fonny 275 Geplaatst: 27 november 2018 Geplaatst: 27 november 2018 2 minuten geleden, wooter zei: Dat klopt ook, maar beweren dat die dingen na 2 uren smelten is ook overdreven. Dat heb ik ook nergens gezegd... Quote
tsmetjen 353 Geplaatst: 27 november 2018 Geplaatst: 27 november 2018 Mij lijkt het sterk dat een garagebox op het gemeenschappelijk net zou staan Je geburen gaan content zijn als je daar alle dagen een auto aan oplaadt Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkEn toch is het zo...zie boven elke garagepoort een zekeringbox met ingewerkte verbruiksteller. En dat gaat van de ene poort naar de andere toch?Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro Quote
Brunault 4.766 Geplaatst: 27 november 2018 Geplaatst: 27 november 2018 Dat kan zeker Kan je dat niet zien in een zekeringskast hoe zwaar die zekering is Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
ir_fuel 58.282 Geplaatst: 28 november 2018 Geplaatst: 28 november 2018 ... en ondertussen is er nog altijd geen enkele EU spec Model 3 gespot. Quote
Gast wooter Geplaatst: 28 november 2018 Geplaatst: 28 november 2018 Je insinueert toch niet dat die nog niet bestaat? Quote
gTa 28.026 Geplaatst: 28 november 2018 Geplaatst: 28 november 2018 Je zou ondertussen moeten geleerd hebben dat da(a)(r/t) niet (mee) te spotten valt!!! Heil Elon! (Maar enkel Tesla-rijders mogen hem tutoyeren. De rest van het dinosauriërsgepeupel mag Hem zelfs niet bij Naam noemen.) 1 Quote
Challazer 4.457 Geplaatst: 28 november 2018 Geplaatst: 28 november 2018 Op 26/11/2018 om 20:03, Brunault zei: Mij lijkt het sterk dat een garagebox op het gemeenschappelijk net zou staan Je geburen gaan content zijn als je daar alle dagen een auto aan oplaadt Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Voor in mijn ondergrondse garage te rijden moet je door de ondergrondse parking van de zorgwinkel. Zij hebben zo'n elektrische Berlingo die daar 's nachts staat te laden via het gewone stopcontact en waar er dus nog stopcontacten zijn. Als ik dus met een hybride ben kan ik die daar gewoon gaan opladen, gratis Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 28 november 2018 Geplaatst: 28 november 2018 7 uren geleden, ir_fuel zei: ... en ondertussen is er nog altijd geen enkele EU spec Model 3 gespot. Die komen in maart man, altijd zo negatief doen over Elon! Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 28 november 2018 Geplaatst: 28 november 2018 Met dank aan Trump https://electrek.co/2018/11/27/tesla-sales-crashed-china-trade-war-price-drop/ Quote
gTa 28.026 Geplaatst: 28 november 2018 Geplaatst: 28 november 2018 47 minuten geleden, dragonfly zei: Die komen in maart man, altijd zo negatief doen over Elon! Gelieve ZIjne Batter(h)eiligheid niet met voornaam te noemen indien U zich niet bevindt in de hoedanigheid van eigenaar van een Tesla-auto. 4 Quote
Gast Dirk75 Geplaatst: 28 november 2018 Geplaatst: 28 november 2018 1 uur geleden, dragonfly zei: Die komen in maart man, altijd zo negatief doen over Elon! Er zijn behandelingen tegen indoctrinatie.... Quote
Jokke_vlo 16.913 Geplaatst: 1 december 2018 Geplaatst: 1 december 2018 My Tesla referral code is :) genoeg om het filmpje niet te openen. Quote
Germinal 464 Geplaatst: 2 december 2018 Geplaatst: 2 december 2018 Jaja.. iedereen wilt maar referrals hebben.. zijn gasten die zo 3-4 gratis auto’s binnnehalen... T zijn natuurlijk wel Tesla’s [emoji2] Anderzijds zijn er genoeg ezels [emoji849] die een tesla kopen [emoji23][emoji17] dus je kan er wel iets aan verdienen Nog ezels op t forum die een Zo goed als nieuwe in perfecte staat verkerende tesla willen kopen ?[emoji106] Niemand ? [emoji33] 1 Quote
BMWMB 12.351 Geplaatst: 2 december 2018 Geplaatst: 2 december 2018 Meen je dat nu echt? Vind je jezelf een ezel omdat je een Tesla hebt gekocht? Wil je ‘m al verkopen? [emoji15]Tja, dan ben ik maar een ezel, maar wel een heel tevreden ezel, want ik geniet van elke km dat ik ermee kan rijden. [emoji7] Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 2 december 2018 Geplaatst: 2 december 2018 2 uren geleden, BMWMB zei: Meen je dat nu echt? Vind je jezelf een ezel omdat je een Tesla hebt gekocht? Wil je ‘m al verkopen? Tja, dan ben ik maar een ezel, maar wel een heel tevreden ezel, want ik geniet van elke km dat ik ermee kan rijden. Jij hebt wel nog ander speelgoed staan, Germinal heeft zijn speelgoed weggedaan 2 Quote
Gast wooter Geplaatst: 2 december 2018 Geplaatst: 2 december 2018 Oh sorry ik dacht dat jullie misschien al wel van MKBHD hadden gehoord.Die referral code is natuurlijk niet het topic van dat filmpje maar fijn dat jullie weer een excuus hebben gevonden om Tesla te bashen en het eigenlijke onderwerp te vermijden. Quote
BMWMB 12.351 Geplaatst: 2 december 2018 Geplaatst: 2 december 2018 Welke kiezen jullie? [emoji16] Quote
Gast wooter Geplaatst: 2 december 2018 Geplaatst: 2 december 2018 Ik vind de Panamera een heel mooie wagen, maar als het om te rijden is pak ik echt de Tesla. Jajaja, die Panamera zal beter klinken en harder door bochten gaan, maar op wegen met trajectcontroles en file en ‘s avonds vermoeid naar huis rijden en ‘s morgens met een volle agenda en 2 conf calls naar kantoor rijden is de Tesla veel beter. Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 2 december 2018 Geplaatst: 2 december 2018 12 minuten geleden, BMWMB zei: Welke kiezen jullie? De Porsche 4 Quote
Jokke_vlo 16.913 Geplaatst: 2 december 2018 Geplaatst: 2 december 2018 Ik vind de Panamera een heel mooie wagen, maar als het om te rijden is pak ik echt de Tesla. Jajaja, die Panamera zal beter klinken en harder door bochten gaan, maar op wegen met trajectcontroles en file en ‘s avonds vermoeid naar huis rijden en ‘s morgens met een volle agenda en 2 conf calls naar kantoor rijden is de Tesla veel beter.Ik leef nog en mijn Panamera is schadevrij. Na deze week is de vraag hoe je conf call had afgelopen. Quote
Jokke_vlo 16.913 Geplaatst: 2 december 2018 Geplaatst: 2 december 2018 Wel goed dat je de Panamera als referentie neemt zonder dat het forum alle dagen vol van spam is waarin ik deze auto de hemel in prijs En ja, ik wil ook niets anders, en doe een pak meer afstand dan jou. Waarschijnlijk ben ik door een gezonder eetgedrag ook een pak frisser dan jou 1 Quote
Gast wooter Geplaatst: 2 december 2018 Geplaatst: 2 december 2018 Het is sowieso een onnozele vraagstelling in het Tesla Lovers topic. Quote
Jokke_vlo 16.913 Geplaatst: 2 december 2018 Geplaatst: 2 december 2018 Heb je dat gehoord@BMWMB een onnozele vraagstelling ! Waarmee we deze discussie dan ook sluiten . Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.