dragonfly 14.973 Geplaatst: 11 november 2018 Geplaatst: 11 november 2018 2 minuten geleden, Dirk75 zei: Dan volgt de klassieke vraag, wie is er begonnen? En wie is het verstandigst om er mee te stoppen. Zo doen we dat met grote pubers. Mensen hebben Wooter hier al een paar keer uitgenodigd om eens naar een circuit te komen maar hij weigert. En we weten uiteraard allemaal waarom En neen niet door het verleden. Puur omdat die Tesla zwaar op z'n doos zou krijgen Quote
iceblue 51 Geplaatst: 11 november 2018 Geplaatst: 11 november 2018 (aangepast) https://electrek.co/2018/11/11/tesla-model-3-performance-global-attack-on-track-mode-disqualified-electric/ Dit ziet er toch wel fun uit en met de 2de snelste tijd ook niet bepaald slecht te noemen in hernemingen en bochtenwerk lijkt me. Maar wel gediskwalificeerd omdat elektriciteit geen toegelaten brandstof was. 11 november 2018 aangepast door iceblue Quote
Jan 1.163 Geplaatst: 11 november 2018 Geplaatst: 11 november 2018 Wel met een andere ophanging.. Quote
Gast wooter Geplaatst: 11 november 2018 Geplaatst: 11 november 2018 23 minutes ago, dragonfly said: Je mist het punt Wooter. Het gaat erom dat jullie al jaren enkel kunnen pronken met dragrace filmpjes. Who cares man. Het gaat om rijplezier, hernemingen en bochtenwerk en daar scoort de Tesla 0/10 In het Tesla Lovers topic hoop ik dat de Tesla Lovers dat wel kunnen appreciëren... Daarom dat BMWMB dat ook postte. Dat jij er niet om geeft wil ik graag geloven maar je staat hier weer hetzelfde te verkondigen. Who cares dat het zou moeten gaan om rijplezier, hernemingen en bochtenwerk volgens jou? Misschien op de rest van het forum maar ik heb eigenlijk geen interesse dat jij vind dat het daarover moet gaan. Dit is hier het Tesla Lovers topic en als je het niet aan staat moet je het topic maar sluiten en zal ik dit filmpje in het AMG Lovers topic, het Lambo Lovers topic en het Range Rover lovers topic met veel plezier posten. Quote
Gast wooter Geplaatst: 11 november 2018 Geplaatst: 11 november 2018 27 minutes ago, dragonfly said: Mensen hebben Wooter hier al een paar keer uitgenodigd om eens naar een circuit te komen maar hij weigert. En we weten uiteraard allemaal waarom En neen niet door het verleden. Puur omdat die Tesla zwaar op z'n doos zou krijgen Ik ga echt niet mijn eigen geld op doen aan een track day met een 2,5 ton niet-P 100D om gelijk of ongelijk te krijgen op het internet. Als jij blijer wordt dat een Model X op z'n doos zou krijgen moet je dat vooral doen. Maakt toch niks uit? Zolang ik met mijn Model X kan rijden ben ik blij. Quote
Gast wooter Geplaatst: 11 november 2018 Geplaatst: 11 november 2018 7 minutes ago, Jan said: Wel met een andere ophanging.. Een Tesla eigenaar had zelfs een andere ophanging op zijn Mercedes gestoken en er nog niet eens mee op circuit gereden. Wat betekent dat?! Absoluut niks. Quote
0231 172 Geplaatst: 11 november 2018 Geplaatst: 11 november 2018 (aangepast) 2 minuten geleden, wooter zei: Ik ga echt niet mijn eigen geld op doen aan een track day met een 2,5 ton niet-P 100D om gelijk of ongelijk te krijgen op het internet. Als jij blijer wordt dat een Model X op z'n doos zou krijgen moet je dat vooral doen. Maakt toch niks uit? Zolang ik met mijn Model X kan rijden ben ik blij. En wij zijn ook blij als je met je tesla aan het rijden bent. 11 november 2018 aangepast door 0231 Quote
Jan 1.163 Geplaatst: 11 november 2018 Geplaatst: 11 november 2018 1 minuut geleden, wooter zei: Een Tesla eigenaar had zelfs een andere ophanging op zijn Mercedes gestoken en er nog niet eens mee op circuit gereden. Wat betekent dat?! Absoluut niks. Als je een filmpje post over een auto die een bepaalde laptime haalt mag je er toch attent op gemaakt worden dat er een aangepaste ophanging onder zit? Wat heeft dat in godsnaam te maken met die C43? Quote
Jokke_vlo 16.913 Geplaatst: 11 november 2018 Geplaatst: 11 november 2018 Oei als er moet geantwoord worden op een eigen stelling die ik in twijfel trek, lukt het antwoorden plots niet Quote
Jules_W 4.838 Geplaatst: 11 november 2018 Geplaatst: 11 november 2018 1 uur geleden, wooter zei: Humor niet, maar wel een bevestiging dat elektrische aandrijving qua prestaties superieur is. En ja, een auto met een V8 kan meer emoties opwekken en daardoor beter aanvoelen, maar dat is zoals van een sigaar kunnen genieten: ondanks het een tevreden emotie geeft kan je niet zeggen dat sigarenrook beter is dan zuivere lucht. Dat zegt niets over de tekortkomingen van EV’s (laadtijd, range, het kunnen herhalen van die acceleratie) en nog minder over de afwerking en kwaliteit van de koets en het interieur. Daar gaat het in het filmpje ook niet over. Lees : acceleratie Quote
Gast wooter Geplaatst: 11 november 2018 Geplaatst: 11 november 2018 https://www.teslarati.com/elon-musk-tesla-model-s-x-bioweapon-defense-mode-ca-wildfires/ Ik dacht dat het een beetje marketing bullshit was, maar blijkbaar was Elon niet aan het zeveren toen ik zei dat de Model X en S met een biohazard filter zijn uitgerust. Quote
Jokke_vlo 16.913 Geplaatst: 11 november 2018 Geplaatst: 11 november 2018 11 minuten geleden, Jules_W zei: Lees : acceleratie How how. Acceleratie van 0-100 0-200 , 100-160, name it ..........plotse stilte. Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 12 november 2018 Geplaatst: 12 november 2018 Hopelijk komt er naast track mode ook driftmode Moet vet zijn met 1000Nm Quote
Gast wooter Geplaatst: 12 november 2018 Geplaatst: 12 november 2018 12 hours ago, dragonfly said: Het gaat om rijplezier, hernemingen en bochtenwerk en daar scoort de Tesla 0/10 Dat komt dan van iemand met 0 km ervaring in een Tesla. Altijd zielig als zo iemand dan denkt dat ik geen rijplezier in mijn Tesla ervaar. Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 12 november 2018 Geplaatst: 12 november 2018 18 minuten geleden, wooter zei: Dat komt dan van iemand met 0 km ervaring in een Tesla. Altijd zielig als zo iemand dan denkt dat ik geen rijplezier in mijn Tesla ervaar. Aan 90 op het eerste rijvak rijden is voor Berlingo rijders misschien ook rijplezier hé. Dit komt dan van iemand die jaren een Porsche 911 wilde kopen. Zegt dus meer over jou dan over mij hoor 3 Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 12 november 2018 Geplaatst: 12 november 2018 Terug on-topic; Zelfs Electrek heeft zijn bedenkingen bij deze veranderingen https://electrek.co/2018/11/10/tesla-model-s-model-x-option-price-changes/ Quote A quick look at the configs of the BMW or Mercedes-Benz would tell you that Tesla already had the most simple options as a premium automaker. I don’t think that there was really a need to simplify it even more. Quote
iceblue 51 Geplaatst: 12 november 2018 Geplaatst: 12 november 2018 2 uren geleden, PJH zei: Hopelijk komt er naast track mode ook driftmode Moet vet zijn met 1000Nm Alles kan Quote
Gast wooter Geplaatst: 12 november 2018 Geplaatst: 12 november 2018 Aan 90 op het eerste rijvak rijden is voor Berlingo rijders misschien ook rijplezier hé. Dit komt dan van iemand die jaren een Porsche 911 wilde kopen. Zegt dus meer over jou dan over mij hoor [emoji6] Jij moet echt aan een slecht deel van België zitten want ik zie nooit Tesla’s op het rechtervak, en al zeker niet aan 90.En verder, ik heb een 991.1 911 C4S getest, was daar zot van, daarna een Model X getest en ben dan voor de Model X gegaan. Wat zegt dat precies over mij? Dat ik niet met een 911 kon rijden? Ik was er zot van. Dat een Model X slechter rijdt dan een 911? Toch ben ik voor een X gegaan. Dat ik een 911 niet kon betalen? Model X in mijn specs is zo een 40K duurder dan een kale 911.En met wat rij jij en wat zegt dat over jou? Quote
Gast wooter Geplaatst: 12 november 2018 Geplaatst: 12 november 2018 Ik vind het voornamelijk jammer dat ik jou niet op mijn negeerlijst kan zetten want zo een onzin doet pijn aan mijn ogen. Quote
Gast wooter Geplaatst: 12 november 2018 Geplaatst: 12 november 2018 Hier zitten 20 haters en 3 Lovers. Ik ga eens een week herrie schoppen in het Lambo Lovers topic, eens kijken hoe dat geapprecieerd wordt. Mag toch? Als het hier mag, mag het daar ook. Quote
Jokke_vlo 16.913 Geplaatst: 12 november 2018 Geplaatst: 12 november 2018 Jij moet echt aan een slecht deel van België zitten want ik zie nooit Tesla’s op het rechtervak, en al zeker niet aan 90.[emoji85][emoji85][emoji85][emoji85] Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 12 november 2018 Geplaatst: 12 november 2018 24 minuten geleden, wooter zei: En met wat rij jij en wat zegt dat over jou? @Tommie Ik had je gezegd dat mensen nu gingen denken dat ik zo goed als failliet ben hé Ik rijd wel met een zeer leuke benzinemotor 1 Quote
Alexx 3.766 Geplaatst: 12 november 2018 Geplaatst: 12 november 2018 35 minuten geleden, dragonfly zei: @Tommie Ik had je gezegd dat mensen nu gingen denken dat ik zo goed als failliet ben hé Ik rijd wel met een zeer leuke benzinemotor Met je 1 reeksje! Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.