BMWMB 12.407 Geplaatst: 2 december 2017 Geplaatst: 2 december 2017 Daar sta je dan met je 700 pk. Voorlopig toch nog niet ideaal dus voor de sportievere veelrijder. S400d!462pk! Het is niet de P. De S vind ik te ‘bompa’. Dan zou ik eerder voor de E400d gaan.Of nog beter de E53 AMG! Quote
Kartfreak 1.899 Geplaatst: 2 december 2017 Geplaatst: 2 december 2017 21 uren geleden, wooter zei: De huidige Superchargers zijn altijd per paar gemonteerd; supercharger 4A en 4B hangen aan dezelfde set omvormers en delen een totaal vermogen van 130kW. Als je dus aan 4A gaat staan als er iemand met een lege batterij laad aan 117kW op 4B krijg je de overschot, tot bij je collega vanaf 60% het vermogen zakt. Ik sta daar regelmatig aan 1B of 2B en heb er nooit problemen. Ja dat wisten we dus stonden we ergens waar geen wagen langs ons stond... 5B stonden we trouwens. Quote
Gast wooter Geplaatst: 2 december 2017 Geplaatst: 2 december 2017 Ja dat wisten we dus stonden we ergens waar geen wagen langs ons stond... 5B stonden we trouwens.Niet aan beide kanten? Een andere lader geprobeerd? Quote
Kartfreak 1.899 Geplaatst: 2 december 2017 Geplaatst: 2 december 2017 1 minuut geleden, wooter zei: Niet aan beide kanten? Een andere lader geprobeerd? Nee aan geen van beide kanten iemand langs ons. Geen andere lader geprobeerd nee. Quote
ICM 24.971 Geplaatst: 2 december 2017 Geplaatst: 2 december 2017 2 hours ago, wooter said: Mijn antwoord terzake? Ik rij met een Model X en denk sterk dat autonoom rijdende autohuurdiensten gaan doorbreken en vind dat helemaal niet erg. Ik zit momenteel in een Uber in Londen. Super gemakkkelijk. Ik heb het over het geluid. Quote
Gast wooter Geplaatst: 2 december 2017 Geplaatst: 2 december 2017 Ik heb het over het geluid.Geluid? Het geluid van een sportwagen is tegenwoordig toch fake. Zelfs een AMG klinkt zo door de sound engineering van de uitlaat. En bovendien is het geluid van een auto een energieverlies, net zoals de warmte van een motorblok ook energieverlies is.Ik moet daarbij wel opmerken dat mijn Tesla sneller warme lucht blaast en de cabine opwarmt dan m’n Z4 of M2.Ja ik ben helemaal over. Dat mag voor jou te vooruitstrevend lijken maar de realiteit is dat ik nu met een Model X met die mogelijkheden kan rijden en niet binnen 20 jaar. Quote
ICM 24.971 Geplaatst: 2 december 2017 Geplaatst: 2 december 2017 Vraag 1 Dus wanneer je in een Ferrari rijdt, met het motorblok net achter je oren, dan voel je geen sensatie buiten: “wat een verlies aan energie”? Vraag 2 Had je dat vroeger wel? Quote
Gast wooter Geplaatst: 2 december 2017 Geplaatst: 2 december 2017 Als ik met de M2 rij voelt dat aan als een oldtimer... stinken, rammelen, alles zelf moeten doen, ... Ik denk dat ik hetzelfde zou denken van een Ferrari, wetend dat Tesla met een 250000€ uit gaat komen die alle sportwagens nu overtreft in prestaties.Dacht ik ooit anders? Ik vind een accelererende M2 nog altijd vet klinken maar ermee rijden is geen plezier meer. Quote
ICM 24.971 Geplaatst: 2 december 2017 Geplaatst: 2 december 2017 Voor vraag 2 geef je een inhoudelijk antwoord. Voor vraag 1 maakt het mij niet uit welke betere toestellen de toekomst in petto heeft, enkel wat je gevoel nu is bij huidige exoten. Jaja gedateerd, maar dat geeft je géén enkele bijzondere gewaarwording meer? (Omdat een week of zo geleden een sneller prototype is voorgesteld?) Ik probeer je state of mind te doorgronden. Quote
BMWMB 12.407 Geplaatst: 2 december 2017 Geplaatst: 2 december 2017 Hoe kan ik afspeellijsten van mijn iPhone zien? Quote
Gast wooter Geplaatst: 2 december 2017 Geplaatst: 2 december 2017 Goh, ik zag daarstraks nog een 911 speedster en 2 recente Ferrari’s en een rolls royce maar die hebben voor mij evenveel emotionele aantrekkingskracht als tevoren: leuk om naar te kijken. Quote
BMWMB 12.407 Geplaatst: 2 december 2017 Geplaatst: 2 december 2017 Ik verheug me toch op mijn GT3. Zo’n Tesla zie ik als een comfortabel rijdend bureau, maar de GT3 is voor het echte rijplezier!!! 1 Quote
Gast wooter Geplaatst: 2 december 2017 Geplaatst: 2 december 2017 Hoe kan ik afspeellijsten van mijn iPhone zien?Via je iPhone. Je kan een playlist kiezen op je iPhone en dan afspelen via Bluetooth. De next/previous knoppen werken wel. Verdere integratie is er nog niet. Quote
Gast wooter Geplaatst: 2 december 2017 Geplaatst: 2 december 2017 Ik verheug me toch op mijn GT3. Zo’n Tesla zie ik als een comfortabel rijdend bureau, maar de GT3 is voor het echte rijplezier!!!Zijn inderdaad 2 andere dingen en met genoeg budget zou ik het ook willen, maar ik heb niet meer die regelmatige olezierritten en dan is de X een mooi compromis voor mij. Quote
dragonfly 15.022 Geplaatst: 2 december 2017 Geplaatst: 2 december 2017 2 uren geleden, BMWMB zei: Dus hier mag je maar maximum 40min laden? Quote
Gast wooter Geplaatst: 2 december 2017 Geplaatst: 2 december 2017 Dus hier mag je maar maximum 40min laden?Daar staat geen polies op te kijken. Quote
Gast wooter Geplaatst: 2 december 2017 Geplaatst: 2 december 2017 T zijn ook Nederlandse borden dus betekenen in België nikd Quote
Jokke_vlo 16.953 Geplaatst: 3 december 2017 Geplaatst: 3 december 2017 Ik probeer je state of mind te doorgronden.FanboyAn extreme fan or follower of a particular medium or concept, whether it be sports, television, film directors, video games (the most common usage), etc. Known for a complete lack of objectivity in relation to their preferred focus. Usually argue with circular logic that they refuse to acknowledge. Arguments or debates with such are usually futile. Every flaw is spun into semi-virtues and everything else, blown to comedic, complimentary proportions. 1 Quote
William Blake 2.844 Geplaatst: 3 december 2017 Geplaatst: 3 december 2017 Ik begrijp Wooter wel. In de fond heeft hij wel gelijk, ik herken gelijkaardige denkpatronen bij m'n moeder die ook elektrisch rijdt elke dag sinds 2014. Gaan tanken ipv thuis laden, stinkende brandstoffen, olie verversen, schakelen,... voelt voor haar ook een beetje archaïsch aan op den duur. Ze rijdt ook erg graag met de GLC350e, zeer aangename auto reisauto maar moest ze kunnen zou nu al pre-orderen voor de full electric SUV die in 2020 komt. Ieder zijn ding! Geef mij maar een brullende V8! Quote
Davy_ 1.514 Geplaatst: 3 december 2017 Geplaatst: 3 december 2017 Anderzijds... ik doe een weekendje Manchester en Londen, en lig niet wakker van range. Zelfs met autopilot doet het goed om na 2,5 uur even te stoppen en naar toilet te gaan en 60% bij te laden.Ik moet niet alle 2.5u naar het toilet. Quote
Gast Geplaatst: 3 december 2017 Geplaatst: 3 december 2017 Jij hebt ook niet elke twee uur lunchpauze aan de supercharger Quote
Davy_ 1.514 Geplaatst: 3 december 2017 Geplaatst: 3 december 2017 Als ik met de M2 rij voelt dat aan als een oldtimer... stinken, rammelen, alles zelf moeten doen, ... [emoji4]Ik denk dat ik hetzelfde zou denken van een Ferrari, wetend dat Tesla met een 250000€ uit gaat komen die alle sportwagens nu overtreft in prestaties.Dacht ik ooit anders? Ik vind een accelererende M2 nog altijd vet klinken maar ermee rijden is geen plezier meer.Nog gekker dan gek... Quote
Ambi 1.769 Geplaatst: 3 december 2017 Geplaatst: 3 december 2017 15 minuten geleden, Geezer zei: Jij hebt ook niet elke twee uur lunchpauze aan de supercharger Hopelijk gaan ze Wooter nooit cremeren dan is al die CO2 besparing voor niets geweest Quote
Gast wooter Geplaatst: 3 december 2017 Geplaatst: 3 december 2017 Nog gekker dan gek...Of de nieuwe normaal binnenkort. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.