Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Een optie die mijn 12 jaar oude kist heeft brengen ze in beta uit? :D 

Anyway, leuk dat het er alsnog is.

Ik vind het een knappe wagen maar no way dat dat zou werken zonder fiscale voordelen, als je echt toekomst wilt dan moet je zoiets ook privé kunnen kopen.

Gast wooter
Geplaatst:
Een optie die mijn 12 jaar oude kist heeft brengen ze in beta uit? [emoji3]

Bij jouw 12 jaar oude kist is het op basis van een detector oog dat kijkt naar de breking van infraroodstralen. Om de een of andere reden vonden ze bij Tesla dat ze dat konden oplossen met gebruik van de al voorziene camera’s en software, in plaats van een bestaand component bij een OEM aan te kopen.

Ik ben benieuwd hoe het werkt want ik had het op mijn vorige BMW’s ook en dat moest je toch manueel altijd aanzetten bij de eerste druppels en daarna was het een beetje flou of het goed werkte. Bij een regenbui geen probleem, maar bij miezeren zat ik toch vaak zelf te vegen.

Daarom dat ik vind dat het gemis van de functie erg beperkt is, maar wel voer is voor criticasters.

Gast wooter
Geplaatst:
beta, aka 'we weten dat het niet fatsoenlijk werkt'

Zoals Gmail?
Geplaatst:
2 minuten geleden, wooter zei:

Daarom dat ik vind dat het gemis van de functie erg beperkt is, maar wel voer is voor criticasters.

Geef eerlijk toe dat het bij de haren gegrepen dat zo'n auto alles automatisch kan maar dat je wel aan een archaïsche hendel moet komen om die ruitenwissers op te zetten.

Mijn kritiek was eerder op de gedane belofte die niet is nagekomen.

Gast wooter
Geplaatst:

Ik vind het een knappe wagen maar no way dat dat zou werken zonder fiscale voordelen, als je echt toekomst wilt dan moet je zoiets ook privé kunnen kopen.

Het is een duur merk in aankoop en veel mensen rekenen niet in TCO maar in aankoopprijs maar rekenen het aandeel brandstof vaak niet mee.

Een Tesla Model 3 met uitrusting die 45K zou kosten zou niet alleen zakelijk potten breken, maar ook privé als je kijkt naar brandstofkosten.
Gast wooter
Geplaatst:
Geef eerlijk toe dat het bij de haren gegrepen dat zo'n auto alles automatisch kan maar dat je wel aan een archaïsche hendel moet komen om die ruitenwissers op te zetten.
Mijn kritiek was eerder op de gedane belofte die niet is nagekomen.

En nu zit het er wel in, en op basis van versienummer zelfs voorzien voor de week voor kerstmis.
Geplaatst:
2 minuten geleden, wooter zei:

Zoals Gmail?

Gmail is toch geen beta meer maatje, wat lul je nou?

Gast wooter
Geplaatst:
Gmail is toch geen beta meer maatje, wat lul je nou?

Gmail is wel heel lang beta geweest. Ik heb je toen niet ontevreden zien beweren dat het zaakje niet goed werkte.
Geplaatst:

En bij gevolg gaan er geen problemen zijn met de ruitenwissers van een tesla?? Waar is de causaliteit?

Gast wooter
Geplaatst:
En bij gevolg gaan er geen problemen zijn met de ruitenwissers van een tesla?? Waar is de causaliteit?

Waar is de causaliteit dat er wel problemen gaan zijn?
Gast wooter
Geplaatst:
Waarom is het anders expliciet een beta?

Net zoals bij de problemen van Gmail?

Bovendien, ben je nu lastig omdat een automerk dat je niet hebt, een functie te laat beschikbaar stelt, en er meegeeft dat de functie nog niet op punt kan staan?

Ik zou een kwade brief schrijven naar Elon als ik jouw was. Hoe durft ie.
Geplaatst:
10 uren geleden, wooter zei:

Zoals Gmail?

Een gmail account is gratis, een Tesla niet. 

Gast wooter
Geplaatst:

Ziet er goed uit en blijkbaar in tegenstelling tot pakweg BMW blijft het altijd actief, in plaats van dat je telkens bij een nieuwe rit de automatische ruitenwissers zelf moet activeren bij een eerste regenbui.

Geplaatst:
1 minuut geleden, wooter zei:

Ziet er goed uit en blijkbaar in tegenstelling tot pakweg BMW blijft het altijd actief, in plaats van dat je telkens bij een nieuwe rit de automatische ruitenwissers zelf moet activeren bij een eerste regenbui.

Ik haat dat telkens ik met de BMW van m'n madame onderweg ben ...

Bij mij blijft dat ook gewoon altijd aanstaan, veel praktischer.

Geplaatst:
4 minutes ago, Polygoon said:

Bij mij blijft dat ook gewoon altijd aanstaan, veel praktischer.

Ja vooral als je de auto door de carwash rijdt :lolz: 

Geplaatst:

Hoe ver is het gekomen als mensen in 2018 youtube video's gaan maken over de automatische ruitenwissers op hun auto :lolz: 

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:
Zojuist, ir_fuel zei:

Ja vooral als je de auto door de carwash rijdt :lolz: 

Dat merk je meteen bij de prewash, dan zet je dat terug uit :D 

Geplaatst:
Just now, ir_fuel said:

Hoe ver is het gekomen als mensen in 2018 youtube video's gaan maken over de automatische ruitenwissers op hun auto :lolz: 

Een video van ZEVEN MINUTEN nog wel :lolz: 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid