Ga naar inhoud

Retro City: The Classic Car Showroom


Bjorno

Aanbevolen berichten

Ah, snelle Google zei me 6cilinder maar zal dan van auto tot auto afhangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, Bjorno zei:

Ik ben 1m75 en dat is geen probleem maar veel groter zal je idd niet moeten zijn. 

Dat lijkt me dan iets voor @Lefty .

  • Verdrietig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Is de Europese Unie verantwoordelijk voor het langzame uitsterven van kleine sportauto’s in de markt? Met strengere emissienormen en toenemende druk om over te stappen op elektrische voertuigen, lijkt het erop dat fabrikanten zich steeds meer richten op grotere, meer milieuvriendelijke modellen. Dit betekent dat liefhebbers van kleine sportauto's steeds minder keuzes hebben in de showroom.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9/2/2024 om 13:32, TCT zei:

Ah, snelle Google zei me 6cilinder maar zal dan van auto tot auto afhangen.

Het is idd een 6 cylinder. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Geplaatst: (aangepast)

De Karmann Ghia, Indan Chief en BMW R90S zijn al de deur uit. Alsook alle Emaille borden.

Maar er staat dus nog veel dat nog weg moet. 

Voor meer info: www.retro-city.be

aangepast door Bjorno
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Voor diegene die zich vervelen op deze druilerige dagen. Wijn zijn heel het weekend en maandag open dus kom gerust eens langs. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Alexx zei:

Ik heb 2 auto's doorgestuurd voor te stockeren! 🙂

Scuderia en AMG GT Black Series.

Hij komt deze namidag langs. Merci!

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit weekend staan we op de beurs in Antwerpen dus nog paar filmpjes gemaakt voor reclame Storage:

De Vault (garageboxen)

En de staan plaatsen: 

 

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Morgen nog wat opkuisen en dan zal alles klaar zijn en hopelijk ook met wat Autominded people.

Schermafbeelding2024-04-12232540.thumb.png.906eeee238e7786c3bae03eec6c37e57.png

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Voila net thuis van een namiddagje uit. Tussen 3 en 4 vanmiddag effe gepasseerd op Retro City 👍. Er heerste een gezellig sfeertje en konden wat bijpraten met gekende en (tot dan) nog ongekende AM’ers. Moesten op tijd terug door maar bleef volk binnenkomen. 
 

Thanks @Bjorno voor het openzetten van je deuren. Wij zijn heel blij te zijn langsgeweest ✊😎

  • Vind ik leuk 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de rondleiding @Bjorno, ziet er een fijne werkplek uit. 

De AM opkomst was niet gigantisch, maar toch weer wat gezichten kunnen plakken op een aantal forum namen. Was plezant! Merci voor het initiatief.

Ook weer mijn voorliefde voor de TR6 bevestigd. Cool ding.

20240414-172018.jpg

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was idd geen overrompeling van Autominded maar toch tof dat er wat zijn langs gekomen. Weer wat gezichten die ik al lang niet gezien had (Aeromax). 

1 uur terug, Mich zei:

Voila net thuis van een namiddagje uit. Tussen 3 en 4 vanmiddag effe gepasseerd op Retro City 👍. Er heerste een gezellig sfeertje en konden wat bijpraten met gekende en (tot dan) nog ongekende AM’ers. Moesten op tijd terug door maar bleef volk binnenkomen. 
 

Thanks @Bjorno voor het openzetten van je deuren. Wij zijn heel blij te zijn langsgeweest ✊😎

Merci om toch nog af te zakken naar Retro City Mich! Nu al een paar keer op korte tijd terug gezien, was ervoor lang geleden. 

 

13 minuten geleden, Jeroen_M5 zei:

Bedankt voor de rondleiding @Bjorno, ziet er een fijne werkplek uit. 

De AM opkomst was niet gigantisch, maar toch weer wat gezichten kunnen plakken op een aantal forum namen. Was plezant! Merci voor het initiatief.

Ook weer mijn voorliefde voor de TR6 bevestigd. Cool ding.

20240414-172018.jpg

Graag gedaan!

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Bjorno zei:

Het was idd geen overrompeling van Autominded maar toch tof dat er wat zijn langs gekomen. Weer wat gezichten die ik al lang niet gezien had (Aeromax). 

Merci om toch nog af te zakken naar Retro City Mich! Nu al een paar keer op korte tijd terug gezien, was ervoor lang geleden. 

 

Graag gedaan!

Inderdaad 3de keer op 2maand tijd 😆. Beter zo. En nu was de madam er ook es bij he 😉

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)

Heb het zo druk gehad dat ik vergeten ben foto's te nemen:

Net voor de opening: 

IMG_2219.thumb.jpeg.0c3c704d3c4e4476d691ae9778cb9997.jpeg

De Diner en bar klaar om bier te serveren. 

IMG_2218.thumb.jpeg.4738004ae0a258eeca0bb45d79f90216.jpeg

The Workshop afgeschermd omdat er wat de duur materiaal zit maar dat mensen toch genoeg kunnen zien:

IMG_2225.thumb.jpeg.13d0fd5b219df8bca816b500b894d053.jpeg

En de bierekes die klaar stonden:

IMG_2233.thumb.jpeg.83f57897b580bfc41ae43deb9cb7f512.jpeg

En de helpers achter de bar:

2630e274-4012-4ec4-96ca-eda9ed454fa0.thumb.jpg.abcf9abc275c8c77bd2deaa8a9e66332.jpg

1 keer even buiten geweest om snel foto te nemen. 

IMG_2224.thumb.jpeg.ec7259c3a5e0559a79e1c5511b9b925b.jpeg

 

aangepast door Bjorno
  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Was zeer gezellig gisteren en een 5 of 6 AM leden naast andere mensen die er aanwezig waren. Mooi om het allemaal eens in het echt te zien, en ook fijn om eens wat langer te praten met enkele forummers, normaal is het een social talk en kruipen we in onze auto's voor een rondrit.

Veel succes nog met Retro City en tot zondag op de zeelandrit.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nogmaals merci aan de autominded leden die langs zijn gekomen. 

Ik probeer deze week nog een datum te prikken in Mei om  "the end of the showroom" nog een laatste maal te vieren voor die stomme sticker fabriek er in komt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid