Ga naar inhoud

Het mooie wintervuile, vettig geragde auto/patserbak/paupermobiel topic


walter

Aanbevolen berichten

Waarom komt dat niet zo goed over op foto als in realiteit? :(

 

 

Ik heb hier ook al willen posten omdat het echt erg werd, maar op foto zag hij er plots weer proper uit :lolz:

 

 

Idem :D

I give up.

 

Tip: in de garage zetten, foto trekken met flash, en liefst van zo schuin mogelijk op 't oppervlak (b.v. van staand naast het achterlicht de flank trekken). Works like a charm. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier begint het ook te komen... Ga eens een foto pakken eerstdaags...

 

En @@Wax-it.be ik was er bijna aan met je voorspelling van mooi weer voor de komende periode. Ik had bijna mijn kar gewassen zaterdag, maar dan was hij nu alweer strontvuil hioor...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier begint het ook te komen... Ga eens een foto pakken eerstdaags...

 

En @@Wax-it.be ik was er bijna aan met je voorspelling van mooi weer voor de komende periode. Ik had bijna mijn kar gewassen zaterdag, maar dan was hij nu alweer strontvuil hioor...

 

Waar wonen jullie wel? Hier lichte mist gisteren maar mijn kar staat er nog steeds vers gewassen bij :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan de kust was het gisteren dichte mist en viel deze ook redelijk fel uit.

Vannacht heeft het geregend ook...

 

En mocht ik gisteren thuis zijn gebleven en vandaag gestaakt hebben, dan was mijn kar ook nog proper hoor :ninja:

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het ook vlaggen gehad: zaterdag de Mini gewassen, zondag begonnen aan de mijne.  Toen ik begon af te drogen, begon het te miezeren, en is het niet meer gestopt...  Dan maar onder de carport verder gedaan.  Zelfs met een welgemikt pufje quickdetailer kreeg ik de boel amper droog (het was volgens mij te koud om die QD te laten uitdampen). 

De ega wou dan nog naar één of andere opendeur, kwestie van wat kerstinkopen te doen, 3 km verder, en mijn werk was al (een stukje) om zeep.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het ook vlaggen gehad: zaterdag de Mini gewassen, zondag begonnen aan de mijne.  Toen ik begon af te drogen, begon het te miezeren, en is het niet meer gestopt...  Dan maar onder de carport verder gedaan.  Zelfs met een welgemikt pufje quickdetailer kreeg ik de boel amper droog (het was volgens mij te koud om die QD te laten uitdampen). 

De ega wou dan nog naar één of andere opendeur, kwestie van wat kerstinkopen te doen, 3 km verder, en mijn werk was al (een stukje) om zeep.

:lol:

idd ik had medelijden met de hele rij die zondagmorgen stond aan te schuiven bij de wasboxen hier in de buurt.

zeker 20wagens, en het heeft een hele dag vochtig geweest door de mist die continue valt.

ik ging er naast staan met mijn wintervuile wagen met glanzende velgen (had net winterbanden gemonteerd en ging de druk gaan controleren)

"zou je hem ook niet wassen?" vroeg sally, en toen ik zei dat ik aan het sparen was, keek ze maar vreemd, dus heb ik zeker dit topic niet vernoemd. :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

En @@Wax-it.be ik was er bijna aan met je voorspelling van mooi weer voor de komende periode. Ik had bijna mijn kar gewassen zaterdag, maar dan was hij nu alweer strontvuil hioor...

Ik ben erin gelopen....ben nochtans niet goedgelovig. :-)

Zaterdag gewassen en zondag de ganse dag geregend.

Maandag en vandaag alleen maar dikke mist.

En de dochter zegt maar "papa het ging toch goed weer zijn". :D

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

dit weer is weer het ideale weer om precies alle blinde mollen te laten buitenkomen.

buiten alle mistlampen hadden ze immers ook hun pharen opgezet. leuk als je zo eentje ziet afkomen.

wat me opviel was dat het meestal wel "oude plakjes" waren in combinatie met een petje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

²²²²²²²

 

En deze morgen was het weer overal zuipende nat en vuil!!!!!

 

Maw houdt @@Wax-it.be zich beter bezig met auto's wassen en niet met weersvoorspellingen :D

 

Het heeft dan ook niet geregend hé!  

Wel wat mist en vochtigheid aan de grond misschien. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben er ook ingestonken! Godverdomme!

Chance dat ik me enkel laten gaan heb in producten voor de binnenkant. Edit: ah crap, PAW met pads, juist. :rolleyes:

:D :D :D

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren mijn broek vuil gemaakt aan mijn wintervuile kar, deze middag dus toch maar snel eens afgespoten in de wasbox.

En nog geen 24u later is het alweer helemaal nutteloos geweest...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het heeft dan ook niet geregend hé!  

Wel wat mist en vochtigheid aan de grond misschien. :P

 

Als je zo gaat beginnen, dan kan je beter vanaf morgen weer gewoon beginnen simoniseren :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze avond na 2 dagen echt rondhossen over het land, zowel werven en boerenwegen als gepekelde snelle asfalt, bij een welverdiende maaltijd:

 

post-45-0-80564300-1417637327_thumb.jpg

 

post-45-0-16513800-1417637348_thumb.jpg

 

Maar zoals altijd: in 't echt nog zo veel slechter :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid