Ga naar inhoud

2009 Audi A6 Allroad 3.0 TDI Tiptronic


Mvl

Aanbevolen berichten

Hi all,

Ik verkoop mijn oude getrouwe Allroad om aan de stekker te gaan.

België zal moeilijk worden maar mocht iemand handelaar voor export of persoon kennen uit Oost-Europa die toch nog geïnteresseerd is.

https://www.autoscout24.be/nl/aanbod/-40915a55-6870-443f-8b53-b6b3d1a0f909?utm_source=ios-share&utm_medium=copy_link&utm_campaign=share

Kilometerstand: 252.000 km
Bouwjaar: 07/2009

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Oerdegelijke kist! Ziet er nog goed uit voor zijn leeftijd en km's. 
En fijn dat je hem hier toch ook aanbiedt. 't Is niet dat iedereen elke dag in de LEZ moet zijn 😛 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Alexis zei:

Oerdegelijke kist! Ziet er nog goed uit voor zijn leeftijd en km's. 
En fijn dat je hem hier toch ook aanbiedt. 't Is niet dat iedereen elke dag in de LEZ moet zijn 😛 

Danku kist altijd goed onderhouden en zorg voor gedragen! Echt geen makkie om te verkopen jammergenoeg in huidig klimaat... Terwijl motor en transmissie nog zeer goed zijn oerdegelijk inderdaad maar fiscaal steeds meer en meer afgestraft.. Toch met een beetje spijt in het hart, end of era. Mighty V6 inruilen voor een Tesla. Ik behoud mijn Cayman gelukkig als het hart nog eens spreekt om te rijden 🙂  

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan tenminste zeggen dat je laatste ICE iets deftig was. 

Bij mij knaagt het hard dat de laatste hoogstwss de huidige zal zijn, een dood saaie 2l 4cil in lijn diesel... 
2 cil, 4cil boxer, meerdere 6 cilinders en een V8, wat vanalles gehad waar een fanatenhart sneller van gaat slaat en dan 'ten onder gaan' met een 2.0 diesel. Pfff. Geeft me een zeer mottig gevoel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Tjeu zei:

Je kan tenminste zeggen dat je laatste ICE iets deftig was. 

Bij mij knaagt het hard dat de laatste hoogstwss de huidige zal zijn, een dood saaie 2l 4cil in lijn diesel... 
2 cil, 4cil boxer, meerdere 6 cilinders en een V8, wat vanalles gehad waar een fanatenhart sneller van gaat slaat en dan 'ten onder gaan' met een 2.0 diesel. Pfff. Geeft me een zeer mottig gevoel. 

Nog niet te laat om daar iets aan te veranderen, toch? 
Fiscaal is het nog van die mate dat het compleet onbetaalbaar of ridicuul hoeft te zijn, als je wat slim kiest. Je zal natuurlijk meer betalen dan voor een 2 liter 4 cilinder diesel.. Ik heb trouwens hetzelfde gevoel. Wil graag toch nog eens daily met meer dan 4 cilinders rijden. Maar enerzijds rijdt de E91 heel erg leuk, is die meer dan voldoende vlot en vind ik 'm nog steeds heel knap. Dus dringt vervanging zich minder op. Anderzijds doe ik weinig daily km's met die kar, dus is het nog minder een te verantwoorden keuze 😛 

En toch zal ik er later spijt van hebben 😉 

Link naar reactie
Delen op andere sites

image.png.6a247cee1a80c5c239b819e5e9b11c50.png

Even gesimuleerd voor Vlaanderen en met CO2 uitstoot die ik vond op Autoweek.nl
Pittig, maar niet onoverkomelijk. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)
3 uren geleden, Alexis zei:

Nog niet te laat om daar iets aan te veranderen, toch? 
Fiscaal is het nog van die mate dat het compleet onbetaalbaar of ridicuul hoeft te zijn, als je wat slim kiest. Je zal natuurlijk meer betalen dan voor een 2 liter 4 cilinder diesel.. Ik heb trouwens hetzelfde gevoel. Wil graag toch nog eens daily met meer dan 4 cilinders rijden. Maar enerzijds rijdt de E91 heel erg leuk, is die meer dan voldoende vlot en vind ik 'm nog steeds heel knap. Dus dringt vervanging zich minder op. Anderzijds doe ik weinig daily km's met die kar, dus is het nog minder een te verantwoorden keuze 😛 

En toch zal ik er later spijt van hebben 😉 

Zolang ons huis en tuin niet af is, ga ik geen geld verbranden aan een wagen waar ik toch niet mee rij.
En sowieso iets met zeven zetels of groot genoeg voor 3 kinderstoelen + bagage  (en waar je de kinderen ook echt in wilt vervoeren) met leuk blok... Zoek maar eens... 

aangepast door Tjeu
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Tjeu zei:

Zolang ons huis en tuin niet af is, ga ik geen geld verbranden aan een wagen waar ik toch niet mee rij.
En sowieso iets met zeven zetels of groot genoeg voor 3 kinderstoelen + bagage  (en waar je de kinderen ook echt in wilt vervoeren) met leuk blok... Zoek maar eens... 

Mercedes R63 AMG :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarom dat ik gestopt ben bij drie kinderen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, Dimitri zei:

Mercedes R63 AMG :D

Die staat op de lijst voor wanneer er geld te verbranden is 🙂 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid