Ga naar inhoud

2026 BMW i3

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
31 minuten geleden, Super95 zei:

Ziet er knap uit, hopelijk is het geen kerstboom zoals bij de nieuwe mercedes EV's.

we gaan iets in de genre van de ix3 mogen verwachten, denk ik ?   Die lichtgevende nieren zijn er eigenlijk al te veel aan, voor mij 😆, laat staan die sterrekes-grill van de recente Mercedessen

Geplaatst:

18 Maart lancering

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Benieuwd!

Geplaatst:

Alles gaat toch in een razend tempo hé..

IX3,IX5,I3,I3 touring...

Wat moet dat niet zijn in die productiehallen , amai.

Geplaatst:
Geplaatst:

Stance en terug 'niertjes' :inlove:

Geplaatst:

Ik vind die nierverlichting maar grillig

• Vind ik leuk 1
  • Grappig 1
Geplaatst:

Geplaatst:
54 minuten geleden, Thebiemerke zei:

Die beenruimte achterin is wel even een pretbederver seg. Dat is echt zéér slecht binnen zijn segment.

Geplaatst:

Gaan ze dat misschien ook lanceren met niet-EV aandrijflijnen?

Geplaatst:
5 minuten geleden, PieterA zei:

Gaan ze dat misschien ook lanceren met niet-EV aandrijflijnen?

Ja

Geplaatst:
6 uren geleden, Thebiemerke zei:

Stance en terug 'niertjes' :inlove:

De konijnentanden hebben ze precies niet verder durven gebruiken.

Geplaatst:
1 uur terug, Ugeken zei:

De konijnentanden hebben ze precies niet verder durven gebruiken.

De 4 moet nog komen. Wie weet..

Geplaatst:
2 uren geleden, Thebiemerke zei:

Ja

Hoe? Da's toch die kist met volledig andere verhoudingen?

Geplaatst:
13 uren geleden, Lotuzzz zei:

Hoe? Da's toch die kist met volledig andere verhoudingen?

Verhoudingen zijn anders maar is ook een NEUE KLASSE model 🙂

image.png.15cfb9287002c1177a4879f54ad93935.png

image.png.62b2fdfe012a1f5e9dce001168fcbf7e.png

image.png.cc894d249c39449dc736a38a90fa396a.png

Geplaatst:

Dit ziet er zoveel knapper uit...

Geplaatst:

De video van autogefuhl heeft mij direct doen afhaken eigenlijk. Normaal groot voorstander van sedan/Touring tov SUV, want een SUV heeft enkel nadelen. Maar de zithouding achterin van de i3 lijkt echt te belachelijk voor woorden.

Dit is hoe een Taycan achterin zit

image.jpeg.dfe2df034d22394e9dcce423cbb3d49c.jpeg

Dat is nog steeds in een hoek, maar al wel 100x beter dan de i3 blijkbaar.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

dat ziet er mij zo een klein fransmanneke uit op de foto. chauffeurstoel staat ook voor hem ingesteld, aangezien die grotendeels voor de B-spijl staat.

Geplaatst:
16 uren geleden, anders zei:

De video van autogefuhl heeft mij direct doen afhaken eigenlijk. Normaal groot voorstander van sedan/Touring tov SUV, want een SUV heeft enkel nadelen. Maar de zithouding achterin van de i3 lijkt echt te belachelijk voor woorden.

Dit is hoe een Taycan achterin zit

image.jpeg.dfe2df034d22394e9dcce423cbb3d49c.jpeg

Dat is nog steeds in een hoek, maar al wel 100x beter dan de i3 blijkbaar.

Ik denk dat je je wel laat misleiden door 't formaat van beide personen. Die van Autogefühl is een grote kerel en die heeft de bestuurdersstoel op zijn formaat staan. 

Taycan is ook meer dan 20cm langer.

Enfin, ik zou nooit iets afschrijven op basis van een een Youtube-filmpje als 't over afmetingen gaat. 😉 

Geplaatst:
3 uren geleden, Tommie zei:

Ik denk dat je je wel laat misleiden door 't formaat van beide personen. Die van Autogefühl is een grote kerel en die heeft de bestuurdersstoel op zijn formaat staan. 

Taycan is ook meer dan 20cm langer.

Enfin, ik zou nooit iets afschrijven op basis van een een Youtube-filmpje als 't over afmetingen gaat. 😉 

Maar het gaat vooral over het verschil in hoogte tussen bodem en stoelen he. De Taycan heeft hier volgens mij uitsparingen in de batterij voor. En de iX3 heeft er ook geen probleem mee, volgens mij.

En het probleem is natuurlijk dat de auto's tegenwoordig bestelbaar worden een half jaar voor ze ergens te bezichtigen zijn. Hierdoor kan je al niet anders meer dan afgaan op YouTube videos, of een jaar levertermijn erbij pakken.

Geplaatst:
7 minuten geleden, anders zei:

Maar het gaat vooral over het verschil in hoogte tussen bodem en stoelen he. De Taycan heeft hier volgens mij uitsparingen in de batterij voor. En de iX3 heeft er ook geen probleem mee, volgens mij.

En het probleem is natuurlijk dat de auto's tegenwoordig bestelbaar worden een half jaar voor ze ergens te bezichtigen zijn. Hierdoor kan je al niet anders meer dan afgaan op YouTube videos, of een jaar levertermijn erbij pakken.

Again. Die man heeft specifieke verhoudingen. Model 3 heeft bv. ook die vreemde verhouding bodem/stoelen, toch lijkt dat de meerderheid uiteindelijk niet te storen.

En een jaar levertermijn erbij is wat gek denk ik, je kan vandaag de iX3 komen proefrijden en in september hebben hoor. 🙂 

• 2 weken later...
Geplaatst:

Vanop het infotainment 🙂 

b83f6a2b-6507-4b94-b4ef-3844a350aee3.jpeg

a387c530-4f00-43ae-b096-29c0e7c716a4.jpeg

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid