mrbbs 2.790 Geplaatst: 4 april 2024 Geplaatst: 4 april 2024 21 minuten geleden, flupke73 zei: Seffens kijken, video van Topgear was waardeloos (voor mij) die van Carwow ook imo Quote
mrbbs 2.790 Geplaatst: 16 april 2024 Geplaatst: 16 april 2024 Zoveel zin in.. ook nog maar eens bewezen dat het een Toyota is. 4 Quote
bud wijzer 274 Geplaatst: 22 december 2024 Geplaatst: 22 december 2024 Eerste keer live gezien. Stoer maar niet echt mooi toch. Quote
flupke73 10.916 Geplaatst: 22 december 2024 Geplaatst: 22 december 2024 Zonde van de banale motorsound die te hoorbaar is in de auto Verder is de vraag of deze het met al die elektronica even lang gaat uithouden als de vorige versies, want met de BIV etc kan je maar beter kopen om lang bij te houden Dixit Topgear: als je wat vaker offroad gaat dan is deze de betere keuze dan de Def, Def is vooral ONroad veruit de beste van de 4. Gklasse is te klein en te duur, verder is die wel diegene die beter scoort dan verwacht en dan nog de Grenadier: die is TE oldskool Quote
Dimitri 733 Geplaatst: 22 december 2024 Geplaatst: 22 december 2024 De Ford Bronco blonk wel uit in afwezigheid bij die Top Gear test. Zou nog mijn keuze zijn moest ik nog voor zo'n terreinbeest gaan. De diesel in de Land Cruiser krijgt overal kritiek en de kwaliteit van Toyota is de laatste tijd ook aan een downfall bezig, over de betrouwbaarheid van de Defender is al genoeg geschreven en een G wordt vooral gebruikt door voetballers. Jammer dat de Nissan Patrol al jarenlang niet meer geleverd wordt, daar is sinds kort ook een nieuwe generatie van uit en die krijgt momenteel lovende recensies. Blijft ook wel een beetje mijn guilty pleasure Quote
Krikkie 9.830 Geplaatst: 22 december 2024 Geplaatst: 22 december 2024 21 minuten geleden, Dimitri zei: Jammer dat de Nissan Patrol al jarenlang niet meer geleverd wordt, daar is sinds kort ook een nieuwe generatie van uit en die krijgt momenteel lovende recensies. Blijft ook wel een beetje mijn guilty pleasure Die is wel knap! Import lukt wel. Quote
Fastflupke 163 Geplaatst: 23 december 2024 Geplaatst: 23 december 2024 Uiteindelijk afhankelijk van wat je zoekt in een “off-road” … De meeste rijden 99% van hun tijd op het verharde en dan is misschien de wagen met de beste comfort specs de beste keuze, lijkt mij dan momenteel nog altijd de Defender… Quote
flupke73 10.916 Geplaatst: 23 december 2024 Geplaatst: 23 december 2024 Financieel/restwaarde de G, maar zo onpraktisch Quote
ex-Mooseman 14.566 Geplaatst: 23 december 2024 Geplaatst: 23 december 2024 28 minuten geleden, flupke73 zei: Financieel/restwaarde de G, maar zo onpraktisch restwaarde is wel crazy Mijn schoonbroer kocht zijn G350d (vorig model) tweedehands voor 84.000 euro. Hij bouwde die (zelf) om naar LV en heeft er ondertussen 80.000 km (waaronder een paar offroad-tochten) bij gezet. Hij krijgt nog evenveel voor die auto bij inruil. 2 Quote
flupke73 10.916 Geplaatst: 23 december 2024 Geplaatst: 23 december 2024 4 uren geleden, BMWMB zei: Onpraktisch in welke zin? Zeer weinig ruimte achter de voorzetels, onhandige koffer-deur,… In (Zuid-)Tirol zie je meer Gklasses dan Defenders; Duitsers… 1 Quote
Krikkie 9.830 Geplaatst: 23 december 2024 Geplaatst: 23 december 2024 20 minuten geleden, flupke73 zei: Zeer weinig ruimte achter de voorzetels, onhandige koffer-deur,… Ik bevestig, wel spijtig , had er anders sowieso één gekocht. Is eigenlijk nergens veel ruimte in de G, terwijl er in mijn W460 zeeën van ruimte was. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.