Ga naar inhoud

RIP Top Gear


3000

Aanbevolen berichten

8 minutes ago, Timo said:

 

Is toch sinds top gear toch echt veranderd? Was vroeger veel in bruikleen en af een toe een lease. 

Ja want een Porsche leasen dat kan iedereen. Wooter had eens uitgerekend hoe weinig het maar kost per dag om Porsche te rijden :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden, ir_fuel zei:

Dat moet vroeger idd ne sukkelaar zijn geweest, zijn wagenpark bekijkend :lolz:

Het wagenpark van de rosse roeptoeter mag er ook wel zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden, PJH zei:

Is er een video van de crash? nee toch...

Nee, mensen zien een filmpje en denken/hopen direct dat het om een crashfilmpje gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, ir_fuel zei:

Ja want een Porsche leasen dat kan iedereen. Wooter had eens uitgerekend hoe weinig het maar kost per dag om Porsche te rijden :D 

Porreche *

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Phil zei:

https://www.telegraaf.nl/entertainment/1564263025/bbc-keert-miljoenen-uit-aan-top-gear-gezicht-flintoff-na-crash
 

Daar wil ik ook wel eens voor overkop gaan in een Morgan. :D

Ik begrijp al die bedragen toch niet zo goed tbh.

Goede verzekering duidelijk.

En wat die bedragen betreft, als je ziet in hoeveel landen TG uitgezonden wordt...easy peasy, lijkt me.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik las ergens dat dit niet de openbare omroep BBC was die dit ging betalen, maar een commerciële nevenentiteit, zijnde BBC Studios

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17/10/2023 om 15:16, Phil zei:

https://www.telegraaf.nl/entertainment/1564263025/bbc-keert-miljoenen-uit-aan-top-gear-gezicht-flintoff-na-crash
 

Daar wil ik ook wel eens voor overkop gaan in een Morgan. :D

Ik begrijp al die bedragen toch niet zo goed tbh.

Ik vermoed dat ook meespeelt dat de UK als rechtsstelsel niet zoals hier het continentaal recht (continental law) hanteert, maar het common law. Niet dat het systeem van schadevergoedingen in de UK al zo 'ontspoord' zoals in de VS, maar het deelt wel dezelfde basis en schadevergoedingen zijn in de UK ook al heel wat hoger dan wat bij ons gangbaar is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid