Jump to content

2025 F70 BMW 1 Reeks

Redfive

Recommended Posts

Zouden die reviewers dat nu zelf tof vinden? Daar zo wat gaan wortelen over stiksel op het dashboard, hoe de versnellingpook klikt, nekeer tonen dat de pinkers kunnen pulseren en dat ze fel genoeg zijn en of het touchscreen snel genoeg reageert?

Gaat toch echt helemaal nergens meer over

• Like 2
  • Funny 6

met volle verwachting beginnen te kijken maar filmpje, zoals @PJH zegt is waardeloos, en auto is precies eerder een facelift ?

Snuitje doet me denken aan de laatste generatie Fiat (bvb Bravo)

26 minuten geleden, berengun zei:

met volle verwachting beginnen te kijken maar filmpje, zoals @PJH zegt is waardeloos, en auto is precies eerder een facelift ?

Is eigenlijk ook een facelift officieel maar wel een doorgedreven.

't Is een facelift, maar nieuwe modelcode. 

@dragonfly, kan jij titel correct zetten? F70 toevoegen en BMW 1 Reeks ipv Serie.

• Thanks Friendly 2

59 minuten geleden, berengun zei:

Snuitje doet me denken aan de laatste generatie Fiat (bvb Bravo)

Inderdaad, en in mindere mate de Focus.
Die 4 uitlaten vind ik wel overkill voor de M135i, mocht het nu nog goed klinken...

F20/F21 🥰 Ze hadden beter terug een RWD (en B58) gemaakt, zal teveel kosten in verhouding met de mensen die dat zoeken in een auto.

Inderdaad. Boeit de meerderheid allemaal niet meer, zeker niet in dat segment... Als je maar kan uitpakken met de LED-verlichting vanbinnen.

• Funny 1

11 minuten geleden, Krikkie zei:

F20/F21 🥰 

Ooit ook verguisd hoor, na de E87. 

• Like 1

De voorkant lijkt wat op een kia ceed.

Kia is tegenwoordig ook meer BMW dan BMW zelf...

• Thanks Friendly 1

1 minuut geleden, Tommie zei:

Inderdaad. Boeit de meerderheid allemaal niet meer, zeker niet in dat segment... Als je maar kan uitpakken met de LED-verlichting vanbinnen.

1 minuut geleden, Tommie zei:

terecht ook. De pré LCI F20/21 was shocking lelijk. 
Ik herinner mij nog altijd hoe geschrokken ik was van die lelijkheid! Zeker die in dat midnight blue met witte wielen (als ik me goed herinner)

MAAR de facelift heeft héél veel goed gemaakt en er uiteindelijk wel een goed verkopende auto van gemaakt! 

En dat vind ik des te spijtiger: ok het boeit het gros van de kopers niet of het een FWD of RWD is... maar er is altijd wel een deel van het cliënteel (zeker bij BMW) die zich dat wel aantrekt. Als je je daar dan als enig merk mee kan onderscheiden, dan is het des te jammer dat je dat nalaat nog te doen...

6 minuten geleden, Tommie zei:

Ik vind dat nog altijd de tofste daily waarmee ik heb gereden. Mijn huidige G20 is objectief gezien de betere auto, maar de F20 reed gewoon leuker. 

Dit kon evengoed een Hyundai of een Kia geweest zijn.

1 uur terug, Tommie zei:

Heb er ook één gehad (120d) was toen ook knap, nu iets minder vind ik toch. Pre facelift van de f20 was inderdaad een lelijk geval met de koplampen en achterlichten.

Wij hebben 2 F20's pre-LCI  gehad voor mijn madam. Ik vond dat nu niet meteen afgrijselijk, 't was vooral een vrouwelijk model. LCI heeft dat opgelost.

• Like 1

1 uur geleden, Krikkie zei:

F20/F21 🥰 Ze hadden beter terug een RWD (en B58) gemaakt, zal teveel kosten in verhouding met de mensen die dat zoeken in een auto.

en manueel. 

Maar de Z4 M40i is nu ook sinds dit jaar met manueel te koop, vraag me af hoeveel die over de toonbank gaat. Natuurlijk is een cabrio geen hatchback maar toch.

't Is een A-Klasse geworden, precies.

Zojuist, Maaher zei:

't Is een A-Klasse geworden, precies.

A-klasse ziet er een pak jonger, scherper, sportiever uit dan deze als je't mij vraagt. 

3 hours ago, Tommie said:

't Is een facelift, maar nieuwe modelcode. 

@dragonfly, kan jij titel correct zetten? F70 toevoegen en BMW 1 Reeks ipv Serie.

Ik zou dat ook kunnen, maar hij zal het wel doen hoop ik 😛 

• Funny 1
  • Care 1

2 hours ago, Maxime S said:

terecht ook. De pré LCI F20/21 was shocking lelijk. 
Ik herinner mij nog altijd hoe geschrokken ik was van die lelijkheid! Zeker die in dat midnight blue met witte wielen (als ik me goed herinner)

MAAR de facelift heeft héél veel goed gemaakt en er uiteindelijk wel een goed verkopende auto van gemaakt! 

Volledig mee eens.

Ik heb een pre-fl 116i gehad met die Droopy koplampen. Dat was idd niks om schoonheidsprijzen mee te winnen. Heb dat toen gekocht wegens cheap en gigantisch chipbaar (met een even gigantisch turbo-gat na chippen).

• Like 1

• dragonfly changed the title to 2025 F70 BMW 1 Reeks