Ga naar inhoud

2025 F70 BMW 1 Reeks


Redfive

Aanbevolen berichten

Zouden die reviewers dat nu zelf tof vinden? Daar zo wat gaan wortelen over stiksel op het dashboard, hoe de versnellingpook klikt, nekeer tonen dat de pinkers kunnen pulseren en dat ze fel genoeg zijn en of het touchscreen snel genoeg reageert?

Gaat toch echt helemaal nergens meer over

  • Vind ik leuk 2
  • Grappig 6
Link naar reactie
Delen op andere sites

met volle verwachting beginnen te kijken maar filmpje, zoals @PJH zegt is waardeloos, en auto is precies eerder een facelift ?

Snuitje doet me denken aan de laatste generatie Fiat (bvb Bravo)

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, berengun zei:

met volle verwachting beginnen te kijken maar filmpje, zoals @PJH zegt is waardeloos, en auto is precies eerder een facelift ?

Is eigenlijk ook een facelift officieel maar wel een doorgedreven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden, berengun zei:

met volle verwachting beginnen te kijken maar filmpje, zoals @PJH zegt is waardeloos, en auto is precies eerder een facelift ?

Snuitje doet me denken aan de laatste generatie Fiat (bvb Bravo)

Inderdaad, en in mindere mate de Focus.
Die 4 uitlaten vind ik wel overkill voor de M135i, mocht het nu nog goed klinken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

F20/F21 🥰 Ze hadden beter terug een RWD (en B58) gemaakt, zal teveel kosten in verhouding met de mensen die dat zoeken in een auto.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad. Boeit de meerderheid allemaal niet meer, zeker niet in dat segment... Als je maar kan uitpakken met de LED-verlichting vanbinnen.

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Tommie zei:

Inderdaad. Boeit de meerderheid allemaal niet meer, zeker niet in dat segment... Als je maar kan uitpakken met de LED-verlichting vanbinnen.

 

1 minuut geleden, Tommie zei:

Ooit ook verguisd hoor, na de E87. 

terecht ook. De pré LCI F20/21 was shocking lelijk. 
Ik herinner mij nog altijd hoe geschrokken ik was van die lelijkheid! Zeker die in dat midnight blue met witte wielen (als ik me goed herinner)

MAAR de facelift heeft héél veel goed gemaakt en er uiteindelijk wel een goed verkopende auto van gemaakt! 

En dat vind ik des te spijtiger: ok het boeit het gros van de kopers niet of het een FWD of RWD is... maar er is altijd wel een deel van het cliënteel (zeker bij BMW) die zich dat wel aantrekt. Als je je daar dan als enig merk mee kan onderscheiden, dan is het des te jammer dat je dat nalaat nog te doen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Tommie zei:

Ooit ook verguisd hoor, na de E87. 

Ik vind dat nog altijd de tofste daily waarmee ik heb gereden. Mijn huidige G20 is objectief gezien de betere auto, maar de F20 reed gewoon leuker. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Tommie zei:

Ooit ook verguisd hoor, na de E87. 

Heb er ook één gehad (120d) was toen ook knap, nu iets minder vind ik toch. Pre facelift van de f20 was inderdaad een lelijk geval met de koplampen en achterlichten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij hebben 2 F20's pre-LCI  gehad voor mijn madam. Ik vond dat nu niet meteen afgrijselijk, 't was vooral een vrouwelijk model. LCI heeft dat opgelost.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Krikkie zei:

F20/F21 🥰 Ze hadden beter terug een RWD (en B58) gemaakt, zal teveel kosten in verhouding met de mensen die dat zoeken in een auto.

en manueel. 

Maar de Z4 M40i is nu ook sinds dit jaar met manueel te koop, vraag me af hoeveel die over de toonbank gaat. Natuurlijk is een cabrio geen hatchback maar toch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Maaher zei:

't Is een A-Klasse geworden, precies.

A-klasse ziet er een pak jonger, scherper, sportiever uit dan deze als je't mij vraagt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, Tommie said:

't Is een facelift, maar nieuwe modelcode. 

@dragonfly, kan jij titel correct zetten? F70 toevoegen en BMW 1 Reeks ipv Serie.

Ik zou dat ook kunnen, maar hij zal het wel doen hoop ik 😛 

  • Grappig 1
  • Omhelzing 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Maxime S said:

 

terecht ook. De pré LCI F20/21 was shocking lelijk. 
Ik herinner mij nog altijd hoe geschrokken ik was van die lelijkheid! Zeker die in dat midnight blue met witte wielen (als ik me goed herinner)

MAAR de facelift heeft héél veel goed gemaakt en er uiteindelijk wel een goed verkopende auto van gemaakt! 

Volledig mee eens.

Ik heb een pre-fl 116i gehad met die Droopy koplampen. Dat was idd niks om schoonheidsprijzen mee te winnen. Heb dat toen gekocht wegens cheap en gigantisch chipbaar (met een even gigantisch turbo-gat na chippen).

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • dragonfly wijzigde de titel naar 2025 F70 BMW 1 Reeks

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid