Jokke_vlo 16.913 Geplaatst: 22 december 2018 Geplaatst: 22 december 2018 LOLIk zie ‘t verband echt niet.Met zo’n opmerkingen moet ik[mention=173]jokke_vlo[/mention] straks nog gelijk geven [emoji18]Wooter : Ze voorzien onderaan icoontjes om de verwarming van de voor en achterruit aan te zetten.. maar niet voor t stuurwiel? Daar zie ik de logica ook niet van in.Ach misschien is mijn logica en andere dan die van tesla ?Op verschillende fora is er al over gezaagd geweest, maar goed, die mensen zullen ook niet sporen hé.Gelukkig moet ik het niet lezen :) Spijtig van je mention waardoor Ik dit spam topic heb geopend Quote
BMWMB 12.352 Geplaatst: 22 december 2018 Geplaatst: 22 december 2018 4 minuten geleden, wooter zei: Ik hoop dat Tesla snel terug wat meer opties en kleuren in interieur en exterieur gaat voorzien want het is inderdaad een beetje armoede naar keuzes, maar anderzijds kunnen ze nu al niet volgen met productie, dus wat zouden ze missen aan verkopen nu ze die opties niet meer aanbieden? Moest ik vandaag bestellen, ik zou witte stoelen nemen, wat dan gecombineerd is met zwart hout. Dat vind ik ook wel knap. Quote
Gast wooter Geplaatst: 22 december 2018 Geplaatst: 22 december 2018 2 minutes ago, BMWMB said: Moest ik vandaag bestellen, ik zou witte stoelen nemen, wat dan gecombineerd is met zwart hout. Dat vind ik ook wel knap. Raad eens wat ik heb steken Quote
Germinal 464 Geplaatst: 22 december 2018 Geplaatst: 22 december 2018 De Tesla is zeker niet perfect. Mijn ergernissen zijn de vloermatten die niet blijven liggen, een regensensor die slecht werkt, een voicecontrol die niet in het Nederlands werkt, een zeer slechte menu voor de contactlijst van de telefoon, en zo zijn er nog wel wat dingen. Maar, bij elke auto zijn er zo wel opmerkingen. Perfectie in autoland bestaat niet.+1 contactenlijst +100 voor de regensensor+1000 voor de vloermatten Quote
Gast wooter Geplaatst: 22 december 2018 Geplaatst: 22 december 2018 De regensensor vind ik enkel onvoldoende 's nachts bij geen straatverlichting, en dan nog enkel op 1 bepaalde plek. Nu, niks dat een duw op de knop links van de hendel niet oplost; op dat stuk rij ik toch zelf omdat er ook geen belijning is. Contactenlijst begrijp ik niet; daarvoor gebruik ik het wieltje op het stuur en daar kies je eerst alfabetisch de eerste letter en dan doorscrollen tot je het juiste contact hebt gevonden. Lijkt me nog handiger dan handmatig proberen in te typen op het touchscreen. Ik weet zelfs niet hoe het eruit ziet om op het grote scherm te bellen want ik gebruik het nooit. vloermatten vallen vermoedelijk beter mee in de X, hoewel de mijne toch ook een beetje beginnen schuiven. Voicecontrol gebruik ik nooit. Quote
saabi 4.075 Geplaatst: 23 december 2018 Geplaatst: 23 december 2018 Dat zijn geavancerde ap’s, of zijn dat nog van die ouderwetse kp’s? 1 Quote
DDke 8.689 Geplaatst: 23 december 2018 Geplaatst: 23 december 2018 Mod edit: 3 posts weggehaald. Als het weer miserie wordt, dan gaat het slot er weer 24u op. 1 Quote
ir_fuel 58.287 Geplaatst: 23 december 2018 Geplaatst: 23 december 2018 On 12/22/2018 at 11:45 AM, wooter said: Het duurde voor mij langer om de stuurverwarming in onze M2 terug te vinden hoor. Die knop zit op de stuurkolom, niet zichtbaar voor de bestuurder en passagier, aan de linkerkant. Dat is (weeral) zever. Die knop is de enige knop die daar zit, en is perfect te vinden want je vindt die op gevoel. Iets wat je nooit kan (zelfs al moet je maar 1 keer drukken) op een touch screen. 1 Quote
ir_fuel 58.287 Geplaatst: 23 december 2018 Geplaatst: 23 december 2018 On 12/22/2018 at 12:51 PM, Germinal said: +1 contactenlijst +100 voor de regensensor +1000 voor de vloermatten Kan je niet bellen met spraaksturing? Vloermatten kan je oplossen met velcro Quote
Gast wooter Geplaatst: 23 december 2018 Geplaatst: 23 december 2018 Maar je moet eerst de handleiding lezen om die knop te vinden. Quote
Gast wooter Geplaatst: 23 december 2018 Geplaatst: 23 december 2018 Hoe gaat het verder met je BlackBerry? Daar moet je toch ook niet kijken om knoppen te vinden? Quote
Jan 1.163 Geplaatst: 23 december 2018 Geplaatst: 23 december 2018 3 uren geleden, wooter zei: Maar je moet eerst de handleiding lezen om die knop te vinden. Eens je het weet is het sowieso makkelijker dan een touchscreen.. Quote
BMWMB 12.352 Geplaatst: 23 december 2018 Geplaatst: 23 december 2018 Het is enkel sneller, en wel zeker 3 seconden, want via het touchscreen is ook gemakkelijk eens je het weet. Bij een Tesla is nu eenmaal alles met dat scherm te bedienen. Voordeel is dat ik met de app ook mijn stuurverwarming op voorhand kan inschakelen, zodat het stuur warm is als ik instap. Op die momenten is de Tesla alweer sneller. Elk nadeel heeft z'n voordeel. Quote
BMWMB 12.352 Geplaatst: 23 december 2018 Geplaatst: 23 december 2018 Echt hé. Dit is een optie uitgevonden door en voor vrouwen denk ik. Onze Range Sport heeft dat ook, maar het stuur wordt dan zo vreselijk warm dat het bijna niet meer vast te houden is. Bij de Tesla is het echt een aangename warmte. Het is inderdaad een misbare optie, maar toch is het bij momenten aangenaam. Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 23 december 2018 Geplaatst: 23 december 2018 1 uur terug, walter zei: Stuurverwarming Ik heb dat nu ook en is toch wel een meerwaarde Quote
Jokke_vlo 16.913 Geplaatst: 23 december 2018 Geplaatst: 23 december 2018 Mod edit: 3 posts weggehaald. Als het weer miserie wordt, dan gaat het slot er weer 24u op.Zever in pakskes verkopen, leugens als waarheid is ok, maar een (die knipoog stond er bij) hint naar wat autopassie ook kan zijn mag niet. Enfin ik heb daar dus compleet niks negatief in gezien noch bedoeld (ook niet in BMWMB zijn reactie trouwens). Dat begint hier op de polcor VRT of De Morgen te lijken Ik hebt totaal geen idee wie dit tegen de borst zou stoten. Next time dat hier iemand een bezine auto Dino noemt graag een slotje Ik snap dit dus totaal niet. Maar goed ik leg me neer bij het oordeel Quote
Jokke_vlo 16.913 Geplaatst: 23 december 2018 Geplaatst: 23 december 2018 Zever in pakskes verkopen, leugens als waarheid is ok, maar een (die knipoog stond er bij) hint naar wat autopassie ook kan zijn mag niet. Enfin ik heb daar dus compleet niks negatief in gezien noch bedoeld (ook niet in BMWMB zijn reactie trouwens). Dat begint hier op de polcor VRT of De Morgen te lijken Ik hebt totaal geen idee wie dit tegen de borst zou stoten. Next time dat hier iemand een bezine auto Dino noemt graag een slotje Ik snap dit dus totaal niet. Maar goed ik leg me neer bij het oordeel Weet je wat ban me maar. Dan kunnen de sekteleden gas geven.Groetjes 1 Quote
BMWMB 12.352 Geplaatst: 23 december 2018 Geplaatst: 23 december 2018 41 minuten geleden, Jokke_vlo zei: Zever in pakskes verkopen, leugens als waarheid is ok, maar een (die knipoog stond er bij) hint naar wat autopassie ook kan zijn mag niet. Enfin ik heb daar dus compleet niks negatief in gezien noch bedoeld (ook niet in BMWMB zijn reactie trouwens). Dat begint hier op de polcor VRT of De Morgen te lijken Ik hebt totaal geen idee wie dit tegen de borst zou stoten. Next time dat hier iemand een bezine auto Dino noemt graag een slotje Ik snap dit dus totaal niet. Maar goed ik leg me neer bij het oordeel Ik wilde al niks zeggen, want ik vond het ook al vreemd dat mijn post verwijderd was. Ik heb de ganse namiddag niet meer gekeken hier, dus ik weet niet of er nog reacties waren na mijn post. Een autoforum is er toch net om wat te lullen en te discussiëren, en mekaar soms wat te plagen en wat uit te dagen, wat het net plezant maakt. Als dat al niet meer mag, dan is de fun voor mij ook weg. Eerlijk, ik geniet net van de transitie naar de elektrische auto, en vooral hoe iedereen daar een andere mening over heeft. 1 Quote
BMWMB 12.352 Geplaatst: 23 december 2018 Geplaatst: 23 december 2018 46 minuten geleden, Jokke_vlo zei: Weet je wat ban me maar. Dan kunnen de sekteleden gas geven. Groetjes Jij moet blijven! Zonder Jokke is hier minder fun. Quote
Phil 12.498 Geplaatst: 23 december 2018 Geplaatst: 23 december 2018 37 minutes ago, BMWMB said: Jij moet blijven! Zonder Jokke is hier minder fun. Censuur is minder fun. 1 Quote
Jokke_vlo 16.913 Geplaatst: 24 december 2018 Geplaatst: 24 december 2018 Je post iets dat toch (dacht Ik) wat humor bezit (de knipogen en glimlachjes stonden er bij) Duidelijk bv door BMWMB ook zo opgevat en Met een antwoord waar ik ook een glimlach mee op het gezicht kreeg. En dan is er hier 1 of 2 pipo (die trouwens de grootste leugens voor waarheid mogen verkopen) die wat gaat wenen bij de mods omdat hij in zijn persoonlijke eer geraakt is omwille van het feit dat Ik (humoristisch) “tegenwerk” lever. Dat is de Pravda he. Trouwens fuck zeg als je daarom moet gaan wenen....... miljaar. Nee dan hoeft het voor mij niet meer. 3 Quote
0231 172 Geplaatst: 24 december 2018 Geplaatst: 24 december 2018 Ik heb die verwijderde posts niet kunnen lezen, wat stond daarin? Quote
Populair bericht DDke 8.689 Geplaatst: 24 december 2018 Populair bericht Geplaatst: 24 december 2018 25 minutes ago, wooter said: 3 posts op 8 uur van Jokke in het Tesla Lovers topic? Is hij plots bekeerd? Nee... Nog wat meer komen irriteren. Bol het toch af, stommen aap. Voor deze gaat het topic weer 24u op slot. Zalig kerstfeest allemaal.. 8 4 3 Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 25 december 2018 Geplaatst: 25 december 2018 DDke is hard aan het werk dus bij deze terug open 1 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.