Gast wooter Geplaatst: 3 januari 2018 Geplaatst: 3 januari 2018 Just now, ir_fuel said: Je moet eens een Vanhool proberen dan. Al in een Model X gezeten? Quote
Gast Geplaatst: 3 januari 2018 Geplaatst: 3 januari 2018 Is het onderhand niet onze verantwoordelijkheid het initiatief te nemen tot de internering van Wooter? Quote
Gast Geplaatst: 3 januari 2018 Geplaatst: 3 januari 2018 psychose dwangneurose hallucinaties selectieve blindheid .. Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 3 januari 2018 Geplaatst: 3 januari 2018 3 minutes ago, wooter said: Al in een Model X gezeten? Last van geheugenverlies? Quote
Gast wooter Geplaatst: 3 januari 2018 Geplaatst: 3 januari 2018 Ik denk niet dat ik ooit een zwarte zou kiezen, maar vind dit er wel vet uit zien. Quote
de messias 884 Geplaatst: 3 januari 2018 Geplaatst: 3 januari 2018 Ik kan perfect begrijpen waarom mensen een vervoersmiddel kopen dat ruim is, snel kan optrekken en zuinig van zelf kan rijden. Ik heb ongelooflijk veel respect voor wat die Elon Musk klaarspeelt, maar dat zijn allemaal toch geen argumenten die je als echte auto aficionado hanteert als je 70k op iets stukslaat. Beetje alsof Peter Goossens van de één op de andere dag enkel nog maar met astronautenpoeder zou werken omdat het voedzamer is, goedkoper en sneller te bereiden. Quote
Gast wooter Geplaatst: 3 januari 2018 Geplaatst: 3 januari 2018 Waarom niet? De som van de delen vind ik beter dan wat een X6M me kan bieden. Quote
de messias 884 Geplaatst: 3 januari 2018 Geplaatst: 3 januari 2018 14 minuten geleden, wooter zei: Waarom niet? De som van de delen vind ik beter dan wat een X6M me kan bieden. Ik geloof maar al te best dat zo een Tesla een goed totaalpakket biedt voor jouw voorkeuren. Wat ik niet snap is hoe je überhaupt aan zo een voorkeuren komt als autoliefhebber. Ik heb eigenlijk nog niemand ontmoet die malcontent was van zijn Tesla, dus het zullen wel goeie auto's zijn, maar de GGD onder al die mensen is wel dat die voorheen eigenlijk nooit veel careden om auto's. Kan je die dure ketel niet terug omruilen voor een Mercedes Viano met full-time chauffeur voor als je in luxe wilt mailen en dineren terwijl je de E40 afkachelt? En dan met de overschot zo een stinkende F430 ofzo Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 3 januari 2018 Geplaatst: 3 januari 2018 Jij bent hier nog maar pas he, Messias Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 3 januari 2018 Geplaatst: 3 januari 2018 Die Model X foto's zijn al even erg als die Lambo Murci/LP640/Aventador foto's. #LOOKATMYSPECIALDOORS Quote
saabi 4.094 Geplaatst: 3 januari 2018 Geplaatst: 3 januari 2018 Op deze foto vind ik de x in het zwart nog ca va Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 3 januari 2018 Geplaatst: 3 januari 2018 Da's gene echte. De achterste deuren zijn dicht. Quote
saabi 4.094 Geplaatst: 3 januari 2018 Geplaatst: 3 januari 2018 Nu je het zegt. Deze heeft Z wing doors Quote
ICM 24.886 Geplaatst: 3 januari 2018 Geplaatst: 3 januari 2018 34 minutes ago, ir_fuel said: Jij bent hier nog maar pas he, Messias ging ook net zoiets schrijven Quote
Gast wooter Geplaatst: 3 januari 2018 Geplaatst: 3 januari 2018 1 hour ago, de messias said: Ik geloof maar al te best dat zo een Tesla een goed totaalpakket biedt voor jouw voorkeuren. Wat ik niet snap is hoe je überhaupt aan zo een voorkeuren komt als autoliefhebber. Ik heb eigenlijk nog niemand ontmoet die malcontent was van zijn Tesla, dus het zullen wel goeie auto's zijn, maar de GGD onder al die mensen is wel dat die voorheen eigenlijk nooit veel careden om auto's. Kan je die dure ketel niet terug omruilen voor een Mercedes Viano met full-time chauffeur voor als je in luxe wilt mailen en dineren terwijl je de E40 afkachelt? En dan met de overschot zo een stinkende F430 ofzo Waar haal je het vandaan dat de GGD zou zijn dat de kopers van Tesla mensen zijn die nooit gaven om auto's? Als je +70K moet aftikken voor een auto, zou je dat doen als je niet geeft om auto's? Een Skoda is veel goedkoper. Als je er maar 300-400km ver mee geraakt, zou je dan niet geven om auto's? Een Skoda kan makkelijk +800km op 1 tank diesel. Er moet toch iets zijn dat die Tesla's zo speciaal maakt dat mensen er +70K willen tegenaan gooien, en willen leven met zo een beperkte range. Want de fiscale voordelen maken het spel wel goedkoper, maar nog altijd niet zo goedkoop als een Skoda. Ik heb mijn auto specifiek gekozen omwille van mijn liefde voor auto's, en dat dit de toekomst is. Quote
WoKe 308 Geplaatst: 3 januari 2018 Geplaatst: 3 januari 2018 1 hour ago, de messias said: Ik geloof maar al te best dat zo een Tesla een goed totaalpakket biedt voor jouw voorkeuren. Wat ik niet snap is hoe je überhaupt aan zo een voorkeuren komt als autoliefhebber. Ik heb eigenlijk nog niemand ontmoet die malcontent was van zijn Tesla, dus het zullen wel goeie auto's zijn, maar de GGD onder al die mensen is wel dat die voorheen eigenlijk nooit veel careden om auto's. Kan je die dure ketel niet terug omruilen voor een Mercedes Viano met full-time chauffeur voor als je in luxe wilt mailen en dineren terwijl je de E40 afkachelt? En dan met de overschot zo een stinkende F430 ofzo Euh, beetje Viano kost nieuw ook richting de 70k€ Quote
WoKe 308 Geplaatst: 3 januari 2018 Geplaatst: 3 januari 2018 (aangepast) 2 hours ago, wooter said: Awel, die deuren staan mij nu echt tegen. Te hoge “look at me (I’m an attention whore)” factor. En daarbij, enkel de achterdeuren ...wtf ... go big or go home! Precies een gehandicapte auto. ’t Is geen oerlelijke kar, en ook geen schoonheid. Maar met gewone deuren zou ik em al beter smaken. aja, en in redelijk wat ‘standaard hoogte’ parkings gaat ge gelijk ne gehandicapte mogen instappen (of uw deuren elke 2 weken uitblutsen en resprayen) 3 januari 2018 aangepast door WoKe Quote
Gast wooter Geplaatst: 3 januari 2018 Geplaatst: 3 januari 2018 Die deuren... Ze zijn opvallend, maar voor mij vallen ze niet meer op, en eens open is het wel erg makkelijk om overal aan te geraken. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.