Ga naar inhoud

Toyota landcruiser


berengun

Aanbevolen berichten

4 minuten geleden, The Swede zei:

De @Krikkieย zit wel nog een paar jaar van zijn midlifecrisis af.ย 

(Allez, toch als je afgaat op de jonge madame waarmee hij rondloopt)

Ben toch al 40j ondertussen ๐Ÿ˜

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Super95 zei:

Klassiek recept ondertussen: pak een suv, geef hem retro offroader looks, vraag 10k extra en wachten maar op de orders van midlife mannen.

een landcruises is geen SUV, is een echte jeep met ladderchassis, en wordt meestal gekocht door mensen die hem ook echt gebruiken soit om iets te trekken, soit om terrein in te gaan

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

dixit de mijne weten ze pas in oktober 'iets'

ondertussen peinz ik dat ik echt wel een korte wil

en anders de meest basic uitvoering

als het geld moet kosten dan liever terug een Defender; luchtvering, insturen/weggedrag in de bergen

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, flupke73 zei:

dixit de mijne weten ze pas in oktober 'iets'

ondertussen peinz ik dat ik echt wel een korte wil

en anders de meest basic uitvoering

als het geld moet kosten dan liever terug een Defender; luchtvering, insturen/weggedrag in de bergen

Laat iets weten als je een testrit boekt, dan wil ik mee ๐Ÿค—

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7/8/2023 om 22:22, berengun zei:

een landcruises is geen SUV, is een echte jeep met ladderchassis, en wordt meestal gekocht door mensen die hem ook echt gebruiken soit om iets te trekken, soit om terrein in te gaan

Bij de kermis zie je die regelmatig staan, om de molens op hun plaats te zetten.ย 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7/8/2023 om 22:22, berengun zei:

een landcruises is geen SUV, is een echte jeep met ladderchassis, en wordt meestal gekocht door mensen die hem ook echt gebruiken soit om iets te trekken, soit om terrein in te gaan

Was je mond eens. Een Land Cruiser is net wel een SUV. Al hetgeen ze hier als SUV verkopen zijn crossovers.ย 

Imo, zonder transfer case zelfs geen echte suv.ย 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, CAS zei:

Was je mond eens. Een Land Cruiser is net wel een SUV. Al hetgeen ze hier als SUV verkopen zijn crossovers.ย 

Imo, zonder transfer case zelfs geen echte suv.ย 

All Land Cruisers are equipped with a full-time four-wheel drive system with a center locking differential and an electronically controlled two-speed transfer case with high/low range.ย 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, flupke73 zei:

dixit de mijne weten ze pas in oktober 'iets'

ondertussen peinz ik dat ik echt wel een korte wil

en anders de meest basic uitvoering

als het geld moet kosten dan liever terug een Defender; luchtvering, insturen/weggedrag in de bergen

Indien de info die ik hoorde correct is zouden er een 200-tal First Editions voor Belgiรซ voorzien zijnโ€ฆย 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, berengun zei:

All Land Cruisers are equipped with a full-time four-wheel drive system with a center locking differential and an electronically controlled two-speed transfer case with high/low range.ย 

Een echte suv dus. Nu, kan je over beginnen discussiรซren tot en met. Maar de Land Cruiser is eigenlijk begonnen met de SUV en dat is met ladder chassis.ย 

Al bij al maakt het geen zak uit, maar ik merk toch lichte irritatie bij mijzelf op als mensen beginnen over hun suv en daar staat dan een Opel Garland.

  • Thanks Friendly 1
  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
  • 1 maand later...
  • 3 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

ร—
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid