Ga naar inhoud

Het mooie wintervuile, vettig geragde auto/patserbak/paupermobiel topic


walter

Aanbevolen berichten

41 minuten geleden, Jochen zei:

Zo vuil van bij de dealer te staan?? :ninja:

:lolz:

Binnen 2 weken mag die nog eens terug naar de dealer :inlove:

22 minuten geleden, ///NFSThunder zei:

parking skillz 😍

Achter de auto (vanwaar de foto is genomen) staat nog er nog een auto dwars geparkeerd dus ik zet mij altijd zowat scheef om makkelijk in en uit te rijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden, gTa zei:

Dikke wielnene op diene A7 derneffenst :inlove: 

Da zijn gewoon de S-line jantekes peisk wi.

Geen ‘leuke’ auto om te rijden, imo :oops:

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, bt. zei:

Heerlijk :inlove:

A6BC971C-68B7-4A1F-9D34-118816E6113E.thumb.jpeg.3f349bf4e332b8270d6e987406fb0699.jpeg

 

‘K begin nu wel weer op’t punt van dilemma te komen: tijd voor de carwash of toch nog even doorsparen... :sirkevin:

Onze zjanten zijn familie van elkaar.

127275174_2020-07-0318_40_50.jpg.57ff33ce5ff934dc15c420093a72c6e7.jpg

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar ik doe even niet mee hier. Wegens overwegend thuis werken rijd ik amper nog met de auto in de week, doorgaans 1x per week naar kantoor. De banen liggen nochtans ideaal vuil op mijn route. En de verplaatsingen voor het werk zijn ook nagenoeg nihil en als ik er doe is het met een wagen van 't werk.

Bijgevolg steeds redelijk propere auto.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, bt. zei:

Heerlijk :inlove:

A6BC971C-68B7-4A1F-9D34-118816E6113E.thumb.jpeg.3f349bf4e332b8270d6e987406fb0699.jpeg

EEE9C5CE-CD1C-4847-8B3A-C04A4BF52BA4.thumb.jpeg.bc5b61f7104c53e2ec874057202cb3d8.jpeg

‘K begin nu wel weer op’t punt van dilemma te komen: tijd voor de carwash of toch nog even doorsparen... :sirkevin:

ik zou GEK worden! Onbegrijpelijk hoe je dat zo ver kan laten komen :lolz:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Bompa zei:

Maar ik doe even niet mee hier. Wegens overwegend thuis werken rijd ik amper nog met de auto in de week, doorgaans 1x per week naar kantoor. De banen liggen nochtans ideaal vuil op mijn route. En de verplaatsingen voor het werk zijn ook nagenoeg nihil en als ik er doe is het met een wagen van 't werk.

Bijgevolg steeds redelijk propere auto.

die wagen van het werk mag hier ook in het topic hoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Liquid Li0n zei:

die wagen van het werk mag hier ook in het topic hoor

Goh, we hebben een tiental poolwagens en die worden niet zo intensief gebruikt, en bovendien een policy van minstens 1x per maand naar de carwash. Komen nog niet aan de enkels van wat ik in de vorige job op 1 dag kon bereiken :) (wel vette boerenbaantjes, dat wel -> soms hebben we eens een wit/beige duotone).

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, Jules_W zei:

ik zou GEK worden! Onbegrijpelijk hoe je dat zo ver kan laten komen :lolz:

2 of 3 dagen rijden op westvlaamsche wegen, oogstseizoen of veel activiteit van boeren, na licht vochtige ondergrond, en met zon overdag of in de garage opdrogen, en je hebt iets dat in de buurt komt :) 

Als ik een paar dagen een paar honderd km rondreed in deze omstandigheden was het al van datte.

  • Verdrietig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op mijn koetswerkkleur zie je niet snel en gemakkelijk wintervuil, maar een heerlijk ragritje in Luxemburg op een rustige zondag met @Denniske en co. draagt enorm bij!

IMG_6440.thumb.jpg.2915f32ed2bdbb84d7be663334e1812c.jpg

IMG_6445.thumb.jpg.6b9c0436aa0c6b7d2b63b417ded9f361.jpg

En dan heb ik de achterkant nog niet getoond 😄

  • Vind ik leuk 6
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Tiep zei:

Op mijn koetswerkkleur zie je niet snel en gemakkelijk wintervuil, maar een heerlijk ragritje in Luxemburg op een rustige zondag met @Denniske en co. draagt enorm bij!

IMG_6440.thumb.jpg.2915f32ed2bdbb84d7be663334e1812c.jpg

IMG_6445.thumb.jpg.6b9c0436aa0c6b7d2b63b417ded9f361.jpg

En dan heb ik de achterkant nog niet getoond 😄

doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je deze vergelijkt met de 664 m voor de zomer zijn het echt wel lichtgewichten. Ik ben gewoon al fan omwille van de technische specs....de looks, daarvan ben ik niet helemaal overtuigd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, saabi zei:

Als je deze vergelijkt met de 664 m voor de zomer zijn het echt wel lichtgewichten. Ik ben gewoon al fan omwille van de technische specs....de looks, daarvan ben ik niet helemaal overtuigd.

Ik vind ze quasi van't mooiste voor op een G30, mocht misschien een maatje groter maar dan nog!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid