Ga naar inhoud

F80 M3 of Giulia QV?


Ward

Aanbevolen berichten

Proficiat met de wagen. Geen fan van de kleur (maar zo zal je wel meer mensen hebben, het is iets dat verdeelt) maar model zit wel goed. 🙂 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24/7/2023 om 15:53, Ward zei:

Binnenkort zullen dus de import en BPM recuperatie perikelen beginnen ... Iemand hier trouwens ervaring mee?

 

Ja, zeg maar wat je wil weten (Giulia ingevoerd in 2019 en Cayenne in 2020 uit NL).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op 28/7/2023 om 21:58, Fr79 zei:

Ja, zeg maar wat je wil weten (Giulia ingevoerd in 2019 en Cayenne in 2020 uit NL).

Dank voor het aanbod. Momenteel nog geen specifieke vragen, garage regelt vervoer tot in Belgie (op handelaarsplaten of trailer) en ik hang mijn platen erop van aan de grens. (Zo geregeld met verzekeraar)

Voor de douane heb ik E705 op MyMinFin ingevuld, let's see .... 

Verzekering is in orde, dan enkel nog keuring.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden, Ward zei:

Voor de douane heb ik E705 op MyMinFin ingevuld, let's see .... 

Verzekering is in orde, dan enkel nog keuring.

E705 is de dag nadien al in orde maar je krijgt er geen bericht van, je moet zelf kijken in je 'Inbox'.

Keuring zou ik door een garagist afspraak laten maken, professionelen hebben eigen gereserveerde blokken voor reservatie, hier in de buurt bvb. raak je als particulier de eerste 4 weken niet binnen op afspraak en 3 uur in de rij gaan staan lijkt me ook niet zo'n aantrekkelijke optie.

Komt helemaal goed😀

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Fr79 zei:

E705 is de dag nadien al in orde maar je krijgt er geen bericht van, je moet zelf kijken in je 'Inbox'.

Keuring zou ik door een garagist afspraak laten maken, professionelen hebben eigen gereserveerde blokken voor reservatie, hier in de buurt bvb. raak je als particulier de eerste 4 weken niet binnen op afspraak en 3 uur in de rij gaan staan lijkt me ook niet zo'n aantrekkelijke optie.

Komt helemaal goed😀

Ik heb zelf met mijn Corsa (Duitser) keuring voor verkoop geregeld, een week later kon ik al langs gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hangt sterk af van keuringsstation tot keuringsstation (of groep van stations).  Ugeken kon in de eerste maanden geen slot vast krijgen in het Gentse, ik kon de week nadien al gaan in Moorsele.

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden, ex-Mooseman zei:

Hangt sterk af van keuringsstation tot keuringsstation (of groep van stations).  Ugeken kon in de eerste maanden geen slot vast krijgen in het Gentse, ik kon de week nadien al gaan in Moorsele.

Van mijn BRZ was dat ook zo, in Aalst was het anderhalve maand wachten online en in WVL kon je gelijk waar gaan. Ik heb dan gewoon eens gebeld naar de reservatielijn van die regio en gezegd dat dat niet kon voor verkoop zo lang wachten, 2 dagen later mochten ze gaan op afspraak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid