Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
17 minutes ago, wooter said:

Weer lekker tendentieus..

In de laatste alinea heb je al een hint: de concurrentie gebruikt deze onveilige sleutels ook.

In de voorlaatste alinea een oplossing die alleen Tesla heeft, en de concurrentie nog niet: je kan keyless start uitzetten, en een PIN to start instellen.

De Model X gebruikt een veiligere sleutel, de Model 3 helemaal geen sleutel. De rest van de concurrentie is zo lek als een zeef.

Totnogtoe zijn er 11 Tesla Model S gestolen met die techniek, allemaal in Nederland, allemaal in 2017.

De concurrentie is populairder...

Maar koel, dat marcheert niet zo goed als Tesla nog eens namedroppen.

Danke ?

Geplaatst:

Oh en een Tesla stelen is een beetje jammer van de moeite want dan blokkeren ze het VIN en kan je er niet meer mee laden aan superchargers, krijg je ook geen updates meer en kan je er niet terecht bij service centers. Dus die dingen worden voornamelijk gepikt voor onderdelen. Voor diegenen die niet zo slim zijn, ontstaat een situatie zoals bij de iPhone: 

Geplaatst:
Just now, wooter said:

Voor diegenen die niet zo slim zijn, ontstaat een situatie zoals bij de iPhone:

Aangifte doen bij de flikken, met Find My Tesla laten zien waar je auto staat, om dan te horen "sorry we kunnen niks doen"?

Geplaatst:

Hoe zit dat nu met die dure verzekering Wooter? Waar kan ik een 100D verzekeren voor 1500 euro?

Geplaatst:

Vraag me wel af of een X rijder ooit al het compliment heeft gekregen met een knappe kar te rijden. Wooter wel allicht?

Geplaatst:

Geen idee. Lig ik niet wakker van dat iemand anders 'm niet mooi vind.

De haters filteren er zich zelf wel uit.

Geplaatst: (aangepast)

Straf dat de tesla model S na 6 jaar en enkele nieuwe concurrenten later plots toch positieve aandacht van de pers krijgt. De wereld was in 2012 duidelijk nog niet klaar om elektrisch te gaan rijden.

aangepast door stijn82
Geplaatst: (aangepast)
14 uren geleden, stijn82 zei:

Straf dat de tesla model S na 6 jaar en enkele nieuwe concurrenten later plots toch positieve aandacht van de pers krijgt. De wereld was in 2012 duidelijk nog niet klaar om elektrisch te gaan rijden.

Dat klopt totaal niet.
De wagen haalde meteen veel awards binnen, Motortrend Car of the Year 2013 bijvoorbeeld.
Ik herinner me dat Consumer Reports de wagen ontzettend bejubelde, ze noemde het zonder pardon 'the best car ever!'. 
Om dan een beetje later te moeten concluderen dat de wagen eigenlijk maar bagger was. ?
6 jaar later kunnen ze 'em eindelijk deftig bouwen...
Zo herinner ik mij het verhaal van de Model S. 

aangepast door Logic
Geplaatst:
8 minutes ago, dragonfly said:

Dat artikels heeft ook al heel wat reviews gehad... In het begin was het alsof ze al vervolgd werden...

Wist je trouwens dat Bloomberg zijn journalisten meer betaalt als ze door hun artikels de markt kunnen manipuleren?

https://www.businessinsider.com/bloomberg-reporters-compensation-2013-12?IR=T

Geplaatst:
28 minuten geleden, wooter zei:

Dat artikels heeft ook al heel wat reviews gehad... In het begin was het alsof ze al vervolgd werden...

Wist je trouwens dat Bloomberg zijn journalisten meer betaalt als ze door hun artikels de markt kunnen manipuleren?

https://www.businessinsider.com/bloomberg-reporters-compensation-2013-12?IR=T

't Gaat hier niet over Bloomberg, geloof best dat zij ook niet koosjer zijn.

Elon/Tesla is nog niet vervolgd maar die twitter stunt was er los over dus ik hoop dat er eens een gevolg aan gegeven wordt.

Geplaatst:

Wat was er dan over aan die twitter stunt?

Elon heeft ze afgeblazen omdat VW zich opmaakte om zich stevig in te kopen in Tesla. De financiering om private te gaan was geen probleem, maar ook niet gewenst.

Dan nog is er de vraag of er iets strafrechtelijk is is gebeurd. Dat lijkt me niet. En qua SEC regels kan je 'm misschien enkel verwijten dat "funding secured" niet letterlijk "funding secured" betekende... Maar de koers is niet aanzienlijk gestegen, dus veel marktmanipulatie is er niet van gekomen.

De marktmanipulatie zit 'm eerder in de media die keer op keer dezelfde feiten verdraaien en weer in het nieuws brengen.

https://www.teslafudtracker.com

Gemiddeld 8 artikels per dag over Tesla waar foute informatie in staat?

En het komt altijd van "sources familiar with the matter".

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid