Ga naar inhoud

RIP Top Gear


3000

Aanbevolen berichten

Blijft ook te gek voor woorden dat je aan 200 per uur met zo een 3-wieler gaat rijden zonder helm. Onvoorstelbaar. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Monterey Jack zei:

Blijft ook te gek voor woorden dat je aan 200 per uur met zo een 3-wieler gaat rijden zonder helm. Onvoorstelbaar. 

Bwaaaaaaaaa 😇

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, Monterey Jack zei:

Blijft ook te gek voor woorden dat je aan 200 per uur met zo een 3-wieler gaat rijden zonder helm. Onvoorstelbaar. 

Ik vind dat dat oneigenlijk gebruik is en het is GEEN auto

(met de mijne daarover ruzie gemaakt aan het tolpoortje van de Timmelsjoch, hij wou mij het auto-tarif aanrekenen, dat bleef duren tot ik zei: “En als je me nu geen gelijk geeft rij ik onder de slagboom door naar huis” :D )

  • Vind ik leuk 1
  • Grappig 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

18 hours ago, Monterey Jack said:

Blijft ook te gek voor woorden dat je aan 200 per uur met zo een 3-wieler gaat rijden zonder helm. Onvoorstelbaar. 

200?

Haalt dat ding 200? :lolz:

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, ir_fuel zei:

200?

Haalt dat ding 200? :lolz:

Volgens de Engelse pers de controle kwijt aan 130mph en overkop. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, flupke73 zei:

Ik vind dat dat oneigenlijk gebruik is en het is GEEN auto

(met de mijne daarover ruzie gemaakt aan het tolpoortje van de Timmelsjoch, hij wou mij het auto-tarif aanrekenen, dat bleef duren tot ik zei: “En als je me nu geen gelijk geeft rij ik onder de slagboom door naar huis” :D )

Leuke route trouwens die Timmelsjoch.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8/10/2023 om 04:07, Krikkie zei:

Was toch niet meer wat het was, echt missen ga ik het niet doen, gelukkig is er nog Clarkson's farm :D

 

De eerste twee seizoenen na Clarckson waren nog redelijk, daarna is het echt bagger geworden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Speedhunter zei:

De eerste twee seizoenen na Clarckson waren nog redelijk, daarna is het echt bagger geworden. 

😳

Dat waren juist de minste van de hoop imo. Het laatste trio was nog het beste na het originele trio.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden, Dimitri zei:

😳

Dat waren juist de minste van de hoop imo. Het laatste trio was nog het beste na het originele trio.

Ik heb waarschijnlijk een paar seizoenen overgeslagen maar idd bedoel die met chris harris, dat was een goede aanwinst. Maar top gear was meer een speelvogel programma geworden in plaats van een auto programma. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Speedhunter zei:

Ik heb waarschijnlijk een paar seizoenen overgeslagen maar idd bedoel die met chris harris, dat was een goede aanwinst. Maar top gear was meer een speelvogel programma geworden in plaats van een auto programma. 

Dat was bij clarkson en bende ook al een entertainmentprogramma ipv autoprogramma.

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 10/14/2023 at 1:54 PM, Dimitri said:

😳

Dat waren juist de minste van de hoop imo. Het laatste trio was nog het beste na het originele trio.

Met die rosse roeptoeter? :lolz:

image.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9/10/2023 om 14:52, Timo zei:

Wel jammer voor Harris, die verdiende eindelijk echt goed geld.

Kzou mij niet direct zorgen maken om Harris' financiële situatie. 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden, PieterA zei:

Kzou mij niet direct zorgen maken om Harris' financiële situatie. 

 

17 minuten geleden, ir_fuel zei:

Dat moet vroeger idd ne sukkelaar zijn geweest, zijn wagenpark bekijkend :lolz:

Is toch sinds top gear toch echt veranderd? Was vroeger veel in bruikleen en af een toe een lease. Nu met xx miljoen er bij is het een pak anders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid