Ga naar inhoud

Autogids boeken toe


Logic

Aanbevolen berichten

Bij mijn eerste wagen was het aan de lichten.  (Golf 3 gtd) Die hadden dezelfde voorlichten zoals een gti, met een andere opbouw.  Die kleine details maakten ze vetter. :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, gewoon ik zei:

Was bij de voorganger ook al. Met het extra chroom voor de 280 en 300Dturbo

En de w124 turbo aan de inlaatroosters in de voorvleugel.

Dat was vet. "Kijk louvres,  tis ne turbo!"

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, tuscani zei:

Dat was vet. "Kijk louvres,  tis ne turbo!"

 

No fokkin way dadde gij als kleine pagadder "loevres" zei. Sleuven, slitskes, ribbelkes, een roosterke opzij ... dat ja. :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, ex-Mooseman zei:

of de verschillende uitlaten op een BMW.

 

Was bij Benz ook zo. Alles vanaf 6 cilinder was dubbele uitlaat, met uitzondering van de 2.5d turbo.

De 200 en 200D had je 185 banden ipv 195, etc.

Je zou het tegenwoordig niet meer voor mogelijk achten.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, gTa zei:

No fokkin way dadde gij als kleine pagadder "loevres" zei. Sleuven, slitskes, ribbelkes, een roosterke opzij ... dat ja. :D 

Ik heb leren rijden met zo eene, (300td wagon) dus was 18j, en midden in mijn opgezet periode. Dan waren louvres schering en inslag. 😎

een kakbruine verlaagde met houten sportstuur. (airbag was overrated toen) De vonken sloegen eraf op kleine boerenbaantjes. :D

 

mercedes-benz-300-td-1988-m6425-039.jpg

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

die Tony verrelen, die komt spreken op Kanaal Z en ex-hoofdredacteur van Autogids, hoor dat hij nu werkt voor newmobility.news ipv autogids...dus het gaat digitaal verder

Link naar reactie
Delen op andere sites

f^cking Brexit

mijn Evo Magazine, met 'car of the year' artikel, is nog altijd niet aangekomen, ben dan vanmorgen maar naar een krantenwinkel gereden, zeldzaamheid aan 't worden, waar ze dat verkopen

heb daar de laatste kunnen meegraaien

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, flupke73 zei:

f^cking Brexit

mijn Evo Magazine, met 'car of the year' artikel, is nog altijd niet aangekomen, ben dan vanmorgen maar naar een krantenwinkel gereden, zeldzaamheid aan 't worden, waar ze dat verkopen

heb daar de laatste kunnen meegraaien

Dat is een algemeen probleem, ik heb mijn exemplaar ook nog niet ontvangen. We kunnen digitaal wel al het boekje lezen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Op 6/1/2024 om 11:48, flupke73 zei:

f^cking Brexit

mijn Evo Magazine, met 'car of the year' artikel, is nog altijd niet aangekomen, ben dan vanmorgen maar naar een krantenwinkel gereden, zeldzaamheid aan 't worden, waar ze dat verkopen

heb daar de laatste kunnen meegraaien

Heb je het ondertussen al ontvangen?

Mijn boekje is verloren gegaan en ze hebben niets meer in stock.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, flupke73 zei:

@tato nope, hier ook niet ontvangen, het nieuwe nummer is al uit...

Contacteer de helpdesk via subscriptions@subscribe.autovia.co.uk. Dan krijg je op z'n minst een verlenging van je abonnement met 1 nummer. Ze hebben geen stock meer, zelfs niet van de gewone nummers. Op zich wel balen dat het leukste nummer van het jaar ontbreekt.

Het nieuwe nummer zou elk moment in onze brievenbus moeten vallen, ten laatste komende vrijdag. Indien niet, ook maar weer direct contact opnemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

al gedaan, is al een paar keer misgelopen, vaak ontving ik dan alsnog weken later de abonnements-versie, maar het verloren gaan nabij de feestdagen; dat is een nieuwe 'traditie' aan het worden :sick:

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, flupke73 zei:

al gedaan, is al een paar keer misgelopen, vaak ontving ik dan alsnog weken later de abonnements-versie, maar het verloren gaan nabij de feestdagen; dat is een nieuwe 'traditie' aan het worden :sick:

"brexit"

Link naar reactie
Delen op andere sites

de facteur is dan een paar dagen met vakantie, die mens moet toch ook een boekske hebben om te lezen aan het haardvuur ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch ook verschillende winkels afgelopen om de EVO Car of the Year issue te vinden. Geen geluk.
Hoe zit dat eigenlijk met die abonnementen, toch niet steeds bpost die u 25 euro probeert aan te smeren voor dat douane gedoe?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ma nee, op boeken en andere cultuur geldt dat niet, ik heb zo voor pa een sculptuur kn de US gekocht, niks BTW of import moeten betalen 

Het was nu het 2de jaar op rij dat die van december niet aan kwam, tijdens Corona ook een paar keer vertraging maar wel aangekomen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn 318 vandaag ontvangen. 
 

Verder wel straf dat je online COTY wel nog kunt aankopen in de evo-shop. Maar hun voorraad is zogezegd uitverkocht. Jammer van de klantenservice dat ze hun trouwe abonnees niet beter behandelen. 

https://evo-shop.co.uk/products/evo-car-of-the-year-issue-january-2024

Verder ook wel vreemd dat zowel Flupke als ik specifiek dit nummer niet hebben ontvangen. Terwijl we aan de andere kant van het land wonen. Toeval bestaat niet denk ik dan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, flupke73 zei:

Als je niet ‘verzamelt’ lees je dat beter online imho

Ik lees het ook gewoon liever op papier. Digitaal een pdf lezen heb ik het precies moeilijk mee om telkens te scrollen en te zoomen voor de teksten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om het nog even over AG/AW zelf te hebben...😊

Die mannen doen precies gewoon verder? Site is nog in de lucht en het oude forum ook. Toch een doorstart gemaakt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laatst thuis ook een boekje in de bus gekregen van Autogids met een aanbieding voor 3 maanden gratis oid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11/11/2023 om 17:08, Redfive zei:

Ik was vroeger (sinds 1976!) geabonneerd op Autovisie. Heel lang met veel plezier in gelezen. Ook ik keek reikhalzend uit naar het volgende nummer waar je alweer 2 weken op moest wachten. Met Ton Roks als hoofdredacteur was dat echt een top magazine.  Eens Ton vertrok ging het bergafwaarts. Minder fijn geschreven artikels, niet zo mooie foto's, meer reclame.  Ik vond er mijn weg niet meer in, en denk dat het wel al 10 jaar geleden is dat ik mijn abonnement heb opgezegd.  Alles is nu ook op zo vele plaatsen online te vinden en daardoor zijn de boekjes, zeker voor de petrolhead, gevuld met achterhaalde info. Een occasionele lezer kan daar nog wel eens iets uit opsteken of leuk leesvoer tegenkomen, maar die magazines moesten het toch wel hebben van de echte autofans. En die zitten nu allemaal op www... 

100% herkenbaar!

Van 86 tot begin deze eeuw fanatiek lezer geweest van Autovisie. Beter bestond niet…

Ton Roks zit nu bij Octane, hij heeft de NL editie opgestart

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid