ex-Mooseman 14.567 Geplaatst: 29 januari 2021 Geplaatst: 29 januari 2021 Is niet in Rekkem, maar in Moorsele. Maar in patattentermen is dat niet zo ver van elkaar. Dit is nu de verbindingsweg tussen Wevelgem en Moorsele, gezien ze aan het werken zijn op de normale weg. Gelukkig eenrichtingsverkeer ingevoerd. Maar modder, modder, modder... Quote
ex-Mooseman 14.567 Geplaatst: 2 februari 2021 Geplaatst: 2 februari 2021 Is niet in Rekkem, maar in Moorsele. Maar in patattentermen is dat niet zo ver van elkaar. Dit is nu de verbindingsweg tussen Wevelgem en Moorsele, gezien ze aan het werken zijn op de normale weg. Gelukkig eenrichtingsverkeer ingevoerd. Maar modder, modder, modder...https://www.hln.be/wevelgem/oplegger-schuift-in-gracht-in-onooglijk-straatje-op-zucht-van-bestemming~a280235e/Het heeft nog lang geduurd Quote
ex-Mooseman 14.567 Geplaatst: 6 februari 2021 Geplaatst: 6 februari 2021 De kleine doet ook goed mee. Quote
CAS 8.067 Geplaatst: 6 februari 2021 Geplaatst: 6 februari 2021 48 minuten geleden, ex-Mooseman zei: De kleine doet ook goed mee. Zelfde pomp zie ik Quote
ex-Mooseman 14.567 Geplaatst: 6 februari 2021 Geplaatst: 6 februari 2021 Altijd*. Gewoontebeestje, hé *sinds ik geen Total-tankkaart meer heb 1 Quote
Tiep 3.397 Geplaatst: 9 februari 2021 Geplaatst: 9 februari 2021 Heerlijk weer om een extra laag te leggen! Wintervuil Quote
bt. 7.566 Geplaatst: 9 februari 2021 Geplaatst: 9 februari 2021 Ik dacht: nog snel een wintervuil kiekje en dan naar de paki-hand-carwash voor een glimmende bolide tijdens deze mooie winterdagen... 3 3 Quote
tuscani 11.795 Geplaatst: 9 februari 2021 Geplaatst: 9 februari 2021 1 uur geleden, Tiep zei: Heerlijk weer om een extra laag te leggen! Wintervuil nog een mooie (propere) nummerplaat eigenlijk. hier is de mijne even vuil als de wagen. de nummerplaatlichtjes die anders zoveel licht geven, kunnen ze niet genoeg meer belichten, door het zout/vuil dat er ophangt. Quote
bt. 7.566 Geplaatst: 9 februari 2021 Geplaatst: 9 februari 2021 39 minuten geleden, tiamo zei: ook al kost u dat nu maar 10 euro of weet ik veel . maar vinde dat dan geen zonde van u weg gesmeten geld . Tot daar ben ik akkoord! Quote
gTa 28.025 Geplaatst: 9 februari 2021 Geplaatst: 9 februari 2021 On 2/9/2021 at 2:55 PM, tiamo said: ... Bwoah kweenie, der hebben een stuk of wat "Boeli's" (Bulgaren) hier mijne voorkant komen afbreken, in den tijd. (Waarmee ik bedoel: ze hebben de muurtjes en de poortzuilen op mijn vraag afgebroken.) Snel en voor weinig geld. En nadien hebben er een stuk of wat Polen die muurtjes en poortzuilen opnieuw opgebouwd, ook nog voor een redelijke prijs en op deftige manier. 't Enigste wat ik zelf heb gedaan, is geschilderd en dat trekt op de hond z'n sjokkemadeizen. Dus in mijn versie van het verhaal is 't den Belg die mankeert. De hand-carwash hier wat verder op de steenweg waar ik vaak ga, dat zijn (denk ik) pakistani of indiërs en die leveren goed werk! In tegenstelling tot hun krasstraat, dat is altijd pijnlijk als je die 19 jaar oude borsteld over de lak van je kar hoort kretsen. Maar de manuele interieur-kuisarbeid is top! Quote
CAS 8.067 Geplaatst: 9 februari 2021 Geplaatst: 9 februari 2021 1,5 dagen na de truck wash. Diesel tank en uitlaat is ook gestopt met blinken. Ruitjes en spiegels paar keer per dag wassen Blij dat er een 15l sproeivloeistof in gaat. 1 Quote
tuscani 11.795 Geplaatst: 9 februari 2021 Geplaatst: 9 februari 2021 2 uren geleden, tuscani zei: nog een mooie (propere) nummerplaat eigenlijk. hier is de mijne even vuil als de wagen. de nummerplaatlichtjes die anders zoveel licht geven, kunnen ze niet genoeg meer belichten, door het zout/vuil dat er ophangt. matte wrap tuning 2 Quote
Luv4DLM 1.280 Geplaatst: 9 februari 2021 Geplaatst: 9 februari 2021 Volgend weekend toch maar eens grondig wassen. Quote
Krikkie 9.830 Geplaatst: 9 februari 2021 Geplaatst: 9 februari 2021 3 uren geleden, bt. zei: Ik dacht: nog snel een wintervuil kiekje en dan naar de paki-hand-carwash voor een glimmende bolide tijdens deze mooie winterdagen... Is dat een deuk/bult in het midden van je bumper? Quote
gTa 28.025 Geplaatst: 9 februari 2021 Geplaatst: 9 februari 2021 10 minuten geleden, Krikkie zei: Is dat een deuk/bult in het midden van je bumper? Joant, 'k zag het ook. Kist is pangaar. Ik bied 5k, @bt.! Per PM doe ik er nog 20% bij zegt. Quote
tuscani 11.795 Geplaatst: 9 februari 2021 Geplaatst: 9 februari 2021 20 minuten geleden, Krikkie zei: Is dat een deuk/bult in het midden van je bumper? was van er voor al, dacht ik. Quote
bt. 7.566 Geplaatst: 9 februari 2021 Geplaatst: 9 februari 2021 14 minuten geleden, Krikkie zei: Is dat een deuk/bult in het midden van je bumper? Jazeker, alreeds ruim 3j na onzacht bejegenen van een petieterig boompje dat’k niet kon opmerken in m’n zijdelings gespiegelte bij achterwaarts inparkeren. Bij gebrek aan een derde partij die achteraan op me inrijdt, zal’t allicht binnenkort op de planning komen om eens te laten herdoen 3 minuten geleden, gTa zei: Joant, 'k zag het ook. Kist is pangaar. Ik bied 5k, @bt.! Per PM doe ik er nog 20% bij zegt. Kist blijft vermoedelijk nog wel een 100k km Als’t geen courant oliezuiperke wordt, tenminste...! 1 1 1 Quote
Krikkie 9.830 Geplaatst: 9 februari 2021 Geplaatst: 9 februari 2021 Zal me eerst een full omnium nemen en dan stel ik me kandidaat om in u gat te rijden voor een prijsje! Quote
gTa 28.025 Geplaatst: 9 februari 2021 Geplaatst: 9 februari 2021 13 minuten geleden, bt. zei: Jazeker, alreeds ruim 3j na onzacht bejegenen van een petieterig boompje dat’k niet kon opmerken in m’n zijdelings gespiegelte bij achterwaarts inparkeren. Bij gebrek aan een derde partij die achteraan op me inrijdt, zal’t allicht binnenkort op de planning komen om eens te laten herdoen Mobanneet ! Laat da maar zere azo. Garantie een week achter uw reparatie knalt daar een kammenedde in. 13 minuten geleden, bt. zei: Kist blijft vermoedelijk nog wel een 100k km Mij geen probleem als je dat op 3 maand klaart en we daarna alsnog een deal hebben voor mijn gegeven bod. 13 minuten geleden, bt. zei: Als’t geen courant oliezuiperke wordt, tenminste...! Probably maar olie komt van dezelfde plant als benzine dus dat is allemaal OK !!!! 1 Quote
saabi 4.075 Geplaatst: 9 februari 2021 Geplaatst: 9 februari 2021 4 uren geleden, bt. zei: Ik dacht: nog snel een wintervuil kiekje en dan naar de paki-hand-carwash voor een glimmende bolide tijdens deze mooie winterdagen... Molenmeers in Brugge op die eerste foto? Mijn grootmoeder woonde daar toen ik kind was.... Quote
bt. 7.566 Geplaatst: 9 februari 2021 Geplaatst: 9 februari 2021 9 minuten geleden, saabi zei: Molenmeers in Brugge op die eerste foto? Mijn grootmoeder woonde daar toen ik kind was.... Correct 1 Quote
brjefs 15.468 Geplaatst: 9 februari 2021 Geplaatst: 9 februari 2021 1 uur terug, bt. zei: Jazeker, alreeds ruim 3j na onzacht bejegenen van een petieterig boompje dat’k niet kon opmerken in m’n zijdelings gespiegelte bij achterwaarts inparkeren. Bij gebrek aan een derde partij die achteraan op me inrijdt, zal’t allicht binnenkort op de planning komen om eens te laten herdoen Kist blijft vermoedelijk nog wel een 100k km Als’t geen courant oliezuiperke wordt, tenminste...! Is dat N55 of B58? Indien N55 mag je er van uit gaan dat je regelmatig mag beginnen bijkappen Quote
Monterey Jack 6.499 Geplaatst: 9 februari 2021 Geplaatst: 9 februari 2021 Het wordt langzaam beter Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.