Ga naar inhoud

[TK] 1995 Volvo 460 1.8i - 1 150 euro


Bompa

Aanbevolen berichten

prijs export: 1400 euro vermits ik dan het genot mis om een feilloze keuring en carpass te ontvangen

:D

ploert :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

er is sprake van ééntje die "zou" vrijkomen, maar nog niks concreet. S60 2.4D prefacelift.

Heeft toch een open dakje mag ik hopen? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

UITERAARD! :P

(écht!)

Dan zou ik die kale V70 buitenschoppen, mijn geitenwollen sokken bovenhalen, en met deze kist verder rijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey, zowel de S60 als de V70 zijn diesel, dus op een mooie dag kunnen we perfect wisselen :D

Kaal kaal kaal ... :?

:D

edit: Baiden bedoelt niet de 460 he. Maar de S60.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey, zowel de S60 als de V70 zijn diesel, dus op een mooie dag kunnen we perfect wisselen :D

Kaal kaal kaal ... :?

:D

edit: Baiden bedoelt niet de 460 he. Maar de S60.

Ah crap.

Tomski laat weten - met zijn broek op zijn hielen in zijn alcantara interieur - dat alle kisten zonder schuifdak kale loeders zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

De verkoper van de auto die we op oog hadden wil nu 't onderste uit de kan en vraagt zo maar even 60% meer dan z'n overnameprijs.

Even on hold dus, de hele historie.

Ofwel vindt hij niemand en geef ik 20% meer op 't moment dat zijn nieuwe binnenkomt, ofwel krijg ik eerder een aanbod van een goede occasie van de garage en kan hij fluiten.

We weten niet hoe het zal lopen dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

UPDATE

Vandaag is deze naar de Volvo-garage gebracht voor een nieuwe alternator. Alweer iets dat niet kapot kan gaan bij de nieuwe eigenaar. Zal me rond de 200 a 300 euro kosten, maar de vraagprijs blijft wel gelijk.

Gisteren is bovendien de eigenaar van de mogelijke opvolger opgedaagd, we zijn nog even in onderhandeling van de prijs. Hij weet m'n absolute maximum, we zitten nog met een verschil van 150 euro :D

Maar ik plooi niet, prinicipieel. Ik vermoed dat hij na het weekend (na een vruchteloze poging op de automarkt) me weer zal bellen met een akkoord voor mijn bod. En dan zal het snel gaan, op één à twee weken zullen we gewisseld hebben.

Sinds kort zitten er ook nieuwe ruitenwissers op (BOSCH Aero Twin)

aangepast door Bompa
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

'03 S60 2.4 benzine

titanium grey, oak arena beige leder interieur, business line (ECC, CC, regensensor, mistlichten voor, audio HU 603, ...)

't Vrouwtje is blij en ikke ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

'03 S60 2.4 benzine

titanium grey, oak arena beige leder interieur, business line (ECC, CC, regensensor, mistlichten voor, audio HU 603, ...)

't Vrouwtje is blij en ikke ook.

correctie: vrouwke blij en gij 's anderdaags 's morgens....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Coole wagen, en niet veel geld.

Hiermee had ik graag leren rijden, wat een bucht wij allemaal gezien hebben toen we voor dat budget aan het rondkijken waren, niet normaal.

Uiteindelijk dan maar een clio van 4500 euro gekocht...

Succes met de verkoop, en met de andere aankoop!

Link naar reactie
Delen op andere sites

dankje!

succes met de aankoop is al in de sjakosj. Nu deze nog, maar we zijn niet gehaast. Alleen, als hij niet meer ingeschreven is, kan ik dan nog met de nummerplaten van de nieuwe naar de keuring (mits melden aan de verzekering)?

Link naar reactie
Delen op andere sites

dankje!

succes met de aankoop is al in de sjakosj. Nu deze nog, maar we zijn niet gehaast. Alleen, als hij niet meer ingeschreven is, kan ik dan nog met de nummerplaten van de nieuwe naar de keuring (mits melden aan de verzekering)?

aangezien je een nieuwe nr plaat krijgt: NEEN nrplaat moet overeenkomen met inschrijvingsbewijs

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar garageplaten lenen van m'n garagist zou wel mogen, toch?

enkel de garagist (of een ingeschreven werknemer )mag nog met de garageplaten naar de keuring

best gewoon de dag voor je de platen opstuurt, keuring voor verkoop doen, is 2 maanden geldig(tegen dan vind je wel de één of andere volvozot die zijn vrouwke overtuigd heeft om dat aan te kopen:p)

Link naar reactie
Delen op andere sites

:)

Ik heb nog iets veel simpeler bedacht: aangezien we toch nieuwe nummerplaten zullen krijgen, kunnen we de 460 ingeschreven laten. Taks en verzekering is toch niet zo duur en da's het enige waarin hij zal kosten. En nog wat nafte om af en toe eens mee te bollen zodat hij niet wegkwijnt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

tegen dat je dan centen genoeg opzij hebt gezet voor wat anders ga je deze niet meer willen weg doen. Van de ene kant omdat je het dan niet meer over je hart kan krijgen. Van de andere kant omdat je zal redeneren: "Aan deze weet ik wat ik heb en een andere is weer een vraagteken.".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb hem deze voormiddag gewassen, ook vanbinnen. In de zon rook hij zo heerlijk naar een oud wagentje :inlove:

dat zal ik wel missen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid