NA_T 6 Geplaatst: 2 januari 2018 Geplaatst: 2 januari 2018 Zolang ze het maar goed controleren. De dealers die eigendom zijn van Mercedes-Benz zelf staan resoluut onderaan in de tevredenheidsenquetes bij onsJe kan wel stellen dat over het algemeen de Tesla eigenaars zeer tevreden zijn van hun aankoop en service nadien."The following chart shows which brands satisfy drivers after living with their vehicles for three years. Tesla and Porsche hold the top two spots on the list of brands ranked by the average of their models’ Owner Satisfaction Scores."https://www.consumerreports.org/car-reliability-owner-satisfaction/car-brands-ranked-by-owner-satisfaction/ Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 2 januari 2018 Geplaatst: 2 januari 2018 Over de service van Tesla kan je absoluut niet klagen denk ik. En wat de dealers betreft van andere merken... dat is zoals bij de bank het verschil tussen een zelfstandig kantoor en eentje van het "merk" zelf. Een zelfstandige gaat altijd meer zijn best (moeten) doen imo. En je zit natuurlijk nog altijd met de importeurs ... Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 2 januari 2018 Geplaatst: 2 januari 2018 Ben wel benieuwd, als alle merken zo van die Options-as-a-Service gaan aanbieden, hoe lang het gaat duren voor men dat gaat hacken Quote
de messias 884 Geplaatst: 3 januari 2018 Geplaatst: 3 januari 2018 57 minuten geleden, ir_fuel zei: En je zit natuurlijk nog altijd met de importeurs ... Mja, je kan niet zonder e. Of je dat nu intern of extern doet, dat kost op papier grofweg even veel. Quote
Gast wooter Geplaatst: 3 januari 2018 Geplaatst: 3 januari 2018 Electric Cannonbal record van 50 uren en 16 minuten coast to coast in een Model 3. Quote
Gast wooter Geplaatst: 3 januari 2018 Geplaatst: 3 januari 2018 6 hours ago, ir_fuel said: Over de service van Tesla kan je absoluut niet klagen denk ik. En wat de dealers betreft van andere merken... dat is zoals bij de bank het verschil tussen een zelfstandig kantoor en eentje van het "merk" zelf. Een zelfstandige gaat altijd meer zijn best (moeten) doen imo. En je zit natuurlijk nog altijd met de importeurs ... Wat men merkt bij de klassieke dealers is dat er daar tot voor kort absoluut geen interesse was om EV's te verkopen. De geesten zijn daar nu wel aan het opwarmen, maar als ik me bedenk hoe Mercedes verkopers met hun eigen elektrische B klasse om gingen, of BMW met hun i3... Het ging allemaal toch wel redelijk stroef, en het wordt natuurlijk moeilijk als je eigen verkopers van je eigen merk het al niet zien zitten. Quote
Carlito 6.297 Geplaatst: 3 januari 2018 Geplaatst: 3 januari 2018 9 minuten geleden, wooter zei: Wat men merkt bij de klassieke dealers is dat er daar tot voor kort absoluut geen interesse was om EV's te verkopen. De geesten zijn daar nu wel aan het opwarmen, maar als ik me bedenk hoe Mercedes verkopers met hun eigen elektrische B klasse om gingen, of BMW met hun i3... Het ging allemaal toch wel redelijk stroef, en het wordt natuurlijk moeilijk als je eigen verkopers van je eigen merk het al niet zien zitten. Vooral omdat de elektrische B-klasse sec bekeken een zwak product was in landelijke gebieden. Actieradius op papier van 200km. In de praktijk, bij vriestemperaturen 50-100km. Diegenen die hier de kleine afstanden doen en niet buiten de stad komen is de oudere generatie. En die hebben het zo niet voor een elektrische wagen. Die willen een diesel, hoewel ze op het nieuws wel zeggen dat ze misschien een naft moeten pakken, Maarja, ze rijden altijd al diesel, en dat is goedkoper.... Wij hadden er eentje in de verhuur staan. Telkens ik die aanbieding deed waren er 2 mogelijkheden - Ja, leuk, ik wil dat wel eens meemaken zo een elektrische auto - Neen, want stel dat ik dan toch eens verder moet rijden die dag Quote
ICM 24.885 Geplaatst: 3 januari 2018 Geplaatst: 3 januari 2018 7 hours ago, ir_fuel said: Ben wel benieuwd, als alle merken zo van die Options-as-a-Service gaan aanbieden, hoe lang het gaat duren voor men dat gaat hacken Of jailbreaken en zelf toepassingen gaan implementeren. Quote
Tjeu 4.022 Geplaatst: 3 januari 2018 Geplaatst: 3 januari 2018 59 minuten geleden, ICM zei: Of jailbreaken en zelf toepassingen gaan implementeren. Tesla wordt binnenkort zoals FB : eerst was het 'nuttig' en 'ontspannend' en binnen een beetje ga je op het grote centrale scherm de ene na de andere reclame krijgen. Vanaf je in een straal van 1km van een McDo bent, zal er reclame op komen om daar ff te stoppen om bij te laden en ondertussen een McMuffin op te halen. "En als je nu stopt, krijg je met deze kortingscode nog een tweede McMuffin gratis!" Dat wordt sowieso ook deel van 'de toekomst van mobiliteit'. Quote
de messias 884 Geplaatst: 3 januari 2018 Geplaatst: 3 januari 2018 2 uren geleden, wooter zei: Wat men merkt bij de klassieke dealers is dat er daar tot voor kort absoluut geen interesse was om EV's te verkopen. De geesten zijn daar nu wel aan het opwarmen, maar als ik me bedenk hoe Mercedes verkopers met hun eigen elektrische B klasse om gingen, of BMW met hun i3... Het ging allemaal toch wel redelijk stroef, en het wordt natuurlijk moeilijk als je eigen verkopers van je eigen merk het al niet zien zitten. Kregen BMW-verkopers geen simpele processing fee voor elke i3 die buiten rolde, net om te proberen afwijken van dat klassieke OEM-importeur-dealer verhaal? Logisch dan dat geen enkele verkoper staat te springen om die te verkopen. 51 minuten geleden, Tjeu zei: Tesla wordt binnenkort zoals FB : eerst was het 'nuttig' en 'ontspannend' en binnen een beetje ga je op het grote centrale scherm de ene na de andere reclame krijgen. Vanaf je in een straal van 1km van een McDo bent, zal er reclame op komen om daar ff te stoppen om bij te laden en ondertussen een McMuffin op te halen. "En als je nu stopt, krijg je met deze kortingscode nog een tweede McMuffin gratis!" Dat wordt sowieso ook deel van 'de toekomst van mobiliteit'. Bwa, ik denk dat Elon Musk voldoende geobsedeerd is om zuivere, cleane producten af te leveren en dat hij het beste voorheeft met zijn cliënteel om dat niet te laten gebeuren. Quote
Polygoon 15.036 Geplaatst: 3 januari 2018 Geplaatst: 3 januari 2018 1 uur geleden, Tjeu zei: Tesla wordt binnenkort zoals FB : eerst was het 'nuttig' en 'ontspannend' en binnen een beetje ga je op het grote centrale scherm de ene na de andere reclame krijgen. Vanaf je in een straal van 1km van een McDo bent, zal er reclame op komen om daar ff te stoppen om bij te laden en ondertussen een McMuffin op te halen. "En als je nu stopt, krijg je met deze kortingscode nog een tweede McMuffin gratis!" Dat wordt sowieso ook deel van 'de toekomst van mobiliteit'. Wat Waze al deels doet Quote
Tjeu 4.022 Geplaatst: 3 januari 2018 Geplaatst: 3 januari 2018 2 uren geleden, de messias zei: Bwa, ik denk dat Elon Musk voldoende geobsedeerd is om zuivere, cleane producten af te leveren en dat hij het beste voorheeft met zijn cliënteel om dat niet te laten gebeuren. Dat was Marc Zuckerberg ook. Maar op een bepaald moment wordt geldgewin altijd belangrijker, zeker wanneer de aandeelhouders aan beginnen te dringen. Quote
Gast wooter Geplaatst: 3 januari 2018 Geplaatst: 3 januari 2018 Musk zijn visie erop is duidelijk, en hij vind de inmenging van onnozele aandeelhouders maar niks. Ik bedoel maar, Apple CarPlay en Google staat ook niet op het programma dus reclame via Waze zal niet gebeuren. Ook zitten er nergens social features in de software. Maar goed, je hebt weer eens ongefundeerd negatief kunnen insinueren. Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 3 januari 2018 Geplaatst: 3 januari 2018 5 hours ago, Polygoon said: Wat Waze al deels doet Waze is gratis. Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 3 januari 2018 Geplaatst: 3 januari 2018 7 hours ago, Tjeu said: Tesla wordt binnenkort zoals FB : eerst was het 'nuttig' en 'ontspannend' en binnen een beetje ga je op het grote centrale scherm de ene na de andere reclame krijgen. Vanaf je in een straal van 1km van een McDo bent, zal er reclame op komen om daar ff te stoppen om bij te laden en ondertussen een McMuffin op te halen. "En als je nu stopt, krijg je met deze kortingscode nog een tweede McMuffin gratis!" Dat wordt sowieso ook deel van 'de toekomst van mobiliteit'. Als je met autopilot onderweg bent heb je tijd om naar dat groot scherm te turen he. Wall-e komt weer een stap dichter Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 3 januari 2018 Geplaatst: 3 januari 2018 9 hours ago, wooter said: Electric Cannonbal record van 50 uren en 16 minuten coast to coast in een Model 3. Alex Roy ... Ook goed zijn imago van "rebel" gecultiveerd, en net zoals de Gumball verworden is tot een kermis, zijn die "cannonball runs" dat ook. HIER Worden ze dus ingehaald door een vrachtwagen En HIER nogmaals Man man man ... Toen ben ik gestopt met kijken Quote
Gast wooter Geplaatst: 3 januari 2018 Geplaatst: 3 januari 2018 Je mist het beeld waar ze worden tegengehouden door politie Quote
Gast wooter Geplaatst: 3 januari 2018 Geplaatst: 3 januari 2018 Vrachtwagens rijden daar overigens 105 km/u en meer. Quote
Tjeu 4.022 Geplaatst: 3 januari 2018 Geplaatst: 3 januari 2018 6 minuten geleden, ir_fuel zei: Als je met autopilot onderweg bent heb je tijd om naar dat groot scherm te turen he. Inderdaad. In een bus tram en metro hangt ook reeds sinds jaar en dag reclame. Er is geen enkele reden waarom de 'autonome' taxi's waar wooter altijd naar verwijst dat dus ook niet zouden hebben. Reclame zal altijd bestaan. Bij die autonome zouden ze je zelf korting op de rit kunnen geven als je via een bepaalde plek gaat en daar iets koopt. Staat ons nog allemaal te wachten. Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 3 januari 2018 Geplaatst: 3 januari 2018 Just now, wooter said: Vrachtwagens rijden daar overigens 105 km/u en meer. HONDERD EN VIJF KILOMETER PER UUR NOG WEL! 4 Quote
Tjeu 4.022 Geplaatst: 3 januari 2018 Geplaatst: 3 januari 2018 Zojuist, ir_fuel zei: HONDERD EN VIJF KILOMETER PER UUR NOG WEL! Waar het op de meeste plaatsen toegelaten is 120 te rijden. Quote
Gast wooter Geplaatst: 3 januari 2018 Geplaatst: 3 januari 2018 1 minute ago, Tjeu said: Inderdaad. In een bus tram en metro hangt ook reeds sinds jaar en dag reclame. Er is geen enkele reden waarom de 'autonome' taxi's waar wooter altijd naar verwijst dat dus ook niet zouden hebben. Reclame zal altijd bestaan. Bij die autonome zouden ze je zelf korting op de rit kunnen geven als je via een bepaalde plek gaat en daar iets koopt. Staat ons nog allemaal te wachten. Autonome taxi's gaan dat absoluut hebben, reclame. Quote
Gast Geplaatst: 3 januari 2018 Geplaatst: 3 januari 2018 1 minuut geleden, ir_fuel zei: HONDERD EN VIJF KILOMETER PER UUR NOG WEL! Rijden op diesel he, hoeven niet te hypermilen om op hun bestemming te geraken.. Quote
Tjeu 4.022 Geplaatst: 3 januari 2018 Geplaatst: 3 januari 2018 Zojuist, Geezer zei: Rijden op diesel he, hoeven niet te hypermilen om op hun bestemming te geraken.. Aan de andere kant, is het wel een eindje rijden van de ene kant naar de andere kant. Het is dus wel een mooi statement dat je ook met een elektrische wagen een eind ver kan, een beetje trager, dat wel, maar je geraakt er ook. Hadden ze dit nu eens door een serieuze mens laten doen.... Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.