Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Niet super gebruiksvriendelijk dan. Maar lijkt mij wel tof als hebbeding. Prijzen vanaf € 50 000,00 op mobile...

Gast wooter
Geplaatst:

Probleem is een beetje dat het erg kit car aanvoelt. Maar je rijdt wel met een neoklassieker.

Geplaatst:

Thuis kan ik 22kW laden, en op de firma 43kW.

Gast wooter
Geplaatst:

tesla-roadster-interior.jpg

Het vreemde is dat ik een testrit heb gehad in een Roadster met het energiedisplay in de middenconsole, niet links van de bestuurder.

Gast wooter
Geplaatst:
1 minute ago, BMWMB said:

Thuis kan ik 22kW laden, en op de firma 43kW.

Let op dat je met de Model S en Model X momenteel maar 17kW AC kan opladen. Er zit maar 1 omvormer AC-DC in die maximum 17kW aankan.

Geplaatst:

Dit interieur is van Lotus.

Geplaatst:
1 minuut geleden, wooter zei:

Let op dat je met de Model S en Model X momenteel maar 17kW AC kan opladen. Er zit maar 1 omvormer AC-DC in die maximum 17kW aankan.

Standaard 11kW is eigenlijk al voldoende thuis. Dan is 'm 's morgens steeds volledig geladen.

Geplaatst:

Saaie lotus heb je daar :P

Geplaatst:
43 minuten geleden, wooter zei:

Lijkt me dat je dat kan oplossen door de regensensor-logica aan een thermometer te koppelen?

Vanaf welke temperatuur moet de regensensor dan effectief laten wissen? Bij 3 graden kan je voorruit nog steeds  toegevroren zijn.

Gast wooter
Geplaatst:
Just now, DRIVER-W said:

Vanaf welke temperatuur moet de regensensor dan effectief laten wissen? Bij 3 graden kan je voorruit nog steeds  toegevroren zijn.

Tesla heeft nu een camera die naar de ruit kijkt. :P

Geplaatst:

De temperatuur van de ruit, bedoel je dan?

Geplaatst:

Dus niet gekoppeld aan de temperatuur?

Gast wooter
Geplaatst:

Dat weet ik niet maar ik kan me voorstellen dat je het ene aan het andere kan koppelen. if ((ruit==vrij)&&(temperatuur>3)) { veeg.ruit() }

Geplaatst:

Een sensor maakt geen verschil in materie, lijkt me. Stof, ijs, regen, allemaal hetzelfde voor de sensor. En dan kom je terug op het verhaal: wanneer is het geen ijs? Denk ik, hè...

Geplaatst:
1 minuut geleden, wooter zei:

En in een Tesla zit geen sensor, maar een camera.

Kan die camera wel verschil maken in materie?

Gast wooter
Geplaatst:
Just now, DRIVER-W said:

Kan die camera wel verschil maken in materie?

Geen idee maar in mijn X kan de computer wel rijstroken herkennen.

Geplaatst:
2 uren geleden, Davy_ zei:

Kerel, dat is voor als je door een carwash ofzo moet he.

Hoeveel keer regent het en hoeveel keer ga je naar de carwash? Lijkt me logischer dat er een knop is om het uit te zetten als dat nodig is tegenover eentje om het elke rit aan te zetten.

Geplaatst:
4 minuten geleden, Polygoon zei:

Hoeveel keer regent het en hoeveel keer ga je naar de carwash? 

Ligt eraan waar je woont natuurlijk

Geplaatst:
Dit is het interieur dat ik ken: modp-1111-02%2B2011-tesla-roadster-sport%2Binterior.jpg&key=7ee93e3d5f404b06b85c53d24feb7d6bf61747e924d2aa0597beea829e21389e
Die met het display links en een "gearshifter" is de Roadster 1.5. Diegene die jij linkt de 2.5 [emoji6]
Geplaatst:
6 uren geleden, wooter zei:

Ziet er goed uit en blijkbaar in tegenstelling tot pakweg BMW blijft het altijd actief, in plaats van dat je telkens bij een nieuwe rit de automatische ruitenwissers zelf moet activeren bij een eerste regenbui.

Alleen ambetant als het gevroren heeft, bij starten van de wagen begint hij direct te wissen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid