkel mijn M10 316. Zou die eigenlijk moeten weg doen want staat gewoon stil, al 12 jaar ondertussen denk ik dat ik er niet met gereden heb. Toen de naft prijzen toen duur waren maar nu eigenlijk spot goedkoop lijken. 

1
Al 12 jaar niet gereden, damn. :o Naft staat nu toch ook weer erg duur vind ik.. Hoeveel km heeft ie? :ninja:
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Ian zei:


1
Al 12 jaar niet gereden, damn. :o Naft staat nu toch ook weer erg duur vind ik.. Hoeveel km heeft ie? :ninja:

106xxx. Wielkasten hebben wel aandacht nodig. Benzineleidingen moeten vervangen worden... 

Kist is 33jaar oud. Gekocht met 86000 km op de teller van eerste eigenaar. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mij zo doxxen, met huisnummer en al! [emoji12]

Wat is doxxen? Huisnummer was me zelfs nog niet opgevallen. [emoji14]


106xxx. Wielkasten hebben wel aandacht nodig. Benzineleidingen moeten vervangen worden... 
Kist is 33jaar oud. Gekocht met 86000 km op de teller van eerste eigenaar. 

Prijs? :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid