Ga naar inhoud

[TK] 1995 Volvo 460 1.8i - 1 150 euro


Bompa

Aanbevolen berichten

Ja, iemand die weinig km doet, en nu een 850 met schade had (ongeval in de winter) en iets goedkoop zocht als Volvo-liefhebber.

Toffe pee, met plezier krijgt hij 2 nieuwe banden van me, heeft niet gediscussieerd over de prijs "omdat hij in zo een mooie staat stond in tegenstelling tot alle andere die te koop staan".

Win-win dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

'k had het je wel gegund nochtans, omdat ik je nog altijd wat wil teruggeven. Had die mens afgedongen en 100 euro boven jouw prijs voorgesteld, had ik steevast geweigerd. Maar dit aanbod kon ik moeilijk laten gaan he.

Link naar reactie
Delen op andere sites

'k had het je wel gegund nochtans, omdat ik je nog altijd wat wil teruggeven. Had die mens afgedongen en 100 euro boven jouw prijs voorgesteld, had ik steevast geweigerd. Maar dit aanbod kon ik moeilijk laten gaan he.

kweetet, net zals je weet dat ik daar geen probleem van maak, we zullen er in mei een pint(voor mij dus nenkoka) op drinken ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, iemand die weinig km doet, en nu een 850 met schade had (ongeval in de winter) en iets goedkoop zocht als Volvo-liefhebber.

Toffe pee, met plezier krijgt hij 2 nieuwe banden van me, heeft niet gediscussieerd over de prijs "omdat hij in zo een mooie staat stond in tegenstelling tot alle andere die te koop staan".

Win-win dus.

Net zoals bij mijn 9000 dus, ook niets over de prijs gezegd en twee nieuwe banden gekregen van mij. Zo is het fijn verkopen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid