Gast wooter Geplaatst: 7 december 2017 Geplaatst: 7 december 2017 4 minutes ago, Jokke_vlo said: Ik snap niet waarom je me maar niet wil geloven............ Omdat ik dat traject ook meerdere keren heb gedaan, met mijn Z4, en ook de truken ken Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 7 december 2017 Geplaatst: 7 december 2017 Ja Wooter het stopt als je mensen niet meer kan of wil geloven he. Ik zeg dat ik manueel met anticiperen, op een vrijdagavond 25 minuten sneller mijn traject doe dan op autopilot in een Tesla. Jij zegt, zoals steeds, dat geloof ik niet. Tja dan stopt het daar he makker. Jij bent ook de man die zegt dat tanken 10 minuten kost, terwijl ik je een duidelijk filmpje maak dat mij dat 2min40 kost. Ik wil nog afronden op 7 minuten verschil tussen jouw roze Tesla bril en de realiteit............ dat zijn feiten. Ik weet dat ik niet fantaseer. Maar ik begrijp wel dat er mensen zijn die verkiezen om zich te laten rijden zonder enige stress en met een zee van tijd. Quote
Gast wooter Geplaatst: 7 december 2017 Geplaatst: 7 december 2017 Ja maar tegen wie vergelijk je? Vergelijk je met mij met de Z4 die evenzeer doorheen alles filter? Vergelijk je met mij nu die vooral links blijft rijden en pas op het einde de afslag pak? Of vergelijk je met een muts in een Berlingo die gewoon altijd op de rechter rijstrook blijft rijden? Quote
Polygoon 15.036 Geplaatst: 7 december 2017 Geplaatst: 7 december 2017 1 minuut geleden, wooter zei: Ja maar tegen wie vergelijk je? Vergelijk je met mij met de Z4 die evenzeer doorheen alles filter? Vergelijk je met mij nu die vooral links blijft rijden en pas op het einde de afslag pak? Of vergelijk je met een muts in een Berlingo die gewoon altijd op de rechter rijstrook blijft rijden? Gast, het staat letterlijk in de post boven je waar hij het mee vergelijkt. 1 Quote
Gast wooter Geplaatst: 7 december 2017 Geplaatst: 7 december 2017 Ik weet het niet. Als ik met mijn Tesla op autopilot rij, rij ik die rijen die stil staan ook voorbij hoor. Ik zorg er ook voor dat ik in een snellere rijstrook ben. Quote
msxx 7.827 Geplaatst: 7 december 2017 Geplaatst: 7 december 2017 3 minuten geleden, wooter zei: Ik weet het niet. Als ik met mijn Tesla op autopilot rij, rij ik die rijen die stil staan ook voorbij hoor. Ik zorg er ook voor dat ik in een snellere rijstrook ben. Ok dan. Je was toch aan het genieten van je tablet/telefoon terwijl de auto al het werk deed? Natuurlijk kan jij datzelfde voordeel halen. Alleen heeft dat niets meer met autopilot te maken. Quote
Polygoon 15.036 Geplaatst: 7 december 2017 Geplaatst: 7 december 2017 4 minuten geleden, wooter zei: Ik weet het niet. Als ik met mijn Tesla op autopilot rij, rij ik die rijen die stil staan ook voorbij hoor. Ik zorg er ook voor dat ik in een snellere rijstrook ben. Dus ga je ook manueel anticiperen want je Tesla verandert niet ongevraagd, zonder jouw input, van vak. 2 Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 7 december 2017 Geplaatst: 7 december 2017 7 minutes ago, Polygoon said: Dus ga je ook manueel anticiperen want je Tesla verandert niet ongevraagd, zonder jouw input, van vak. Ja dat snap ik dus ook niet meer. Quote
Gast wooter Geplaatst: 7 december 2017 Geplaatst: 7 december 2017 Ja er is een zeker moment dat je toch moet opkijken om niet de afslag te missen. Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 7 december 2017 Geplaatst: 7 december 2017 Niet de afslag missen =/= tijdswinst halen in de file Je verkoopt gewoon nonsens. 1 Quote
Rabbit 3.131 Geplaatst: 7 december 2017 Geplaatst: 7 december 2017 Ben ik de enige die die bullshit zo moe word ? Laat staan dat ik er al tijd voor heb. 1 1 Quote
Polygoon 15.036 Geplaatst: 7 december 2017 Geplaatst: 7 december 2017 4 minuten geleden, Rabbit zei: Ben ik de enige die die bullshit zo moe wordt ? Laat staan dat ik er al tijd voor heb. Het beperkt zich tegenwoordig enkel tot de EV topics. Daar kan je rustig over lezen als je geen zin hebt he Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 7 december 2017 Geplaatst: 7 december 2017 Ongelooflijk hoe jij blijkbaar stukken van zinnen leest en met antwoorden afkomt die compleet maar dan ook compleet naar de kwestie zijn.Is het nu zo moeilijk om te snappen dat jij iemand bent die liever niet “rijdt” in veelal druk verkeer en iemand anders graag zelf rijdt.En dat daar ook gewoon voor en nadelen aan zijn. Zo simpel is het. Je bent zo vol over Tesla (wat je op je eigen persoon reflecteert) dat je gewoon blind bent geworden in je redeneringen en zelfs bij het lezen van wat iemand anders schrijft.Het feit dat niet iedereen met een auto van +100.000 euro in een Tesla rijdt is niet omdat zij “het licht” niet zien maar wel omdat ze in de afweging van pro en contra’s de Tesla niet goed genoeg vinden.Zo simpel is het. Het is misschien een schok voor jou maar heel veel van de voordelen die jij wil zien zijn een negatie van de realiteit.Ja een Tesla heeft voordelen en kan genot geven en voor sommige mensen het nec plus ultra zijn. Maar enige objectiviteit en inleving daar is niks mis mee. Quote
Jupke 11.095 Geplaatst: 7 december 2017 Geplaatst: 7 december 2017 36 minutes ago, Jokke_vlo said: Nee ik haal die 25 minuten op, op de autostrade, tijdens de file. Ik rijd al 25 jaar zonder 1 ongeluk (hout vasthouden). Ik snap niet waarom je me maar niet wil geloven............ Hoe controleer je dat? Quote
Rabbit 3.131 Geplaatst: 7 december 2017 Geplaatst: 7 december 2017 2 minuten geleden, Polygoon zei: Het beperkt zich tegenwoordig enkel tot de EV topics. Daar kan je rustig over lezen als je geen zin hebt he True, tot er ergens eens over een hybrid / elektrische versie wordt gesproken. Dan gaat zijn radar ook af, lijkt me. Quote
Gast wooter Geplaatst: 7 december 2017 Geplaatst: 7 december 2017 Ik word er zo moe van om met handen en voeten uit te leggen dat ik niet zo een tijdverlies in de auto ervaar en dat ik 25 minuten winst op de buitenring tegenover iemand die niet zo rijdt ongeloofwaardig vind. En elk ding dat ik hier zeg moet ik telkens detailleren want er is telkens iemand die over een onnozel detail gaat neuten. En niet neuten om er meer uit te weten, maar neuten om te neuten. En daar kan je misschien onder je peers mee scoren want je zet die Tesla rijder te kakken, maar in realiteit maak je je gewoon belachelijk omdat je aangeeft de basis niet te begrijpen. Mij niet gelaten. Ik wens Jokke en anderen veilige kilometers al slingerend doorheen het verkeer. Ik zal wel op het linkervak gaan kamperen aan 127 en daar kunnen jullie niks aan doen. En in tegenstelling tot diegenen die aan 160+ blijven door rijden op de snelwegen en vinden dat ik de trein moet pakken, is de kans dat ik nog in het openbaar vervoer moet plaats nemen heel wat minder. Ik zal voor de lol wat gaan lachen in een boete topic. Adapt or perish. Veel success met het equivalent van een nokia 3310 als auto. Misschien als je echt rijplezier wilt zoals vroeger kan je vragen om terug een paard voor je auto te monteren. Jokke, misschien kan je ook lastig zijn op al die mensen die liever een elektrische fiets kopen in plaats van zelf te moeten trappen. Het gaat niet over blinde redeneringen. Ik moet hier verdorie universitaire studies verdedigen tegen het buikgevoel van een ongeschoren aap. Da's een niveau te laag voor mij. Quote
Rabbit 3.131 Geplaatst: 7 december 2017 Geplaatst: 7 december 2017 Zojuist, wooter zei: Ik word er zo moe van om met handen en voeten uit te leggen dat ik niet zo een tijdverlies in de auto ervaar en dat ik 25 minuten winst op de buitenring tegenover iemand die niet zo rijdt ongeloofwaardig vind. En elk ding dat ik hier zeg moet ik telkens detailleren want er is telkens iemand die over een onnozel detail gaat neuten. En niet neuten om er meer uit te weten, maar neuten om te neuten. En daar kan je misschien onder je peers mee scoren want je zet die Tesla rijder te kakken, maar in realiteit maak je je gewoon belachelijk omdat je aangeeft de basis niet te begrijpen. Mij niet gelaten. Ik wens Jokke en anderen veilige kilometers al slingerend doorheen het verkeer. Ik zal wel op het linkervak gaan kamperen aan 127 en daar kunnen jullie niks aan doen. En in tegenstelling tot diegenen die aan 160+ blijven door rijden op de snelwegen en vinden dat ik de trein moet pakken, is de kans dat ik nog in het openbaar vervoer moet plaats nemen heel wat minder. Ik zal voor de lol wat gaan lachen in een boete topic. Adapt or perish. Veel success met het equivalent van een nokia 3310 als auto. Misschien als je echt rijplezier wilt zoals vroeger kan je vragen om terug een paard voor je auto te monteren. Jokke, misschien kan je ook lastig zijn op al die mensen die liever een elektrische fiets kopen in plaats van zelf te moeten trappen. Het gaat niet over blinde redeneringen. Ik moet hier verdorie universitaire studies verdedigen tegen het buikgevoel van een ongeschoren aap. Da's een niveau te laag voor mij. Ik moet u wel een ding nageven: jij volhardt echt wel hard in de boosheid hoor. Dat je daar blijft op reageren. Jij hebt mening A, Jokke mening Z. Die liggen vrij ver uit elkaar, so be it. Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 7 december 2017 Geplaatst: 7 december 2017 trappen. Het gaat niet over blinde redeneringen. Ik moet hier verdorie universitaire studies verdedigen tegen het buikgevoel van een ongeschoren aap. Da's een niveau te laag voor mij. Over niveau gesproken. Mooi . Tja geloofwaardig .... ik ben zeker van wat ik zeg. 2 min40 tanken tov 10 minuten zoals jij stelt is ook ongeloofwaardig .... Quote
msxx 7.827 Geplaatst: 7 december 2017 Geplaatst: 7 december 2017 2 minuten geleden, wooter zei: Ik moet hier verdorie universitaire studies verdedigen tegen het buikgevoel van een ongeschoren aap. Da's een niveau te laag voor mij. Als jij belooft de rest van de topics niet meer te vervuilen met Tesla-ik-rijd-niet-graag-zelf propaganda, dan beloof ik plechtig dit topic op mijn negeerlijst te zetten. Even terzijde: ik wist niet dat je afgestudeerd was? 4 Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 7 december 2017 Geplaatst: 7 december 2017 Hoe controleer je dat?Waze , naar mijn ervaring is vrij “juist”, als ik de stroom volg. Mij lukt he om op de buitenring daar 20-25 min af te pitsen tussen Zaventem en Ternat. Ik heb dat toevallig in detail uitgelegd aan@ir_fuel vorige week ..... Quote
Gast wooter Geplaatst: 7 december 2017 Geplaatst: 7 december 2017 Just now, Jokke_vlo said: Waze , naar mijn ervaring is vrij “juist”, als ik de stroom volg. Mij lukt he om op de buitenring daar 20-25 min af te pitsen tussen Zaventem en Ternat. Ik heb dat toevallig in detail uitgelegd aan@ir_fuel vorige week ..... En dat doe je zonder de snelweg te verlaten? Want ik rij vaak ook sneller dan Waze. Ook op Autopilot. Maar als dat zo is, zitten we toch mekaar te hyperbolen? Ik over 10 minuten nodig om te tanken, jij over 25 minuten winst. En realiteit tankt iemand op 5 minuten (ik 6 tot 7 want de tank slaat af na 47 liter en kan er in de M2 dan nog 5 liter bij pitsen met veel geduld, maar dat is weer 30km range extra). Schieten we daar nu mee op door tegen mekaar zo te overdrijven? Quote
Gast wooter Geplaatst: 7 december 2017 Geplaatst: 7 december 2017 4 minutes ago, msxx said: Even terzijde: ik wist niet dat je afgestudeerd was? Er was een recente universitaire studie die beweerde dat een EV nu al goedkoper was. Er zijn er daar een paar over gevallen die dat niet geloofden, want De Standaard beweerde iets anders. Ik word niet betaald om hier fictie van realiteit aan iedereen duidelijk te maken. Quote
Jupke 11.095 Geplaatst: 7 december 2017 Geplaatst: 7 december 2017 4 minutes ago, Jokke_vlo said: Waze , naar mijn ervaring is vrij “juist”, als ik de stroom volg. Mij lukt he om op de buitenring daar 20-25 min af te pitsen tussen Zaventem en Ternat. Ik heb dat toevallig in detail uitgelegd aan@ir_fuel vorige week ..... oke, dacht al zoiets, ben te weinig op de weg om te weten of dat echt juist is of niet. Ik weet wel dat ik overtijd in de file stond en er opeens van mijn waze 10 minuten af ging omdat ze ergens een rijstrook hadden vrijgemaakt en het ook wat vlotter ging, maar dat zal hier niet het geval geweest zijn waarschijnlijk he. Quote
Gast wooter Geplaatst: 7 december 2017 Geplaatst: 7 december 2017 5 minutes ago, msxx said: Als jij belooft de rest van de topics niet meer te vervuilen met Tesla-ik-rijd-niet-graag-zelf propaganda, dan beloof ik plechtig dit topic op mijn negeerlijst te zetten. We zitten hier in het Tesla lovers topic en ik tel momenteel maar 2 actieve lovers. De rest zijn haters. Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 7 december 2017 Geplaatst: 7 december 2017 9 minuten geleden, wooter zei: En dat doe je zonder de snelweg te verlaten? Want ik rij vaak ook sneller dan Waze. Ook op Autopilot. Maar als dat zo is, zitten we toch mekaar te hyperbolen? Ik over 10 minuten nodig om te tanken, jij over 25 minuten winst. En realiteit tankt iemand op 5 minuten (ik 6 tot 7 want de tank slaat af na 47 liter en kan er in de M2 dan nog 5 liter bij pitsen met veel geduld, maar dat is weer 30km range extra). Schieten we daar nu mee op door tegen mekaar zo te overdrijven? Ik overdrijf niet. Echt niet. Al ben ik maar een ongeschoren aap tov een hoogopgeleid universitair. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.