Ga naar inhoud

Het mooie wintervuile, vettig geragde auto/patserbak/paupermobiel topic


walter

Aanbevolen berichten

blijf fan van je kist :inlove:

 

Thx! ;)

ik ook nog steeds, al verlang ik steeds meer naar een 6-in-lijn. Maar ze doet het nog steeds uitermate goed en vlot!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijne was begin deze week idem. Alleen .... dat zie je dus echt bijna niet he op dat electric silver.

Alleen als je hem aan het wassen bent zie je het verschil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga toch nog eens proberen kampioen te zijn. De eerste dagen dat ze gestrooid hebben, de banen nog wat nat liggen (dus veel opspattend vuil) en geen regen (zodat het er niet afstroomt) en dan in de garage staan (droogt het op) en dit zo een paar keer na mekaar. Anthracietgrijze achterklep en onderkant van de deuren zou toch moeten lukken :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nikske... (buiten de standaard M sportophanging)

Zou nochtans spacerke kunnen gebruiken, vooral achteraan.

Moh, zou nochtans denken dat hij achteraan mooier ligt dan andere E91.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren wreed content dat alles eraf leek te gaan met de lans van de wasstraat, ding zag er vandaag uit of ik een poging had gedaan met een verfrol. :D

 

Het is al een maand of drie geleden dat ik mijn witte camionette gekuist heb, ik ga dat ook niet doen tot na de winter :D

Ziet er nu al schandalig uit, ik hoop het resultaat van vorige winter ruim te verbeteren :lol:

 

IMG_1098_zps809d8e64.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dinsdag door westvlaamsche boerenwegels gevlamd, waar toch menig traktor mij voor geweest was precies :D

Woensdag moest ik met een klant op stap, dus heb in den donker en in de regen nog m'n auto mogen wassen. Ondertussen staat hij weer zo vuil, maar zonder de modderklodders.

 

P1350702.JPG

 

P1350690.JPG

 

P1350694.JPG

 

P1350695.JPG

 

P1350697.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

@@B3noît

Kan dit dat ik uw pa heb gespot in kortrijk vanavond? Reed zo 1 een paar auto's voor mij, en ik zag de dubbele uitlaten. Wel niet zeker of er Alpina op stond links.

Nope, was m'n vader niet ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid