Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Geel staat hem wonderwel 🙂 

image.png.216388ca09f409a1811655db56868ce8.png

image.png.0f955867e8c58ca7603cc6006e8705c0.png

• Vind ik leuk 3
  • Verdrietig 3
Geplaatst:
17 uren geleden, gTa zei:

Ik stond vandaag op een bepaald moment op een kruispunt en er wachtte een CLS 63 AMG, vertrok nadien met (voor ons) normale gasvoet ... wat een sound. ❤️  Dat komt nooit meer terug.

Ik zat er in de week nog één op te zoeken... Was gisteren onderweg met mijn SV, en die heeft één voordeel tov zijn voorganger en dat is dat je nergens meer opvalt (qua geluid). Voor de rest is het een teleurstelling qua geluid/sfeer. 😞

Geplaatst:

image.png.05f5d753d0f42d560c8b3753c3b62784.png

Voor de buitenkleur beland ik op de Individual-configurator.  Nachtblau, past mooi bij de roadster.  Uit het standaardpalet zou het carbonschwarz worden.

Velgen:  zoals bij de meeste recente auto's kan ik geen velg naar mijn meug vinden, bij de af-fabriekwielen.   Wat is er mis met een klassiekere zilverkleurige velg ?

Interieur: full-black is maar saai.  Ga je de andere mogelijkheden selecteren, dan krijg je een twotone achterbank, wat ik verschrikkelijk lelijk vind.

image.thumb.png.cac0fdddf51713c26a3deb8620b29b21.pngHet Silverstone van hierboven lijkt me wel heel bleek (en kil), en een heel hard wit/zwartcontrast. 

Kyalami is te oranje, en rode interieurs zijn voor Silberpfeilen of voor Alfa's.  Ik mis een meer cognac-bruine tint of een classy beige. 

Sierlijsten: Edelhoutuitvoering Eiche dunkel hochglänzend met sierlijst in Dunkelsilber  - Sommigen vinden dit stof- & krasmagneten, maar ik blijf zwarte hoogglans toch het mooiste vinden.

Geplaatst:

Ik krijg geen goed gevoel bij deze nieuwe M5, en dan bedoel ik qua looks. Het is net of ze een gewone 5 opgeblazen hebben, waarbij de wielkassen en bumpers de lucht hebben gevangen. 😄 

Geplaatst:

Ik krijg een beetje dit gevoel bij…

IMG_4722.jpeg

Geplaatst:

Hij heeft idd wat last van een opgeblazen gevoel denk ik

Geplaatst:

De eerste reviews met rijden komen idd snel op youtube nu. Deze van autoblog bekeken...

Blijf miserie hebben met de looks vanuit bepaalde hoeken en algemeen dat die auto precies te hoge deuren/zijflanken heeft. 

Maar zo te lezen wel een deftig apparaat als je heel veel baan doet. Het is echter wel totaal niet PHJ approved...

Geplaatst:

En zoals gezegd, in BE een fiscaal pretje dat ding... 

Geplaatst:

ik heb een beetje datzelfde gevoel dat ik het niet, of nog niet, mooi vindt. De nieuwe 5 serie in het algemeen. Lijkt te Koreaans of geen BMW meer.
En de M5, met die diffuser achteraan. Dat is niet mooi, bij de RS6 van hetzelfde. Laat die achterbumper toch normaler met uitlaten er onder.

De voorkant is beter maar die dichte grille doet het hem niet voor mij. Dat doet teveel aan de volledig elektrische denken. Maar die nieren zal je wel gemakkelijk kunnen aanpassen.

Momenteel vind ik een M3 mooier, al heeft die dan weer die konijnentanden grill vooraan.

Geplaatst:

Hier zitten de konijnentanden achteraan :D

• Vind ik leuk 1
  • Grappig 1
Geplaatst:
4 minuten geleden, Naish zei:

Hier zitten de konijnentanden achteraan :D

image.png.5c92826d4988918b460fd7c8f6dbdc92.png

• Grappig 3
Geplaatst:

Fiscaal interessant.

Wel 150k. Tja.

Geplaatst:

Een normale spec (dus wegblijven van die keramische remmen) en wat korting kan je bijna full spec hebben voor rond de 140...

Zet daar dan bvb tegenover een M3 nog eens ruim 10k minder BIV zit je te kijken op een opleg van minder dan 20K tegenover een M3 in pure aankoopprijs.

Zet daar een TCO op en kijk eens in fiscaal systeem wat het verschil wordt :D 

Ja, nie te snappen waarom we M3 zouden kopen @Salokin 

Geplaatst:
2 minuten geleden, Naish zei:

Een normale spec (dus wegblijven van die keramische remmen) en wat korting kan je bijna full spec hebben voor rond de 140...

Zet daar dan bvb tegenover een M3 nog eens ruim 10k minder BIV zit je te kijken op een opleg van minder dan 20K tegenover een M3 in pure aankoopprijs.

Zet daar een TCO op en kijk eens in fiscaal systeem wat het verschil wordt :D 

Ja, nie te snappen waarom we M3 zouden kopen @Salokin 

M5 touring is terug +10k?

Geplaatst:
22 minuten geleden, ICM zei:

Fiscaal interessant.

Wel 150k. Tja.

Details, het is fiscaal interessant!!!

Geplaatst:
17 minuten geleden, ICM zei:

M5 touring is terug +10k?

Nee, scheelt exact 3k

4 minuten geleden, Maverick zei:

Details, het is fiscaal interessant!!!

In TCO is een M5 op vandaag goedkoper dan een M3 en veel goedkoper dan een RS6. Voor de rest zie ik niet veel concurrenten...

Dat verschil in aankoop is nu ook niet onoverkomelijk.

En als ik zie dat je voor een X5 50e al tegen de 120k zit... Dan zou ik het wel weten...

Geplaatst:
9 minuten geleden, Naish zei:

En als ik zie dat je voor een X5 50e al tegen de 120k zit... Dan zou ik het wel weten...

Correct, ik zou op dat moment waarschijnlijk ook zo denken. Al blijft het wel weer 30K verschil. Procentueel is dat best wel wat.

Geplaatst:
5 minuten geleden, ICM zei:

Wat doe je tegenwoordig nog met 150k hé?

Daar zeg je zoiets. 😬

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid