Ga naar inhoud

Nieuwe velgen


kefkie

Aanbevolen berichten

Ik wil eens wisselen van zomerwielen en ben al een tijdje op zoek naar een alternatief.

Aangezien zowat elke X5 uitgerust is met zwarte 22inch wielen bekijk ik eens wat zilveren versies.

Nu heb ik deze die ik gebruik als winterset. 

IMG_1898.jpeg

IMG_1885.jpeg


 

En momenteel staat mijn goesting op deze aftermarketset van HRE of deze individual velgen. Beiden kosten ze ongeveer evenveel, de HRE zijn wel nieuw, individuals zijn enkel 2de hands te verkrijgen. 
 

Iemand nog leuke voorstellen?

IMG_1922.jpeg

IMG_1921.jpeg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een tijdje terug kwam ik op 2dehands een set ... wat was 't nu weer ... OZ (denk ik) tegen, die in theorie ook op onze '6 GT passen, maar 't was 22" en dat is toch een tikje teveel van 't goeie. :D Verkoper heeft me nog proberen overhalen, door o.m. foto's van zijn ex-X5 door te sturen met die dingen op. Ik zoek die even op. Stond wel vet (althans, dat vindt de midlife-crisis-lijdende verborgen Duits-nektapijt-sjonnie in mij toch.)

Edit: 't waren de OZ HyperXT HLT in 22", quasi zeker, maar vind de foto's niet meer terug.

oz-racing-hyperxt-hlt-star-graphite-diamond-lip-porsche-macan-turbo-s-cortina-4_x.jpg.a239c103f4b50c89089a37ac6a542e87.jpg

Ik vind 't wel vet. :D  Maar smaakvol is het niet écht. :oops:

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, -Fred- zei:

maatje te groot, maar get juiste type wiel. Beetje oem+
 

 

I disagree. Zo'n extreem open type velg, zeker in die maat, vind ik absoluut niet passen op een SUV. Zo'n bakbeest mag wel wat "inhoud" hebben qua velg.

Smaken & kleuren :D

Dan vind ik die HRE-velg die @kefkie post in de openingstopic een pak beter bij de X5 passen. Niet noodzakelijk mooier (de velgstijl die jij post vind ik zelf an sich knapper), maar wel een betere match met het type auto.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minutes ago, gTa said:

I disagree. Zo'n extreem open type velg, zeker in die maat, vind ik absoluut niet passen op een SUV. Zo'n bakbeest mag wel wat "inhoud" hebben qua velg.

Misschien staat @kefkie binnenkort op het veld bij Anderlecht? Dan zie ik dat nog wel passen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze doen wat "iel" aan door hun grootte denk ik. 23" is echt té. Ik zou zelfs 21 durven steken. Lekker breed en een goeie laag rubber errond...

Persoonlijk vind ik dit de mooiste oem velgen

xxl_kfz63219002_img_9841.jpg

Beetje concaver en breder en je hebt imo een heel knap wiel onder je x5.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, -Fred- zei:

Beetje ouder type velgen niet?

Toch verdorie een vette velg, imo. ❤️

c666b775-b212-46df-9392-d53ccd1e3a6d.jpeg.6b3d39b959f25e490f722fff4a711cab.jpeg

28a47ab1-3fbc-4879-9c3d-a02c6d49de29.jpeg.2b73c06fb0d9fd445d72a7a37ca39237.jpeg

e6c1a954-f8fe-4eb2-9144-6598388f983e.jpeg.12aeef11bc06decbd73c14782bc118c3.jpeg

 

 

Een G05 is ook 5x112 zeker?

Setje voor 1.600 EUR nieuw :party: https://www.kleinanzeigen.de/s-anzeige/neu-4x-oz-hyper-xt-hlt-22-alufelgen-5x112-felgen-audi-mercedes/2620495663-223-7994
maar helaas wel een square set (9 duim breed ET35 voor + achter), terwijl de X5 visueel wel baat heeft bij een steviger wiel en slof achteraan.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, -Fred- zei:

Deze set vossen wheels staat ook wil dik. Een simpel wiel, met de juiste offsets en lekker concaaf 🤪 (en zeker hier in non-M uitvoering)

https://vossenwheels.com/galleries/bmw-x5-evo-r-series-evo-1r/

 

Bij vossen vind ik niet echt mijn goesting. Deze doen me teveel aan Need For Speed Undergroud 2 denken 😅

3 uren geleden, ir_fuel zei:

Misschien staat @kefkie binnenkort op het veld bij Anderlecht? Dan zie ik dat nog wel passen.

Daar gaat veel volk naar komen zien :lolz:

3 uren geleden, Super95 zei:

uit nostaligie 🙂

 

attachment.php?attachmentid=2845009&stc=

Ook wel een BBS-fan maar dat past zo niet onder een SUV.

1 uur geleden, gTa zei:

oz-racing-hyperxt-hlt-star-graphite-diamond-lip-bmw-x6m-3_x.jpg.28e16914443540f40ad50657908b3c74.jpg

Da is ook niet lelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uren geleden, Super95 zei:

uit nostaligie 🙂

 

attachment.php?attachmentid=2845009&stc=

Doorgaans geen fan van aftermarket velgen of van witte auto's, maar dit is stiekem wel dik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een collega van mij heeft velgen laten maken.

Ze hebben samen een design uitgewerkt, en die velgen zijn nu custom gemaakt. Prijs was ook maar een 4K

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Rabbit zei:

Een collega van mij heeft velgen laten maken.

Ze hebben samen een design uitgewerkt, en die velgen zijn nu custom gemaakt. Prijs was ook maar een 4K

Dat voorstel heb ik ook gekregen. 

3.500 ex btw was het. Full forged velgen met design naar keuze.

De HRE’s zoals hierboven komen op 865/velg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid