dragonfly 14.973 Geplaatst: 12 november 2018 Geplaatst: 12 november 2018 1 minuut geleden, Alexx zei: Met je 1 reeksje! Inderdaad triestig, ik ben laag gevallen 2 3 Quote
Gast wooter Geplaatst: 12 november 2018 Geplaatst: 12 november 2018 1 hour ago, dragonfly said: @Tommie Ik had je gezegd dat mensen nu gingen denken dat ik zo goed als failliet ben hé Ik rijd wel met een zeer leuke benzinemotor Ik denk helemaal niet dat je failliet bent, maar jij hebt blijkbaar een gedacht over waarom ik een Model X heb gekozen ipv een 911... Quote
saabi 4.075 Geplaatst: 12 november 2018 Geplaatst: 12 november 2018 Je hebt zelf hier al het antwoord gegeven, de tco....niets om beschaamd over te zijn, maar wel niet gelinked aan emotie 1 Quote
Jokke_vlo 16.913 Geplaatst: 12 november 2018 Geplaatst: 12 november 2018 Je hebt zelf hier al het antwoord gegeven, de tco....niets om beschaamd over te zijn, maar wel niet gelinked aan emotie[emoji6]En daarna heeft ons papa ontdekt dat dat de beste auto ter wereld is, op elk vlak ! Je kan er zelfs de ruimte mee in !!! 1 Quote
BMWMB 12.351 Geplaatst: 12 november 2018 Geplaatst: 12 november 2018 Kan je dat met je cijfertjes staven bij bv 0-200 km/u met de huidige te verkrijgen wagens Hernemingen van pakweg 100-160 km/u? Of is VOOR jou de enige referentie 0-100? En ook tot 200 zijn ze snel, of van 100 tot 160. Als ze over de eindmeet gaan, heeft de Tesla 180 op de klok staan, en zijn ze nog steeds ver achter. Samengevat: ze zijn onwaarschijnlijk afgedroogd. Kijk eens naar die herneming... dat ding schiet als een pijl uit de boog weg. [emoji23]Zalig! Op de openbare weg, aan wettelijke snelheid, is de P100d door geen enkele andere auto te kloppen, niet bij acceleraties, en al helemaal niet bij hernemingen. Zelfs mijn ‘gewone ‘100d is al sneller dan 95% van wat er rondrijdt. 1 Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 12 november 2018 Geplaatst: 12 november 2018 1 uur geleden, wooter zei: Ik denk helemaal niet dat je failliet bent, maar jij hebt blijkbaar een gedacht over waarom ik een Model X heb gekozen ipv een 911... 39 minuten geleden, saabi zei: Je hebt zelf hier al het antwoord gegeven, de tco....niets om beschaamd over te zijn, maar wel niet gelinked aan emotie Dit dus maar kom dan niet zeggen dat je Model X superieur rijdt en meer rijplezier geeft dan een Porsche 1 Quote
Gast wooter Geplaatst: 12 november 2018 Geplaatst: 12 november 2018 De herneming 100-160 is enkel nog belangrijk voor degene die de race 0-100 al verloren heeft. Quote
BMWMB 12.351 Geplaatst: 12 november 2018 Geplaatst: 12 november 2018 Mensen hebben Wooter hier al een paar keer uitgenodigd om eens naar een circuit te komen maar hij weigert. En we weten uiteraard allemaal waarom [emoji3] En neen niet door het verleden. Puur omdat die Tesla zwaar op z'n doos zou krijgen [emoji14] Wat een gezever... Ik heb mijn Tesla niet gekocht om op circuit te gaan, maar om dagelijks mijn verplaatsingen te doen op de openbare weg. En voor deze verplaatsingen biedt mijn Tesla wel degelijk rijplezier, want ik vind wel dat ‘m heerlijk door de bocht gaat, en de onafgebroken instant power is gewoon zalig. 1 1 Quote
Germinal 464 Geplaatst: 12 november 2018 Geplaatst: 12 november 2018 Met alle respect, maar als het over de prestaties van tesla gaat zie ik uitsluitend dragracefilmpkes, das gelijk sex hebben zonder hoogtepunt na 1 minuut eindigend in een diepe slaap....not my cup of teaInderdaad.. in een elektrische auto is er ook weinig aan.. vraag maar aan@BMWMB en mezelf [emoji23] het gaat te eenvoudig 1 Quote
BMWMB 12.351 Geplaatst: 12 november 2018 Geplaatst: 12 november 2018 Aan 90 op het eerste rijvak rijden is voor Berlingo rijders misschien ook rijplezier hé. Dit komt dan van iemand die jaren een Porsche 911 wilde kopen. Zegt dus meer over jou dan over mij hoor [emoji6] And what about me? [emoji3]Kom maar eens een week met mij mee, en tel maar de km’s dat ik met mijn Tesla tegen 90 rijd op het eerste rijvak. Kortzichtigheid troef! Quote
BMWMB 12.351 Geplaatst: 12 november 2018 Geplaatst: 12 november 2018 Dat komt dan van iemand met 0 km ervaring in een Tesla. Altijd zielig als zo iemand dan denkt dat ik geen rijplezier in mijn Tesla ervaar.Zo is het. Quote
BMWMB 12.351 Geplaatst: 12 november 2018 Geplaatst: 12 november 2018 Inderdaad triestig, ik ben laag gevallen [emoji20] Zalig zo’m M140i. Een auto die heel veel plezier biedt. Ik begrijp dat je heel gelukkig bent met deze auto. Ok, het is geen M4, maar ik denk niet dat ‘m veel moet onderdoen, en al helemaal niet als je gaat vergelijken in verhouding tot de prijs. Zo’n 1 is wel een wat kleinere auto, en zal wel wat minder comfort bieden, maar als je dat niet nodig hebt, dan is dit idd een droom van een auto. Enkel spijtig dat jij vindt dat wij met een zielige Tesla rijden, tegen 90 op het eerste rijvak, met 0,0 rijplezier. 1 Quote
saabi 4.075 Geplaatst: 12 november 2018 Geplaatst: 12 november 2018 13 minuten geleden, Germinal zei: Inderdaad.. in een elektrische auto is er ook weinig aan.. vraag maar aan@BMWMB en mezelf het gaat te eenvoudig Begrijp mij niet verkeerd. Voor dagelijks gebruik is electrisch rijden een mooie oplossing. Ik begrijp enkel niet waarom sommigen dan meteen alle andere rijervaring als verwaarloosbaar gaan bekijken. Ik reed dit week-end met een bmw i3. Ok, ‘t is geen tesla, maar er was geen meerwaarde om in een vliegend tapijt snel vooruit te gaan. Quote
BMWMB 12.351 Geplaatst: 12 november 2018 Geplaatst: 12 november 2018 Dan volgt de klassieke vraag, wie is er begonnen? En wie is het verstandigst om er mee te stoppen. Zo doen we dat met grote pubers. [emoji6]Ik heb dat filmpje gepost, net omdat ik wist dat de Tesla-haters weer hun gal zouden komen spugen. [emoji3]Autoforums [emoji7] 1 Quote
BMWMB 12.351 Geplaatst: 12 november 2018 Geplaatst: 12 november 2018 Ok, ‘t is geen tesla, maar er was geen meerwaarde om in een vliegend tapijt snel vooruit te gaan.Welke meerwaarde zoek jij dan wel in uw dagdagelijkse verplaatsingen? 1 Quote
Logic 538 Geplaatst: 12 november 2018 Geplaatst: 12 november 2018 1 minuut geleden, BMWMB zei: Ik heb dat filmpje gepost, net omdat ik wist dat de Tesla-haters weer hun gal zouden komen spugen. Autoforums Onze wereld stort helemaal in BMWMB, zo moeten toegeven dat een elektrische auto hierin beter is dan onze geliefkoosde verbrandingsmotor... het is me wat. 1 Quote
Logic 538 Geplaatst: 12 november 2018 Geplaatst: 12 november 2018 ... to add insult... dan nog met een fugly potvis op wielen Quote
saabi 4.075 Geplaatst: 12 november 2018 Geplaatst: 12 november 2018 8 minuten geleden, BMWMB zei: Welke meerwaarde zoek jij dan wel in uw dagdagelijkse verplaatsingen? Als je goed leest stel ik dat een elektrische wagen een mooie oplossing kan zijn voor het dagelijks verkeer. Dus velen zullen geen meerwaarde zoeken, en terecht. Ik vermoed dat velen in de lease-auto's ook geen petrolhead-meerwaarde zoeken in het dagdagelijks gebruik, behalve dat het fiscaal aantrekkelijk is en dan nog eens goed staat voor de buren, wat op zich uiteraard ook meerwaardes zijn. Ikzelf probeer echter van iedere rit die ik met de wagen doe, daily or not, met volle teugen te genieten van wat bochtenwerk, wat klank in de oren, etc....(ik kies vaak B-wegen ipv autosnelwegen om mij te verplaatsen) dat is wat autoliefhebbers doen. En de meeste leden van autominded schat ik in als autoliefhebbers Vergeet daarbij niet dat de meerderheid geen budget heeft om meerdere wagens te hebben. Ook een vaststelling: alle Tesla rijders hier hebben of ambiëren een 'archaïsche' auto met verbrandingsmotor (Porsche, BMW M,...), toeval? ik durf te stellen van niet. Kennelijk wordt dan toch door Tesla-rijders een meerwaarde gezocht. (Ik meen dat Germinal dit met zoveel woorden ook zegt) In het Tesla-lovers forum overvalt mij telkens een spontaan gevoel van 'ik wil de grootste zijn'. Dat is niet nodig hé, en dat lokt enkel afwijzende reacties uit. Quote
Jokke_vlo 16.913 Geplaatst: 12 november 2018 Geplaatst: 12 november 2018 Goed nieuws voor @wooter (en of @BMWMB) nu donderdag zit ik op Zolder, je kan je inschrijven via Petrolheaddays, er is nog plaats. Je kan tegen een VW funcup "koersen" of een Porsche 991GT3, tijd dat de pudding gaat proofen. NO excuses. HEEL BELANGRIJKE INFO: terwijl de auto's laden kan je terecht in de Lounge voor koffie eten en drank ! 4 Quote
kefkie 2.685 Geplaatst: 12 november 2018 Geplaatst: 12 november 2018 7 minuten geleden, Jokke_vlo zei: Goed nieuws voor @wooter (en of @BMWMB) nu donderdag zit ik op Zolder, je kan je inschrijven via Petrolheaddays, er is nog plaats. Je kan tegen een VW funcup "koersen" of een Porsche 991GT3, tijd dat de pudding gaat proofen. NO excuses. HEEL BELANGRIJKE INFO: terwijl de auto's laden kan je terecht in de Lounge voor koffie eten en drank ! Staan daar laadpalen? Quote
kefkie 2.685 Geplaatst: 12 november 2018 Geplaatst: 12 november 2018 4 uren geleden, dragonfly zei: Inderdaad triestig, ik ben laag gevallen Tja, je wilde hier niet blijven hé Quote
BMWMB 12.351 Geplaatst: 12 november 2018 Geplaatst: 12 november 2018 2 uren geleden, BMWMB zei: Wat een gezever... Ik heb mijn Tesla niet gekocht om op circuit te gaan, maar om dagelijks mijn verplaatsingen te doen op de openbare weg. En voor deze verplaatsingen biedt mijn Tesla wel degelijk rijplezier, want ik vind wel dat ‘m heerlijk door de bocht gaat, en de onafgebroken instant power is gewoon zalig. Ik zal mijn post nog eens quoten, want @Jokke_vlo wil precies niet alles lezen. Voor trackdays heb ik een E36 M3 en een 991 GT3. Quote
Jokke_vlo 16.913 Geplaatst: 12 november 2018 Geplaatst: 12 november 2018 4 minuten geleden, BMWMB zei: Ik zal mijn post nog eens quoten, want @Jokke_vlo wil precies niet alles lezen. Voor trackdays heb ik een E36 M3 en een 991 GT3. Is dat dan beter? Quote
flupke73 10.917 Geplaatst: 12 november 2018 Geplaatst: 12 november 2018 14 minuten geleden, Jokke_vlo zei: Goed nieuws voor @wooter (en of @BMWMB) nu donderdag zit ik op Zolder, je kan je inschrijven via Petrolheaddays, er is nog plaats. Je kan tegen een VW funcup "koersen" of een Porsche 991GT3, tijd dat de pudding gaat proofen. NO excuses. HEEL BELANGRIJKE INFO: terwijl de auto's laden kan je terecht in de Lounge voor koffie eten en drank ! kan alleen in de namiddag, mss kom ik nog eens kijken tot hoe laat aanwezig @Jokke_vlo?? Quote
Jokke_vlo 16.913 Geplaatst: 12 november 2018 Geplaatst: 12 november 2018 Heel de dag. Normaal afstellen en testen met het nieuwe team van de funcup, geen plannen voor de GT3, maar als iemand absoluut wil "koersen" tegen de GT3, ik heb hem mee Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.