Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
9 uren geleden, Fred zei:

Het siert u dat je zelfs nog de moeite doet om op zijn EV posts te reageren 😆

iedereen is er vrij in. En het is toch ook wel grappig dat de EU overlords hier zelf over klagen.

Het is zoals @Asserti ook zegt: zoveel geklaag en gezaag.

Het lijkt precies wel dat sommige royalties krijgen van Musk of andere EV fabrikanten...zo verdedigen dat sommige hier dat doen. Net zoals bij die voetbal, als al die mensen hun energie eens in iets nuttig zouden steken, de wereld zou inderdaad een betere plek worden. Misschien met extra veel manuele V12's :D

Geplaatst:

Wat ik hier vooral zie is heel veel luxeproblemen. :D

• Vind ik leuk 3
  • Grappig 2
Geplaatst:
2 uren geleden, Liquid Li0n zei:

iedereen is er vrij in. En het is toch ook wel grappig dat de EU overlords hier zelf over klagen.

Het is zoals @Asserti ook zegt: zoveel geklaag en gezaag.

Het lijkt precies wel dat sommige royalties krijgen van Musk of andere EV fabrikanten...zo verdedigen dat sommige hier dat doen. Net zoals bij die voetbal, als al die mensen hun energie eens in iets nuttig zouden steken, de wereld zou inderdaad een betere plek worden. Misschien met extra veel manuele V12's :D

Dus, omdat de pers het zegt, is het waar? 😂

Geplaatst:
1 uur terug, BMWMB zei:

Dus, omdat de pers het zegt, is het waar? 😂

dat gaan we nooit weten met de media tegenwoordig. Ik zeg altijd dat de waarheid wel ergens in het midden zal liggen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid