Als ik moet kiezen (en zelf betalen) tussen de S 1000 XR en de M 1000 XR, rekening houdend met de verschillen en (vooral) gelijkenissen zoals vermeld in de openingspost, dan...
11 leden hebben gestemd
-
1. Als ik moet kiezen (en zelf betalen) tussen de S 1000 XR en de M 1000 XR, rekening houdend met de verschillen en (vooral) gelijkenissen zoals vermeld in de openingspost, dan...
-
... kies ik de S 1000 XR vanuit vnl. logische, objectieve argumenten (evenwaardig gebruik, geen nadelen qua power/etc)9
-
... kies ik de S 1000 XR vooral owv het verschil in prijs (ik houd 3.500 EUR in m'n zak) maar 't is met wat spijt dat ik de 'plus' van de M 1000 XR mis1
-
... weet ik het ook echt niet, de 3.500 EUR en de kleine verschillen wegen tegen elkaar op0
-
... ga ik toch voor de M 1000 XR, vooral vanuit emotionele argumenten (het is de full versie, het is de daddy, ...)1
-
... ga ik toch voor de M 1000 XR, vnl. omdat die effectief de krachtiger en snellere moto is en dat verschil zou ik toch proberen opzoeken en ervan genieten.0
-
- Log in of registreer om te stemmen op deze poll.
-
Gerelateerde inhoud
-
- 2 reacties
- 439 weergaven
-
- 89 reacties
- 3.383 weergaven
-
- 20 reacties
- 2.239 weergaven
-